The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kylläpä piti hetken pähkäillä mitä ihmettä sitä ruoaksi tekee. Lämpöasteet pyörii nimittäin tuossa 29 tietämissä. Mutta sitten mie hokasin, että teen täytettyjä patonkeja savulohitäytteellä. Ja jälkiruoaksi lakkajäätelöä :p.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29942725:
Kissa ei muuten arvostanut ollenkaan kun pesin sen tänään :vampire:.
Nyt neitokainen jotain häpyä.

Kissoja ei pestä.
Kissoja ei pestä.
Kissoja ei pestä.

Jäikö mulla grammarinneula kiinni?

Kissoja ei pestä.

Kisu pestään vain jos se tippuu vahingossa maalitynnyriin. Mut kisut ei koskaan tee mitään vahingossa.

Oli mulla tosin kerran yks niin hullu kisu nimeltä Kalle joka oikeesti tykkäs suihkusta. Sen kans oli ihammahoton esim. tiskata, koska tuo laittoi päänsä jokapaikkaan mis näki juoksevaa tai seisovaa vettä. Mut tommoinen kisu on aikasmoinen poikkeus.
 
Nyt neitokainen jotain häpyä.

Kissoja ei pestä.
Kissoja ei pestä.
Kissoja ei pestä.

Jäikö mulla grammarinneula kiinni?

Kissoja ei pestä.

Kisu pestään vain jos se tippuu vahingossa maalitynnyriin. Mut kisut ei koskaan tee mitään vahingossa.

Oli mulla tosin kerran yks niin hullu kisu nimeltä Kalle joka oikeesti tykkäs suihkusta. Sen kans oli ihammahoton esim. tiskata, koska tuo laittoi päänsä jokapaikkaan mis näki juoksevaa tai seisovaa vettä. Mut tommoinen kisu on aikasmoinen poikkeus.
Mä oon kerran pessyt kissan kun se päätti mennä nukkumaan hiukan lämpimään takkaan ja sit oli tassunjälkiä joka paikassa ja valkoinen kissa oli vähemmän valkoinen. En kokeile toiste, mieluummin heitän katin pihalle jynssäämään itseään.
 
Nyt neitokainen jotain häpyä.

Kissoja ei pestä.
Kissoja ei pestä.
Kissoja ei pestä.

Jäikö mulla grammarinneula kiinni?

Kissoja ei pestä.

Kisu pestään vain jos se tippuu vahingossa maalitynnyriin. Mut kisut ei koskaan tee mitään vahingossa.

Oli mulla tosin kerran yks niin hullu kisu nimeltä Kalle joka oikeesti tykkäs suihkusta. Sen kans oli ihammahoton esim. tiskata, koska tuo laittoi päänsä jokapaikkaan mis näki juoksevaa tai seisovaa vettä. Mut tommoinen kisu on aikasmoinen poikkeus.
Jäi kiinni. Ja unohdit kysyä syytä ennen saarnaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä