Mulla on lymfooma

  • Viestiketjun aloittaja "jonna"
  • Ensimmäinen viesti
"jonna"
[QUOTE="suru";29952739]Olen pahoillani. Millaisia oireita sinulla oli?[/QUOTE]

Imusolmukkeiden turpoamista,yöhikoilua,väsymystä yms mulla oli jo vuosia sitten diagnosoitu sjögrenin syndrooma ja he keillä se on niin on yli 40% mahdollisuus sairastua lymfoomaan.
 
[QUOTE="jonna";29952811]Se oli lääkärin veikkaus.[/QUOTE]


En uskalla suoralta kädeltä epäillä näin vakavaa väitettä mutta muutama asia pistää silmään;
- Nykyään lääkärit eivät todellakaan anna mitään elinaika-arvioita ellei syöpä ole levinnyt niin pahasti ettei mitään ole tehtävissä, alkaa terminaalivaihe/saattohoito ja hoidot lopetetaan. Vaikea uskoa että kukaan lääkäri enää sanoisi minkään näköisiä vuosiarvioita.
- Lymfoomasta voi parantua. Meidänkin lähipiirissä on parantunut ihminen erittäin pahasti levinneestä, siitä on jo aikaa ja tuolloin hän sai puolen vuoden arvion elinajasta. Nyt siitä kulunut 10 vuotta ja edelleen porskuttaa, tosin sairastanut lisää sen jälkeen. Mutta lymfooma kukistettu.
- Oma asenne ja usko paranemiseen auttaa jaksamaan myös hoitojen ajan. Olipa lopputulos mikä tahansa.
 
kiinnostaa
[QUOTE="jonna";29952759]Imusolmukkeiden turpoamista,yöhikoilua,väsymystä yms mulla oli jo vuosia sitten diagnosoitu sjögrenin syndrooma ja he keillä se on niin on yli 40% mahdollisuus sairastua lymfoomaan.[/QUOTE]

Jotain yhteistä taitaa olla heidän ruokavaliossakin:

Katso tuolta ensin:

Fr
 
vvvvv
[QUOTE="jonna";29955283]En ole esiintynyt sillä nikillä ikinä näytäppä sitten ne olemattomat todisteesi.[/QUOTE]Älä valehtele! Miten sairas ihmisen pitää olla päästään, että "keksii" kahdelle nikilleen syövän ja tappaa ne siihen. Vai haluatko että palstalaiset tuntisivat tuollaista surkimusta kohtaan sääliä? Nythän saat mitä halusit, kuolet ja lapsesi saa paremman elämän isänsä kanssa. Miehesi löytää paljon paremman naisen ja äidin lapselleen. Heillä käy tuuri.
 

Yhteistyössä