The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tulipa äly hyvvää ruokaa vaikka itse sanonki :p Uunivuokassa tein paistoksen, jossa on lanttua, porkkanaa, parsakaalin ne kovat varsiosat, sipulia&valkosipulia ja luomulenkkimaggara. Ynnä öljyä ja mausteita.

Parsakaalin latvaosista tein gratiinin sipulin, tomaatin ja kahden juuston kanssa, mutta se on vielä maistamatta.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Tulipa äly hyvvää ruokaa vaikka itse sanonki :p Uunivuokassa tein paistoksen, jossa on lanttua, porkkanaa, parsakaalin ne kovat varsiosat, sipulia&valkosipulia ja luomulenkkimaggara. Ynnä öljyä ja mausteita.

Parsakaalin latvaosista tein gratiinin sipulin, tomaatin ja kahden juuston kanssa, mutta se on vielä maistamatta.
Kuulostaa molemmat hyvältä :p.
 
  • Tykkää
Reactions: Mythago
Tulipa äly hyvvää ruokaa vaikka itse sanonki :p Uunivuokassa tein paistoksen, jossa on lanttua, porkkanaa, parsakaalin ne kovat varsiosat, sipulia&valkosipulia ja luomulenkkimaggara. Ynnä öljyä ja mausteita.

Parsakaalin latvaosista tein gratiinin sipulin, tomaatin ja kahden juuston kanssa, mutta se on vielä maistamatta.
...mmmmmm.....myttisen maukkaat maut :p...*kuolattaa :snotty:*
 
IhQ
Kökkö homma tinkun kaverilta, et soittais sille vielä?

Ompa Hopeatoffee tosiaan ollu ahkerana..huh, hiki tulee kun vaan ajatteleekin. Myö saatiin koottua yks dvd-pylväs ja mies halus vähän pyöritellä järjestystä muutenkin jo tääl. Huomenna/ens viikon aikana lisää :)
 
Kökkö homma tinkun kaverilta, et soittais sille vielä?

Ompa Hopeatoffee tosiaan ollu ahkerana..huh, hiki tulee kun vaan ajatteleekin. Myö saatiin koottua yks dvd-pylväs ja mies halus vähän pyöritellä järjestystä muutenkin jo tääl. Huomenna/ens viikon aikana lisää :)
en mää rupee soittelee perää kun kaks viestiä laittanut ja aamulla asiasta puhuttu ja jo viikolla ite kysy et tuunko tänää. jos vielä kysyy niin sanon että en tule et nähdään sitten "joskus".
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä