The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
meikä on riehunu tän päivän pihalla, oon raivannu pensaita ja kantanu rvakrutin keräämiä jätekasoja peräkärryyn

jos vielä kerran nään että se raivaa jotain ilman että se kantaa aikaansaannoksensa suoraan kärryyn niin en vastaa seurauksista
Faktahan täs on oikeesti se, et sä et vastaa seurauksista jotka koituu siitä, et sinä et kärräisi jotain mitä fruKrut päättää niittää.

Onnellisessa avioelämässä kun urosotuksen tarttee hyväksyä kaikki mitä naarasotus keksii. Tai ainakin keksiä naarasotuksen mielestä parempi idea. Joka on tunnetusti mahdotonta.
 
  • Tykkää
Reactions: Hermione Granger
Faktahan täs on oikeesti se, et sä et vastaa seurauksista jotka koituu siitä, et sinä et kärräisi jotain mitä fruKrut päättää niittää.

Onnellisessa avioelämässä kun urosotuksen tarttee hyväksyä kaikki mitä naarasotus keksii. Tai ainakin keksiä naarasotuksen mielestä parempi idea. Joka on tunnetusti mahdotonta.
niin tai näin, eilen ilmoitin että mä en enää siivoa pihasta yhtäkään rouvan keräämää kasaa

jos siitä seuraa ikuinen matalapaine kamariin niin seuratkoon, joku raja se on munkin sietokyvyllä
 
aina

tai no kerran ei ollu, löin vasaralla sormeen nii tipahti sekunniksi pois mielestä
Unohdit vanhan timpurin ohjeen???

Kun lyöt vasaralla peukaloosi niin... lyö hiljaa.

Toinen vastaava on mittaa kahdesti, sahaa kerran... mut ei se tietty pimppamietteisiin mitään auta.

Ja ihan oikeesti herranjestas... totuus tunnustaen. Normaaliterveellä heteromiehellä on pimppa mielessä viimeistään tunti edelliskerran jälkeen. Vaik kattois jotain niinkin seksikästä kuin Arskan mättötappoleffaa. Vaik ei jaksaiskaan kuin kerran viikossa, mut ei se sitä mielestä poista.

Se ny vaan sattuu olemaan miehiä kiinnostava ja miellyttävä asia.

Se on tervettä, ei pervoa.
 
niin tai näin, eilen ilmoitin että mä en enää siivoa pihasta yhtäkään rouvan keräämää kasaa

jos siitä seuraa ikuinen matalapaine kamariin niin seuratkoon, joku raja se on munkin sietokyvyllä

Saanko arvata???


Saanhan???

Mä veikkaan, et sä muutat mielipiteesi ... öööh et ehkä viel huomenna... mut viimeistään viikonloppuun mennessä.

Mä tunnistan oitis semmoisen joka on valmis muuttamaan mielipidettään faktatietojen perusteella.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä