The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Jaaha, taas olis nukkumatin aika tulla.

Olkkaria ollaan myllätty tääkin päivä eikä vieläkää valmista. Olis ylimäärä tv-taso ainakin kun telkka laitettii seinätelineeseen--minnehän sen sais.
 
kyllä tässä jo ihan riittämiin on mennyt. vielä toinen samanlainen aikasatsi niin sit olen varmaan jo niin tottunut olee yksin että ketään enää edes huoli.
..tai sitten kuule käykin niin, että sä huomaat yhtäkkiä olevas useamman miehen "loukussa" ja trafiikkia on enempi mitä sallittas :rolleyes:...aattelepas sitä sitten :D..eikä ihan niin mahdotonta olekaan miltä loppujen lopuksi tässä kuullostaa...

Mä en sitten ollenkaan oikeesti usko tuohon, että jäisit mukamas itekses olemaan - höpön höpöä. Mulla on niin semmonen fiilis sun kanssas, että ei mene kauaakaan, kun sun pää ja sydän ja jalat on vatkulina aivan ihanalle Miehelle :heart:
 
..tai sitten kuule käykin niin, että sä huomaat yhtäkkiä olevas useamman miehen "loukussa" ja trafiikkia on enempi mitä sallittas :rolleyes:...aattelepas sitä sitten :D..eikä ihan niin mahdotonta olekaan miltä loppujen lopuksi tässä kuullostaa...

Mä en sitten ollenkaan oikeesti usko tuohon, että jäisit mukamas itekses olemaan - höpön höpöä. Mulla on niin semmonen fiilis sun kanssas, että ei mene kauaakaan, kun sun pää ja sydän ja jalat on vatkulina aivan ihanalle Miehelle :heart:
toivoa sopii...kunhan se ei jäis yksipuoliseksi. mun pää ja sydän ja jalat oli ihan villinä mutta joo,mönkään meni sekin.
 
toivoa sopii...kunhan se ei jäis yksipuoliseksi. mun pää ja sydän ja jalat oli ihan villinä mutta joo,mönkään meni sekin.
Juujuu, se mitään yksipuoliseksi jää...sä olet ihan luotu parisuhteeseen ja palvonnan kohteeksi sekä sen antajaksi. Elä ennää siinä menneessä elä ja ole, älä ajattelekaan, vaan suuntaudu ihan puhtaasti siihen tulevaan ja siihen että Se Mies on tuolla jossain ja odottaa juuri sinua yhtälaisella palolla kuin sinä häntä :heart:

Ja se tulee just silloin, kun vähiten odotat. Usko pois :)
 
IhQ
Mie en oo helppo. Millään tasolla.
Tosin, en osaa flirtata enkä tajua jos joku flirttaa miulle.
En tiiä miten tuon miehen oon saanu..no, se vissiin katteli aikansa että mikä tollo kun ei tajua ja sit pamautti "alatko seurustelemaan?" kysymyksen ihan suoraan päin näköä.
 
Juujuu, se mitään yksipuoliseksi jää...sä olet ihan luotu parisuhteeseen ja palvonnan kohteeksi sekä sen antajaksi. Elä ennää siinä menneessä elä ja ole, älä ajattelekaan, vaan suuntaudu ihan puhtaasti siihen tulevaan ja siihen että Se Mies on tuolla jossain ja odottaa juuri sinua yhtälaisella palolla kuin sinä häntä :heart:

Ja se tulee just silloin, kun vähiten odotat. Usko pois :)
no en elä en...ei mua vaan ole luotu olee yksin ja sit kun uhkaavasti niin näkyy käyvän niin ...ja ei sillä,oon tavannut ja ollut rohkee tekee tuttavuutta mutta mikään ei sitten kanna hedelmää pidemmän päälle.
 
no en elä en...ei mua vaan ole luotu olee yksin ja sit kun uhkaavasti niin näkyy käyvän niin ...ja ei sillä,oon tavannut ja ollut rohkee tekee tuttavuutta mutta mikään ei sitten kanna hedelmää pidemmän päälle.
...mutta jospa tässä onkin taka- ajatuksena se, että sun on opittava olemaan ittesi kanssa, jotta tiedät mitä haluat :). Että et pelkää sitä yksin olemista vaan käännät sen voimavaraksi, mikä puolestaan taas sitten näkyy kaikkialle ja kaikille ja varsinkin sitten Sille Yhdelle, joka huomaa, että tässä on nyt hän, joka on valmis poimittavaksi :)

Harjoituskappaleillakin on oma paikkansa.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä