The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä oon säästänyt aikaa ja yhdistänyt noista kitaramiehen ja pitkätukan.

Mut joo,vaikka miten ois kiinnostunut ei tartte olla 24/7 tavoitettavissa
Rippikoulussa hoksasin, et kannattaa opetella edes auttavasti rämpyttämään skittaa.
Lyhythiuksisilla hanuristirumpaleilla ei käy flaksi. Lienee joku luonnonlaki.

Mut asiasta on tietty tehty tutkimus. Kvartetti oli soittamassa ja ohi meni aivan mielettömän upea nainen.

Mitä ajatteli kitaristi? - Wwau miten upea nainen
Mitä ajatteli kiipparisti? - Mä olen maailman paras kiipparisti
Mitä ajatteli rumpali? - Mitähän tänään on ruoaksi
Mitä ajatteli basisti? - A - E - A - E
 
Huomenta!
Tänään on hyvä päivä koska mä päätän niin. :flower:
Heräsin pikkasta liian aikasin siihen nähen kuin myöhään menin nukkumaan,
mut ei se haittaa, koska tänään on hyvä päivä.
 
Huomenia.:kiss:

Tänään on nuorimman vika eskapäivä!
Koululle vie neitosen tie syssyllä.:) Johan nuo tarhan tädit kertaalleen lahjottiin ja kirjeetkin tyttö kirjotti heille. Tänään ei tartte käydä kun kiittelemässä halauksin ja kerätä kimpsut ja kampsut. Ihan mahtavia opeja.

Vähän haikea olo. Kaikki lapset on jo niin isoja.
Pitäisköhän huomisen vapaapäivän kunniaks katella lasten taaperovideoita.:D
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
kahvikirahvi
aakoo on taas oikeessa, kitara on ehkä paras pillumagneetti mitä on
Määpä oon joskus 5-6 vuotta sitten ollu jo lätkässä tähän tyyppiin jo ennen kuin tiesin että se soittaa kitaraa. Ja ihan itsensä vuoksi mä siitä pidän, kitara on sivuseikka. Vaikka jos suhteeksi kehkeytyisi (not gonna happen) niin siitä soittimestahan vois melkein olla mustasukkainen kun sitä rämpytetään niin paljon ja usein :D
 
Määpä oon joskus 5-6 vuotta sitten ollu jo lätkässä tähän tyyppiin jo ennen kuin tiesin että se soittaa kitaraa. Ja ihan itsensä vuoksi mä siitä pidän, kitara on sivuseikka. Vaikka jos suhteeksi kehkeytyisi (not gonna happen) niin siitä soittimestahan vois melkein olla mustasukkainen kun sitä rämpytetään niin paljon ja usein :D
Mut kyllähän se plussa pisteiden puolellen menee jos kitaraa soittaa ;)
Ja jos soittaa vielä hyvin :D
Ja varsinkin jos vielä omistaa sulle biisin tai kaksi :heart:
huokaus
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mut kyllähän se plussa pisteiden puolellen menee jos kitaraa soittaa ;)
Ja jos soittaa vielä hyvin :D
Ja varsinkin jos vielä omistaa sulle biisin tai kaksi :heart:
huokaus
Nuorna tyttönä makoilin mökin laiturilla aamuyöllä ja joku hemmo soitteli mulle kitaraa ja lauloi. Noi tollaset hetket muistaa ikuisesti.
(oli plussa, kyllä se johonkin johti)

Musiikki on kyllä tärkeä asia.:heart:

Niiden joilla on hankaluuksia saaha naisilta niin menisivät laulu tai soittotunneille.:xmas:
 
Nuorna tyttönä makoilin mökin laiturilla aamuyöllä ja joku hemmo soitteli mulle kitaraa ja lauloi. Noi tollaset hetket muistaa ikuisesti.
(oli plussa, kyllä se johonkin johti)

Musiikki on kyllä tärkeä asia.:heart:

Niiden joilla on hankaluuksia saaha naisilta niin menisivät laulu tai soittotunneille.:xmas:
Toi mun ukko oli basisti sillon kun se soitti yläasteen bändissä ja mää olin pelkkä bändäri :O

Osaa se kyllä koko rytmiryhmän, basistin sormet ja rumpalin rytmitaju :p. Jos laulaa niin mielellään jossain muualla kuin kotona
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Nuorna tyttönä makoilin mökin laiturilla aamuyöllä ja joku hemmo soitteli mulle kitaraa ja lauloi. Noi tollaset hetket muistaa ikuisesti.
(oli plussa, kyllä se johonkin johti)

Musiikki on kyllä tärkeä asia.:heart:

Niiden joilla on hankaluuksia saaha naisilta niin menisivät laulu tai soittotunneille.:xmas:
Musta on tehty freestyle rap biisi, myöskin kesäisen laiturin nokassa.
Sun kokemus kuulostaa paljon romanttisemmalta :D

Oma mieheke lauloi ennen bändissä.
Voi kun se laulais joskus mulle.
Sillä on joku henkinen lukko nykyään siinä, ei onnistu kun tuhannen turvassa jossain karaoke pippaloissa :rolleyes: Ja semmosissa kun tulee käytyä ehkä kerran kahteen vuoteen niin hiljasta on...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä