Ruikuttavan omegamiehen kosto. Älä katso videota, jos asiat jäävät pyörimään päähäsi ja olet herkkä.

  • Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
Se millainen pojasta oli tullut oli monen summa.
Asperger jo itsessään on erittäin monimuotoinen.

Kyseessä oli nuori poika joka olisi ollut avun tarpeessa.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä ja pilipali
....
....ja sit vaan voi miettiä miten globaali toi miesten ajattelu on.. kun miettii näitä jotka heittää happoa kasvoihin koska nainen ei halunnut seurustella.. Tai intian joukkoraiskauksia.. tai koko suvun miesten yhteistä tuomitsemista ja tytön tappamista, kun antoi pimperonsa sille kenelle itse halusi... tai kyseisellä ajattelulla varustettuja, jotka tulevat suomeen, eivätkä pysty mitenkään ymmärtää miksi naiset saattavat olla niin mukavia, mutta eivät silti anna pimperoa.sehän on aivan käsittämätöntä.

Ei tarvii syyttää videopelejä tai koulukiusaamista..
 
Blue
Kyseessä on neurologinen sairaus!
Kyllä. Ja se vaikuttaa ihmiseen, kyllä. Silti kehtaan väittää että jokainen ko sairautta sairastava ei kykenisi tappamaan, tai ajattelemaan noin. Eiväthän he kulkisi vapaana jos näin olisi. Kyllä se ihmisen oma persoonakin (varsinkin näissä tapauksissa jotka pystyvät ihan yhteiskunnassa toimimaan) vaikuttaa siihen mitä ihminen tekee.

Ei jokainen tappaja jolla on joku diagnoosi automaattisesti ole syyntakeeton sen takia. Tässä tapauksessa jää epäselväksi että oliko tämä niin sairas että sairaus pisti hänet tekemään noin vai oliko hän diagnoosin omaava kusipää.
 
  • Tykkää
Reactions: Owl
Peyote
"tässä tämmöinen sarjamurhaajan ruikutusvideo, en liitä sitä mitenkään palstalla oleviin miehiin, mutta silti puhun heistä nyt tämän videon inspiroimana"


Juu. Kyllä.


Oletteko te muutamat todellakin näin yksinkertaisia? Myönnättekö nyt ihan suoraan, että ei vaan mene hissi sinne ylimpään kerrokseen.

Ei kannata alkaa muita tuomitsemaan jos oma arviointikyky on tätä luokkaa.
heh, hienoo kommentointii taas sulta. :D
 
Peyote
ja on mulla muutamastakin asperger-ihmisestä kokemusta. Vähän erikoisia ovat, mutta että kykenisivät tappamaan ketään, pah. Mun mielestä on vaarallista leimata asperger sairaudeksi joka tekee ihmisestä tappajan.

Katkeruus tekee ihmisestä tappajan.
 
Peyote
Asperger muuttaa luonnetta, koska se on osa luonnetta.

Mun mielestä on sairasta haukkua neurologisesti sairata kusipäiksi!
onko neurologisesti sairailla joku kusipäisyys suoja, että he eivät voi olla kusipäitä?

Pitääkö ruveta kysymään muutamilta keskusteluun osallistuneilta, että onko heillä neurologisia ongelmia, että tietää miksikä heitä pitäisi nimittää?
 
  • Tykkää
Reactions: Owl
ja on mulla muutamastakin asperger-ihmisestä kokemusta. Vähän erikoisia ovat, mutta että kykenisivät tappamaan ketään, pah. Mun mielestä on vaarallista leimata asperger sairaudeksi joka tekee ihmisestä tappajan.

Katkeruus tekee ihmisestä tappajan.
Mun mielestä sun kannattaisi tutustua aiheeseen hiukan enemmän.

Tottakai on olemassa erilaisia as ihmisiä, ei meistä kukaan ole samanlainen.
Aspergeria on todella moneen lähtöön. Tässä on nyt tuotu aika useasti esiin sen monimuotoisuus.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä
heh, hienoo kommentointii taas sulta. :D
Noh, selitänpä lainaamalla:

On tullut jo aiemminkin samantyyppistä fibaa kun lukee esimerkiks täältä jonkun miehen tilitystä siitä kuinka naiset valitsevat väärin ja kuinka seksi on jokaisen ihmisoikeus. Noin sitä voi jollain olla itsestään aivan päinvastainen kuva, kuin millainen henkilö oikeasti on. Tuokin oli mielestään hyväkäytöksinen ja hieno mies. Eiku...
Johon sanoin:

Hienosti rinnastat sarjamurhaajan palstalla kirjoitteleviin katkeroituneihin miehiin. Vaatinee vähän enemmän kuin katkeruuden nousta tuon tasolle.

--

Tuo oli ainoa ongelma minulle. Jos tuota ei voi myöntää että tosiaan teki yleistyksen, koska ei tarkentanut, niin näen oikeudekseni laittaa sinut mappiin Ö, sinne missä on nekin jotka sinä olet tarkoittanut tässä tuomita, sen sijaan teit niin lavean yleistyksen että siihen kategoriaan voidaan tunkea kuka vaan miespuolinen joka on poikkipuolisen asian sanonut palstalla naisten parinvalintaan tai seksuaaliseen käyttäytymiseen liittyen, jos ei ihan jokaista, niin samanarvoistat katkerat ja ehken huonot kumppanit, mutta ei mitenkään murhanhimoiset tuommoisen ihmiskunnan kuonan kanssa, jonka mielenterveydelliset ongelmat oli syynä tapahtuneille, ei se, että on tullut rukkasia vasemmalta ja oikealta.

Pessimisti tuon jo aiemmin totesi ketjussa.
 
Peyote
Mun mielestä sun kannattaisi tutustua aiheeseen hiukan enemmän.

Tottakai on olemassa erilaisia as ihmisiä, ei meistä kukaan ole samanlainen.
Aspergeria on todella moneen lähtöön. Tässä on nyt tuotu aika useasti esiin sen monimuotoisuus.
minusta te leimaatte asperger-ihmisiä. Samalla sanotte, että katkeria ihmisiä ei saisi leimata.


Mikä on tappajilla yhteistä? Onko asperger, vai oisko katkeruus kumminkin yleisempi nimittävä tekijä?
 
  • Tykkää
Reactions: Owl
Peyote
Noh, selitänpä lainaamalla:



Johon sanoin:

Hienosti rinnastat sarjamurhaajan palstalla kirjoitteleviin katkeroituneihin miehiin. Vaatinee vähän enemmän kuin katkeruuden nousta tuon tasolle.

--

Tuo oli ainoa ongelma minulle. Jos tuota ei voi myöntää että tosiaan teki yleistyksen, koska ei tarkentanut, niin näen oikeudekseni laittaa sinut mappiin Ö, sinne missä on nekin jotka sinä olet tarkoittanut tässä tuomita, sen sijaan teit niin lavean yleistyksen että siihen kategoriaan voidaan tunkea kuka vaan miespuolinen joka on poikkipuolisen asian sanonut palstalla naisten parinvalintaan tai seksuaaliseen käyttäytymiseen liittyen, jos ei ihan jokaista, niin samanarvoistat katkerat ja ehken huonot kumppanit, mutta ei mitenkään murhanhimoiset tuommoisen ihmiskunnan kuonan kanssa, jonka mielenterveydelliset ongelmat oli syynä tapahtuneille, ei se, että on tullut rukkasia vasemmalta ja oikealta.

Pessimisti tuon jo aiemmin totesi ketjussa.
mä en tiedä mikä sun tekstissä on vikana mytta ei sitä vaan kykene lukea kokonaan. plaa plaa. Jos mä sanon että saan jotain vibaa jostain, samantyylistä, niin se ei tarkota että leimaan ketään.

muuten onko sulla jotain neurologista ongelmaa?
 
Pessimisti
mä en tiedä mikä sun tekstissä on vikana mytta ei sitä vaan kykene lukea kokonaan. plaa plaa. Jos mä sanon että saan jotain vibaa jostain, samantyylistä, niin se ei tarkota että leimaan ketään.

muuten onko sulla jotain neurologista ongelmaa?
Anteeksi, mutta kyllä se leimaa. Ja tosiaan jos vielä puhuu palstalla kirjoittavista miehistä noin yleisesti, niin varmaan arvaat kenet kaikki se silloin leimaa. Mutta kyllä sinulla oikeus on viboihisi.
 
mä en tiedä mikä sun tekstissä on vikana mytta ei sitä vaan kykene lukea kokonaan. plaa plaa. Jos mä sanon että saan jotain vibaa jostain, samantyylistä, niin se ei tarkota että leimaan ketään.

muuten onko sulla jotain neurologista ongelmaa?
Noh, onhan sulla blue tossa jonka kanssa voit jatkaa keskustelua, kumpikaan teistä ei tajua mitä on nyt sanottu väärin.

Voinet jatkaa näitä diagnooseja ihan rauhassa hänen kanssaan, jos sinun sanomasi kyseenalaistavat selkeästi omaa neurologisia ongelmia.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mun mielestä se että joku kulkee vapaana ja saa murhata toisia ja saa vielä ymmärrystä osakseen on sairasta. Mutta me selvästi ollaan eri puolilla tässä.

Jaahas, mitähän se minä keksisin väittää sitten...hmmmm...

Kaikki mieleltään vajaat ovat susta kusipäitä ja heitä saa haukkua.
Ollaan selvästi eripuolilla tässä.
 
Peyote
Noh, onhan sulla blue tossa jonka kanssa voit jatkaa keskustelua, kumpikaan teistä ei tajua mitä on nyt sanottu väärin.

Voinet jatkaa näitä diagnooseja ihan rauhassa hänen kanssaan, jos sinun sanomasi kyseenalaistavat selkeästi omaa neurologisia ongelmia.

Minä kysyin, onko sinulla. Ihan siksi, kun nyt on se uusi sääntö, jonka mukaan ei saa sanoa kusipääksi henkilöä, jolla näitä neurologisia ongelmia on.
 

Yhteistyössä