The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29945843:
Käy koeajamassa uusi fiesta. On todella ei auto kuin aataminaikaiset. Miulla oli muutaman viikon tuossa ajossa fiesta ja jos itse menisin nyt ostamaan autoa harkitsisin fiestaa vakavasti.
Niin no vois kai sitä eikait siinä mitään menetä. Mut se mun oli tosiaan ihan aataminaikanen kun tais olla mun eka auto ja ihan järkyttävä kyllä olikin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29945849:
Miulla on pinkit Reinot :heart:.
Ne on muuten ihan älyttömän makeet :)

Mä vimpotan menemää joko tommosissa vaaleen sinisissä tai sitten miehen perinteisissa ruskeissa, vaikkakin ne hölskyy ja pyörii jaloissa mutta silloin kun mies ei ole paikalla, niin ne vain ovat semmoset :heart:....
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29945873:
Pöh... katos myö tehtiin tähän jo suunnitelma.

Ensin fiesta yhdelle.
Sitten focus kahdelle tai kolmelle.
Ja Mondeo sitten kun on neljä ja karvaiset kaverit.
taitaa jäädä sit fiesta asteelle...ei nää mun yritykset focukseen onnistu ollenkaan. kohta jaksa edes enää yrittää.
 
taitaa jäädä sit fiesta asteelle...ei nää mun yritykset focukseen onnistu ollenkaan. kohta jaksa edes enää yrittää.
ELäs nyt kuules nyt...sitä tiiä miten se renkaittenpotkiminen oikein meneekään :p

Pian huomaatkin että sulla onkin oma autoedustaja kyyditsemässä :)..ja sitten sitä ollaankin jo näppärästi siinä focuksessa ja kun oikein on fokussoitu niin...se muuntautuu näppärästi mondeoksi :rolleyes: :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29945901:
Kuumat oltavat kerrassaan :p. Täytyy laittaa sellanen helppo kesämekko, missä pääsee sutjakasti mönkimään auton penkille :rolleyes:.
..semmonen hyvin ymmärtävä mekko :rolleyes:...

...voisitsä tulla laittamaan nämä turvavyöt kiinni, kun tää nyt on jotenkin niin jäykkänä....:rolleyes: :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29945906:
Elähän nyt kirvestä kaivoon heitä. Elämästä ei koskaan tiedä milloin se yllättää. Yleensä silloin kun sitä kaikkein vähiten odottaa.

:hug: :hug:.
miks kaikki sanoo et miks tuollanen on tyttö on vielä sinkku ja silti ei kelpaa niille sanojillekkaan.

taidan ostaa pulkan,pääsee vauhdilla alamäkeen.
 
miks kaikki sanoo et miks tuollanen on tyttö on vielä sinkku ja silti ei kelpaa niille sanojillekkaan.

taidan ostaa pulkan,pääsee vauhdilla alamäkeen.
...millä sitten mäkeä alas kaahatessasi kutrisi vallattomasti valloillaan hehkeän punaisissa poskissasi laskea posautat juuri Sen Oikean kintuille sillä seurauksilla että istuttekin siinä pulkassa nätisti sylikkäin ja jatkatte yhdessä mäenlaskuanne kaukaiseen auringonlaskuun asti :heart:

onnistuu se pulkallakin, tinku!
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä