The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:wave:

Morjens vaan, johan oli sitten yönseutu....sen siitä vaan saa palkaksi kun sangen mouruavaisessa kunnossa menee kyljellensä...että näkee sitten ne kaikista kamalimmat painajaisunensa ikinä :O : /

Vilkasta oli kuitenkin, vaikkei ihan ehken oikeissa merkeissä mennytkään...

...ja mitä tulee kitaroihin niin :rolleyes:....onhan niissäkin se oma tenhonsa :D...ja jos vielä osaa laulaakin..ja vallankin sitten sitä muuta :p..niin...mutta ei se nuita todellakaan vaadi :snotty:...

...mä voin sitten ite hoitaa sen kitaralla rämpyttämisen ja kovaa ja korkeelta hoilaamisen :D, jos sillä saralla jäänen ilman....
 
[QUOTE="Hermis";29955584]Mä näin jotain ihmeellistä unta. Mutta en muista sitä enää.[/QUOTE]

Eli uni armahti sinut b- luokan leffakatselmukselta...jos ois ollut vähänkään vinkeempi, niin ihan varmasti olisit sen muistanut :rolleyes: :p

Mulla sen sijaan oli kaiken maailman perkeleet ja mönniäiset piruilemassa, herätys oli aika ahdistavan tuntuinen mutta kummasti se tuo aamun kiireisyys sai kampitettua kaikki ilmassa leijuvat hapatukselliset olotilat pois.
 
IhQ
Ei tuu mieleen mitään sanontaa :confused:

Mut kuulostaisko tyhmältä eskarin opeille (ja siis päiväkodin hoitajille jotka oli kuopuksen ryhmän ihmisiä) korttiin että "kiitos kuluneesta yhteisestä ajasta ja hyvää kesää!"
Mietityttää vaan tuo kulunut- sana..
 
Tää loppupäivä taitaa mennä Punaiselle Ristille, nyt ei oikein kykene tekemään mitään. Mun hyvä ystäväni on sairastanut syöpää jo monta vuotta ja eilen todettiin ettei hoidot enää auta. Nyt vaan toivotaan että tämänhetkinen tasainen vaihe kestää mahd pitkään
 
Oon pyrkiny opiskelemaan, kävin pari viikkoa sitten haastattelussa ja tänään oli tullu vastaus.
No hoi - ei hätiä mitiä, sulla on niin hyvät saumat päästä sisään kyllä :)! Ja varsinkin jos tässä vielä rimpauttelet ko. oppilaitokseen ja kyselet tilanteesta - näin samalla annat suoraan laitokselle tietoa siitä, että olet hyvin halukas tulemaan heille opiskelemaan ja suuresti motivoitunut. Nyt vain annat palaa!
 
Ei tuu mieleen mitään sanontaa :confused:

Mut kuulostaisko tyhmältä eskarin opeille (ja siis päiväkodin hoitajille jotka oli kuopuksen ryhmän ihmisiä) korttiin että "kiitos kuluneesta yhteisestä ajasta ja hyvää kesää!"
Mietityttää vaan tuo kulunut- sana..
Jep, kullostaa hyvältä lauseelta. Meillä on samaa puuhaa tässä tiedossa - just käytiin pojan kanssa tekemässä lahjaostokset eskarin opettajille, tosin poika vielä valtuutti mut hankkimaan perjantaina ruusut, jotta varmasti säilyvät hyvinä ja tuoreina.

Nyt mietitään minkämoista värssyä väsätään korttiin....poika jo laittoi omat kiitoksensa paperille ylös omakätisesti :).

...ja mulla jo väpättää alaleuka pelkästä ajatuksesta, että perjantai on ihan kohta ja viimeiset hetket kiitoksineen käsissä :snotty:

Me naiset :D! - sanon tähän väliin jo ennen kuin ruutis ehtii :heart:
 
Tää loppupäivä taitaa mennä Punaiselle Ristille, nyt ei oikein kykene tekemään mitään. Mun hyvä ystäväni on sairastanut syöpää jo monta vuotta ja eilen todettiin ettei hoidot enää auta. Nyt vaan toivotaan että tämänhetkinen tasainen vaihe kestää mahd pitkään
:hug: - olen niin kovin pahoillani

Jos suinkin mahdollista, niin viettäkää yhteistä aikaa paljon :heart:....voimia teille kummallekin :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä