The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hyvä kysymys. Mun tähän astiset miehet; ämpäri, pitkätukka ja kitaramies. Erikoiselta kuulostaa kieltämättä...

Mut vaikka olisitkin otettu jonkun kiinnostuskesta niin et kai säkään jaksais mitään kellonympäriviestittelyä? Sitä ajan tässä takaa.

Mä oon säästänyt aikaa ja yhdistänyt noista kitaramiehen ja pitkätukan.

Mut joo,vaikka miten ois kiinnostunut ei tartte olla 24/7 tavoitettavissa
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Mä en rehellisesti sanottuna tykkää pitkistä tukista miehillä. Mutta oli se alkuunsa muuten kiva tyyppi se pitkätukkakin, kunnes selvis että se on kihloissa.
Kieltämättä noista kahdesta vaihtoehdosta se pitkä tukka on pienempi paha.

Tolla mun ukkokullalla oli pitkä tukka jo silloin -84 kun tavattiin, oon jo melkein tottunut.
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29954162:
:O

Aikamoinen epeli tuo pitkätukka :kieh:.
Enkö mä puhunut siitä täällä? Mutta no, se on menneen talven lumia. Samalla sivustolla mistä sen bongasin, se oli alastulollekin viestitelly :D Mainittin sillon että on sitten mun kaverinkin kans viestitelly, niin se kyseli kaikkee että asuuko turussa ja onko sen ja sen ikänen, ties kuinka monelle on laitellu yhtä aikaa.
 
Enkö mä puhunut siitä täällä? Mutta no, se on menneen talven lumia. Samalla sivustolla mistä sen bongasin, se oli alastulollekin viestitelly :D Mainittin sillon että on sitten mun kaverinkin kans viestitelly, niin se kyseli kaikkee että asuuko turussa ja onko sen ja sen ikänen, ties kuinka monelle on laitellu yhtä aikaa.
Miulla on mennyt tuo juttu ihan ohi.

Ja onneksi selvisi tuommoinen peli hyvissä ajoin.
 
kahvikirahvi
ei se haittaa jos on ihan vähän vaan kihloissa /aviksessa
Nii, mitäs pienistä. Ja kuulin aikamoisia kauhujuttujakin ylimustasukkaisesta tyttöystävästä joka ei anna tehdä mitään ja nähdä ketään yms.
Mut selvis et tunnen yhden sen koulutoverin, ja se ties kertoa että se muija on oikeesti vähän päästään sekasin.

Lisäys, olisin vielä ymmärtäny huonossa suhteessa kitumisen ja erosta haaveilemisen ja uuden kattelemisen, mutta tommonen munaton apina joka ei saa jätettyä tyttöystävää ja on "pakotettuna" muuttanut yhteen ja ottanus sormuksen sormeensa niin... Niin, nou tänks.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
:hug:

Ja jos herää orkkuun niin vituttaa vielä enenmmän. Se tietää panetusta ja kun on yksin niin..

Tuota ei ole enää pitkään aikaan tapahtunut. :whistle:
Sinä onnekas :kiss:

Mutta joo...peittoparkaa kait tässä pitää sääliä : /..reppana joutuu taas kovaan käsittelyyn...mutta josko se sitten hintsusti loiventas sitä etten ihan vittumaisen veikeenä täällä torpassa taloustele ja ympäristössä tallaile...

En kyllä kertoimia korkealle tosin nostaisi asiassa :snotty: :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä