The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mun ex- rouvakultani muuten ei tainnu olla puuma.

Ainoastaan naarasotus joka tympääntyi meikäläiseen ja se on asia jonka hyvin ymmärrän.

Mut siin on nainen jonka tolkussa, luonteessa tai edes ulkonäön puitteissa ei taatusti ole vikaa. Ja mulla on häntä ihan hirvee ikävä. Ollu jo kolme vuotta.
mikä kohtalo odottaa lähes jokaista miestä

ennemmin tai myöhemmin, väistämättä
 
Munasta vessaharjaan.

Ukko oli niin ihana että tuli pyynnöstä hieromaan mun hartioita,
kunnes lopetti kesken hekotellen että "susta nainen lähtee nahka".
Joo selkä palo, mie kesin, entäs sitten? Jatkais hierontaa!
Ei siitä tullut enää yhtään mitään, koko selkä kuulemma "suiruilee".
Mun kärmesnahka vissiin ällöttää tai jotain..
Hommat jäi vallan puoltiehen taas, prkl. :kieh:
 
Munasta vessaharjaan.

Ukko oli niin ihana että tuli pyynnöstä hieromaan mun hartioita,
kunnes lopetti kesken hekotellen että "susta nainen lähtee nahka".
Joo selkä palo, mie kesin, entäs sitten? Jatkais hierontaa!
Ei siitä tullut enää yhtään mitään, koko selkä kuulemma "suiruilee".
Mun kärmesnahka vissiin ällöttää tai jotain..
Hommat jäi vallan puoltiehen taas, prkl. :kieh:
:kieh: ihme touhua.
 
mikä kohtalo odottaa lähes jokaista miestä

ennemmin tai myöhemmin, väistämättä
Ei.

Kyl se olen ihan minä itte joka omilla tekemisilläni ja tekemättä jättämisilläni olen omaan erooni ainoa syyllinen, jos ny joku syyllistä kaipaa.

Masennus on tauti jota en o pyytänyt. Viinanjuonti taas on lääke johon ittekin olisin voinut vaikuttaa, mut elämä on joskus paskamaista. Kumpaakaan ei tee ilkeilläkseen just sille rakkaimmalleen, mut siltä se saattaa tuntua. Ja ihan varmasti tuntuukin.

Mä antaisin täl sekunnilla molemmat käteni jos noin helposti voisin kääntää kelloa taaksepäin aikaan, milloin lapseni ja ex- rouvakultani tykkäsivät minusta kuten joskus tykkäsivät.

Kaikkea muuta osaan, mut en sitä mitä eniten tahtoisin.
 
Ei.

Kyl se olen ihan minä itte joka omilla tekemisilläni ja tekemättä jättämisilläni olen omaan erooni ainoa syyllinen, jos ny joku syyllistä kaipaa.

Masennus on tauti jota en o pyytänyt. Viinanjuonti taas on lääke johon ittekin olisin voinut vaikuttaa, mut elämä on joskus paskamaista. Kumpaakaan ei tee ilkeilläkseen just sille rakkaimmalleen, mut siltä se saattaa tuntua. Ja ihan varmasti tuntuukin.

Mä antaisin täl sekunnilla molemmat käteni jos noin helposti voisin kääntää kelloa taaksepäin aikaan, milloin lapseni ja ex- rouvakultani tykkäsivät minusta kuten joskus tykkäsivät.

Kaikkea muuta osaan, mut en sitä mitä eniten tahtoisin.
Sitä sanotaan, että virheistä oppii ja että virheet kääntyy hyödyksi jossain vaiheessa elämää, mutta oiskohan noin..

Tosin, jos nyt pyytäisimme synnitöntä heittämään ensimmäisen kiven, veikkaan ettei tartte kovin montaa kiveä väistää. Jokainen meistä tekee niitä virheitä
 
Hieno suomalainen mies Uuno Turhapuro sanoi kerran puheessaan, että naiset on elämän suola. Nimittäin vanhat naiset. Nuoret on sitten se sokeri.

Mut kyllä itsekin munaa haikailen säännöllisesti.
Viittisinkö kertoa?

En sokuria kauheesti kaipaa, mut suola vois kelvata.

Mä tippaakaan puhumatta paskaa olen häätänyt kauaspois esikoistyttäreni ikäisiä tyttöjä. Tätä kukaan ei taatusti usko nähdessään mun ulkomuotoni ja kulahtaneen olemukseni, mut sentään valehtelen niin hyvin kuin osaan.

Joku naarasotus kiinnostaa minua.

Useampi naarasotus ei ole kiinnostunut minusta, niin se on normaalia käytöstä ja jos tuosta itkupotkuraivarit saisin, niin häpeäisin itteäni vissiin loppuelämäni.

Semmoista kutsutaan kemiaksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Viittisinkö kertoa?

En sokuria kauheesti kaipaa, mut suola vois kelvata.

Mä tippaakaan puhumatta paskaa olen häätänyt kauaspois esikoistyttäreni ikäisiä tyttöjä. Tätä kukaan ei taatusti usko nähdessään mun ulkomuotoni ja kulahtaneen olemukseni, mut sentään valehtelen niin hyvin kuin osaan.

Joku naarasotus kiinnostaa minua.

Useampi naarasotus ei ole kiinnostunut minusta, niin se on normaalia käytöstä ja jos tuosta itkupotkuraivarit saisin, niin häpeäisin itteäni vissiin loppuelämäni.

Semmoista kutsutaan kemiaksi.
Se kemia on muuten semmonen juttu, joka ei katso ikää eikä ulkonäköä.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
No mun tapauksessani olis syytä kattoa. Edes vähän.

Mut mä kyl laulan ihan saakelin hyvin.
Kai sitä näin vanhana ois syytä katsoa itse kenenkin mutta siitä huolimatta saa silloin tällöin olla hätistelemässä perskärpäsiä ympäriltä. Nykyään tosin harvemmin.

Laulu on jo taito sinänsä, mun lauluääneni on kuin hevosen peräpäästä. Toki ajassani yksin laulan korkeelta ja kovaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä