The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29946047:
:O no niin miekin. Tämmönen jähmeä ja vakavamielinen kun olen :|.
Totisina torvensoittajina menemme. Ei yhtään niin ollenkaan hihitytä eikä tirskuta. Eikä vallankaan villiinnytä.

Näissä kostean nihkeissä helteissäkään nyt ihan ehdoin tahdoin viitti.


..paitti että :rolleyes:...tietty aina se poikkeus vahvistaa säännön :p
 
Totisina torvensoittajina menemme. Ei yhtään niin ollenkaan hihitytä eikä tirskuta. Eikä vallankaan villiinnytä.

Näissä kostean nihkeissä helteissäkään nyt ihan ehdoin tahdoin viitti.


..paitti että :rolleyes:...tietty aina se poikkeus vahvistaa säännön :p
Kostean nihkeää on tosiaan meininki. Piti käydä vähän tissivakoa huljuttelemassa tuolla suihkun puolella :rolleyes:. Ja vakavalla asenteella tottakai :xmas:.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29946079:
Kostean nihkeää on tosiaan meininki. Piti käydä vähän tissivakoa huljuttelemassa tuolla suihkun puolella :rolleyes:. Ja vakavalla asenteella tottakai :xmas:.
Ihan samaa puuhaa tässä suunnittelen itekin...että pitäs sitä kansallispukuakin hiukan huljutella ja viilennellä...taskuja käydä kohentamassa...:rolleyes:

Hyvin, hyvin ykstotisella otteella :xmas:
 
Kiltti köpsy, sinoot uskollinen ystävä :heart: Mulla oli vaan yks semmonen vasittu silittäjä mielessä...se on kovasti kätevä avustamaan näissä pukeutumisasioissa :rolleyes:
..mulla olikin heti mielessä tämä sinun kauko- kansallispuvun huoltaja :heart:...mokoma kun riutua joudut ja puvustas omin kätösin jotenkuten hipistelemään...mutta - hyvää kannattaa odottaa aina :) :heart:

Silaikaa kyöspy ja me kaikki muutkin yritetään toki helmustas ja taskunpaikkoja huoltaa parhaan kykymme mukaan :rolleyes:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä