The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Joo, en oo elämässäni koskaan, enkä missään, tuntenut olevani niin kotona kuin Rovaniemellä. Mun sydän on jäänyt sinne, ja oon päättänyt että jonain päivänä muutan vielä sinne takaisin. Ja kun tietää että pääsee 'kotiin, näkee kavereita pitkästä aikaa, puolikas saa olla isänsä kanssa eikä siitä tarvii stressata, niin ihan mahtavaa.
Mä tiedän ton tunteen.

Mun sydän on pohjanmaalla.

Täs keskustalähiöyksiössä oleminen on mulle mitä pahinta helvettiä.

Mulla on elämässäni ollut kaksi kotia. Toinen on lapsuudenkotini Helsingin puuKäpylässä. Toinen on tönö Vihdissä joka exrouvakullan kanssa hankittiin lastemme kodiksi.

Muita paikkoja en o koskaan kodikseni kutsunut.

Tilanne muuttuu kun pääsen pohjanmaalle.
 
kahvikirahvi
Hitsi, tajusin just että mullahan on matkalla aikaa kirjottaa sitten mun tarinoita mitä on jäänyt kesken. Ja siellä on maailman ihanin kahvila, missä joskus ruukasin käydä usein kahvikupposen äärellä kirjoittelemassa. Aaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
täällä ollaan ,pitäisi kai lähteä metsästämään vara-autoa jos jostain sais.
Pikainen päissäänlaskutoimitus sanoo, että sinä ajat vuodessa viiskyttonnia vain päästäksesi työpaikalle ja kotiin.

Toi on ihan hirvee kilsamäärä. Kauparatsun, humpansoittajan tai jonkun muun ammatikseen persettä myyvän kilsalukema.

Eikö siin duunis lähellä ole kämppiä tai tontteja?
 
En oo kässännykään että Aakoo olis jotenkin uskonnollinen..:O
Oon ollu ihan liian vähän Ketjussa. Kaikki tärkeät asiat menee ohi.
Mä ja uskonto sovitaan hirveen huonosti samaan lauseeseen.

Tosin, edesmennyt setäni mulle aina sanoi, et mun tarttis ryhtyä papiksi. Vatsani kestää rajattomasti kahvia ja osaan puhua paskaa loputtomiin. Joten miks en vois ottaa siitä rahaakin?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä