The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29945930:
Justiinsa sellainen ymmärtävä :whistle:.

Mie oon ihan varma, että autokaupan poijat on vallan avuliaita, hädän alaisille naisille kaikenlaisten jäykkien vehkeittein suhteen :rolleyes:.
Hupsistakeikkaa...miten mä sain tämän mekon helman sotkeentumaan vaihdekepin kans ihan solmuun..etsä viitsisitsä :rolleyes: :räpsytiräpsyti:
 
mää en käsitä,olen kaksi viestiä laittanut sille jonka luo piti illalla mennä mut ei se vastaa, ja niistäkin jo monta tunia ja välissäkin oli muutama tunti. kehtais enää kolmatta laittaa.
Heiiii...nyt on ollut ainaki dna:lla hirveesti linjoissa härömeininiä, meilläkään ei ole toinen kone toiminut ollenkaan ja mies on hiukan kiukutellut, kun ykköspuhelin ei oikein toimi ja joutuu sitten säätelemään asioitaan toisella luurimella...eli ei välttämättä ole edes puhlimella saavutettavissa tämä kaverisi.
 
Heiiii...nyt on ollut ainaki dna:lla hirveesti linjoissa härömeininiä, meilläkään ei ole toinen kone toiminut ollenkaan ja mies on hiukan kiukutellut, kun ykköspuhelin ei oikein toimi ja joutuu sitten säätelemään asioitaan toisella luurimella...eli ei välttämättä ole edes puhlimella saavutettavissa tämä kaverisi.
ai jaa no ehkä sit joku sellanen kyseessä tai sit se ei vaan kerkee vastailee,on niin pirkatin kiireinen ihminen aina. kyllä se yleensä vastailee jossain vaiheessa ja viimeks aamulla juteltiin asiasta mut se jäi auki ja nyt kun kyselin niin ei oo kuulunut mitään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä