The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29950567:
Lispetti beibe :kiss:.
Voi honey. En huomannu pusui, höh.:kiss:
Oon niin kaamee nykyään ku huo*aan vaan tuol muissa ketjuissa.:ashamed:
En tajuu mikä mua vaivaa!:D
 
Kai sitä näin vanhana ois syytä katsoa itse kenenkin mutta siitä huolimatta saa silloin tällöin olla hätistelemässä perskärpäsiä ympäriltä. Nykyään tosin harvemmin.

Laulu on jo taito sinänsä, mun lauluääneni on kuin hevosen peräpäästä. Toki ajassani yksin laulan korkeelta ja kovaa.
Nuotin vieressä on tilaa.

Mun ääni taas on kuin ruostunut grammari paskahuusin katolla parinkymmenen asteen pakkasella.

Ja silti tol on tienattu rahat aika moneen sähkölaskuun.

Life is a bitch an then you die.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Nuotin vieressä on tilaa.

Mun ääni taas on kuin ruostunut grammari paskahuusin katolla parinkymmenen asteen pakkasella.

Ja silti tol on tienattu rahat aika moneen sähkölaskuun.

Life is a bitch an then you die.
Mä olen ulkoistanut tuon musiikilla tienaamisen ja tienaan itse sillä mitä parhaiten osaan. Puhumalla.

Kun lapset oli pieniä niillä oli ehdoton vaatimus, että äiti lukee sadut ja iskä laulaa laulut. Ei tullut kuuloonkaan, että rooleja olisi vaihdettu.
 
IhQ
Huomenta! Täällä on taas menty syvällisiksi illan ja yön aikana. Halit kaikille ketkä sitä saattais kaivata :hug:..

Aamu taas, yritän saada lapsia liikkeelle, puolen tunnin päästä pitäis kuopuksen kans lähtee kävelemään eskariin...viimesiä päiviä viedään.
Ahistaa jo valmiiks syksy, kun alkaa eka luokka. Kuulemma kouluuntutustumispäivä oli menny pipariks kun tyttö oli ollu ihan paniikissa, ei ollu päästäny isästään irti ja itkeskelly vaan: /
 
Voi jeesus tätä palstaa ja joitakin ihmisiä, huoh.



Huomenta vuanniisa.



Tsemiä krutin jälkikasvulle.

tänks

tän palstan vastine reaalimaailmassa on se rattorilla vedettävä säiliö jonka perästä virsta ja lanta leviää pellolle

ketju olis sitte se kukkaketo jossa perhoset ja mehiläiset surrailee auringonpaisteessa
 
Huomenta!
Ihana aamu, 2,5v. raivoaa tuolla olkkarissa ja polkee jalkaa.
Juniorilta ei tule "sitä Ti-Ti Nalle laulua". Sitä mikä tuli eilen.
Neiti haluaa että se tulee nyt. Äitin pitää laittaa se tulemaan. Nyt!
Yritä siinä sitten selittää dvd:n ja telkkarin eroa, miksi telkkari ohjelmat tulee millon tulee ja dvd:n voi katsoa millon vaan :headwall:
 
kahvikirahvi
Huomenta!
Ihana aamu, 2,5v. raivoaa tuolla olkkarissa ja polkee jalkaa.
Juniorilta ei tule "sitä Ti-Ti Nalle laulua". Sitä mikä tuli eilen.
Neiti haluaa että se tulee nyt. Äitin pitää laittaa se tulemaan. Nyt!
Yritä siinä sitten selittää dvd:n ja telkkarin eroa, miksi telkkari ohjelmat tulee millon tulee ja dvd:n voi katsoa millon vaan :headwall:
Kaksvuotiaan elämä on rankkaa :( On huomattu. Muutamankin kerran.
Ehkä se helpottaa ihan just kun täytetään kolme.
 
Huomenta!
Ihana aamu, 2,5v. raivoaa tuolla olkkarissa ja polkee jalkaa.
Juniorilta ei tule "sitä Ti-Ti Nalle laulua". Sitä mikä tuli eilen.
Neiti haluaa että se tulee nyt. Äitin pitää laittaa se tulemaan. Nyt!
Yritä siinä sitten selittää dvd:n ja telkkarin eroa, miksi telkkari ohjelmat tulee millon tulee ja dvd:n voi katsoa millon vaan :headwall:
Täällä kolme vuotiaalla on joskus vähän sama ongelma. tosin ei ole vielä kiukuttelemaan alkanut, mutta selkeästi harmistunut ja ilmeisen varma että isi nyt jotenkin huijaa :D
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
Kaksvuotiaan elämä on rankkaa :( On huomattu. Muutamankin kerran.
Ehkä se helpottaa ihan just kun täytetään kolme.
Se on yllättävän rankkaa.
Oon pohtinut mistä tuo likka on tuon raivoomisen mallin matkinut.
Naama punaisena tulee eteen huutamaan "Älä äiti tuhmaile! Mene pois tuhma äiti, mene sinne keittiöön ja ISTU sinne ALAS!" + sekalaista raivohuutoa ja tavaroiden viskelyä.
Huvittavaa, mutta uuvuttavaa :D
 
Täällä kolme vuotiaalla on joskus vähän sama ongelma. tosin ei ole vielä kiukuttelemaan alkanut, mutta selkeästi harmistunut ja ilmeisen varma että isi nyt jotenkin huijaa :D
Mie oon pulassa sitten kun toi likka alkaa epäileen fuskua asioissa.
Tai enhän minä huijaa.
Joskus vaan selitän asiat niin, että pääsisin itse vähän helpommalla :saint:
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Aamutreeni tyttären kanssa käyty tekemässä, eka kuivakakku uunissa, kylppäri ja sauna pesty... Mullahan on kohta juhlat valmiina, loppuviikon voin sitten vaan sluibailla!

Oma äiti saa verenpaineen nousemaan, mutta yritän muistuttaa itselleni kuinka tärkeä asia isovanhemmille on lapsenlapsen lakkiaiset. Äidin kanssa on kuitenkin hyvät välit, lähes 300km. Ei oo nurkissa päsmäröimässä
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä