The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Saanen sanoa, että onneksi ei onnistunut. Pysyt nyt vaan täällä ja siellä niin että et eristäydy.
:kiss:
Olet ihana.

Mut mä olen erakkorapu. Mun tarttee saada olla luolassani oman panssarini sisällä ilman ainuttakaan ulkopuolista häiriötä.

Just ny se näköjään ei onnistunu. Puhelin rupes soimaan kuin viimeistä päivää. Vaik ton numeron tietää vaan mun lähimmät.

Heittäisin kännykän ja läppärin ulos ikkunasta, mut täs kämpässä siit ei ole hyötyä. Eka kerros ja alla nurmikko, ei ne mee rikki. Liian pitkä matka lähimpään järveen.

Joten noi asiat saa odottaa muuttoani johonkin oikeeseen ihmisasumukseen. Semmoiseen mihin voin ottaa pari kissaa ja koiran. Tai kaks koiraa. Dobberit nimiltään Rontti ja Renttu. Ja kissat nimiltään Miska, Tassu, Pöllö ja Tollo.

Jonain päivänä.

Ainii. Naapurissa tuli hirveen hiljaista postilaatikkovisiittini jälkeen. Sielt ei o kuulunu inahdustakaan. Josko sieltä loppui viinat, särjettävät tai sit mun kohtelias viestini vaikutti asiaan. Mut taloon laskeutui rauha. Liian myöhään mun kannaltani, koska nukkumasa tosiaan ehti karata muualle. Laitoin leffan päälle ja kattelin täällä pohjantähden alla. Tupakkitaukoineen kuus tuntia.

Mut naposteluhimooni avasin purkin mietoja kreikkalaisia pepperoneja. Hirveen hyviä, mut ei olis kannattanut. Se purkki on nyt tyhjä ja mun vatsani on tulessa. Jospa säästän teidät ikäviltä yksityiskohdilta.
 
onks sillä joku kokkausshow vaii miten sitä voi mennä kattoon?
Mä meen yhteen sen ravintolaan syömään, en siis oikeesti tiiä, sattuuko oleen just tänään siellä, epäilen vahvasti, mutta toivo elää :p

Oikeesti mä meen viettämään mun amiskaverin kanssa aikaa, ei olla nähtyy piiiiitkäään aikaan ja amisaikoina oltiin päivittäin tekemisissä, onhan tää 3 tunnin matka (1h autolla 2 junalla) Ihan käsittämättömän vaikee kulkea useemmin, kun kerran 5 vuoteen. Josko nyt sitte skarppais ja koittas vähän useemmin järkätä treffejä...
 
Nyt tytöt jotain rotia! Jalat kuulu sheivata ympäri vuoden!! :O
Ja nyt jotain rotia.

Sheivata saa milloin vaan jos se itteä huvittaa.

Mun Peppini osaa taatusti käyttää sheivaushöylää tai vaik viikatetta mut vain milloin itteä huvittaa. Jos ei huvita, niin lähtee vaik nostamaan katiskaa järvestä.

Tietää hyvin, et mun tykkäämiseni ei ole karvoissa vaan korvissa. Tai pikemminkin niiden välissä.

Toivottavasti omat tyttäreni ovat perineet isältään edes karvan verran itsetuntoa. Ja toivottavasti vain sen.
 
Oi, että ja jukupätkät kun se arskattaa ja sanittaa ja paistattaa ja hellettää :cool: :D

Ja omppupuut kukkii ihan valtoimenaan :O, varmaan ikinä ei ole ollut nuin täynnänsä nuita ihanan herkkiä kukkasia :heart:...nyt vain toivotaan, että kaikki öttiäiset ovat hurjan pörrääväisiä ja nälissänsä, että tulevat käymään meijen jokaisessa kukkasessa surisemassa, jotta saadaan valtaisa omppusato :p...

..jota sitten varmaan jossain vaiheessa tulen sitten manailemaankin :D

Ja - AK :kiss:!!!! Nyt et ennää ikinä tee meille tommosta säikähdysmomenttia :hug:, hemmetti soikoon mies - aivan liian mukava paketti olet kokonaan erakoitumaan, mun mielestäni, mutta itsehän itsesi parhaiten tunnet. Ulkopuolisista häiriötekijöistä pääsee hyvinkin laittamalla vaikka puhelimen äänettömälle ja vaikka pitämällä palstataukoa - jos meitä nyt mieltää häiriötekijöiksi - mutta muutoin....ihana kun olet siinä/tässä :)!
 
Ja - AK :kiss:!!!! Nyt et ennää ikinä tee meille tommosta säikähdysmomenttia :hug:, hemmetti soikoon mies - aivan liian mukava paketti olet kokonaan erakoitumaan, mun mielestäni, mutta itsehän itsesi parhaiten tunnet. Ulkopuolisista häiriötekijöistä pääsee hyvinkin laittamalla vaikka puhelimen äänettömälle ja vaikka pitämällä palstataukoa - jos meitä nyt mieltää häiriötekijöiksi - mutta muutoin....ihana kun olet siinä/tässä :)!
Lämpöinen kiitos.

Mun käy hieman kateeksi miestäsi. Herra kuumakatti onneksi taitaa ymmärtää mimmoisen aarteen on löytänyt.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
kahvikirahvi
Kyllä tarkeni hurvitella, huh. Lapsetki oli kun herran enkelit ja totteli ämpäriä hienosti. Nyt puolikas sippas päiväunille ja mä täs hillun alusvaatekerrastossa kun on niin "ihanan lämmin". Kriih.
 
Voi jestas tätä draaman kaarta jälleen tässä torpassamme :O

Nyt on kaikilla kolmella ollut ensimmäisten maitohampaittensa lähtemisissä semmoista rytkettä ja rytinää, että varmasti painuvat heidänkin muistoihinsa pysyvästi. Nuorimmaisella heiluu toinen hammas lupaavasti, mutta ajatteli sitten vauhdittaa sitä roimasti syödessänsä puraisemalla jotenkin hassusti haarukkaa sillä seurauksella, että...

No, yksityiskohdat sikseen mutta siinä se nyt sitten ärvöttää entistä enemmän ja pahemmin kallevillellään. Ja koska tilanteessa tapahtui iso käänne, niin pienoisesta järkytyksestään toivuttuaan tämä tytteli nyt sitten nyyhkii kohta irtoavan hampaansa perään suuria kyyneleitä...kun ei ehdi omassa tahdissaan näemmä sille jäähyväisiä heittää...

Voi sentään tätä pientä tainta :heart:...
 
...mitenhän kauan tässä muuten menee, että noi järvivedet olis kohtuu vapaina siitepölylautoista? Ihan kun en ehdoin tahdoin kehtais viedä näitä meijen herkkähipiäisiä semmoseen lillustelemaan, vaikka kuinka tässä nyt kiekuvat ja kärttävät...ja joo, tokihan sen jälkeen sitten suihkussa käydään mutta ennen kuin siihen joudetaan, niin altistusta on jo...

Ongelma se on tämäkin.
 
...mitenhän kauan tässä muuten menee, että noi järvivedet olis kohtuu vapaina siitepölylautoista? Ihan kun en ehdoin tahdoin kehtais viedä näitä meijen herkkähipiäisiä semmoseen lillustelemaan, vaikka kuinka tässä nyt kiekuvat ja kärttävät...ja joo, tokihan sen jälkeen sitten suihkussa käydään mutta ennen kuin siihen joudetaan, niin altistusta on jo...



Ongelma se on tämäkin.

päivää ennenkuin tulee sinilevät
 
Aika hyvin tarkenee pestä ikkunoita tommosella kasvihuonetta muistuttavalla lasiverannalla. Tähän mennessä kulunut 1,5l vissypullo ja saman verran raanavettä. Niitä ikkunoita on paljon.
 
Mutta - mä lähden kartanolle :wave:

Mun pitää päästä kans ottaa tuntumaa tytön kanssa uusista hiekkalaatikkokipposkupposista ja pojat huutelee avuksi pyörisensä tuunaamiseen - silloin on mentävä, kun vielä tuommoiseksikin kaveriksi kelpuutetaan :)

Ja....meinaan mä antaa silmäni levätä tuossa paljaassa pinnassa ja leveissä harteissa ja kujeilevassa hymyssä :heart: :p

Ihanaa lauantainjatkoa :)!
 
Ainii.

Tinkuliini. Sä painit maailman olemattomimman ongelman parissa.

Se on oikeesti ihan varmaa, et suurinpiirtein naapuristasi löytyy mies, jonka ainoa tehtävä täs maailmassa on tehdä sinut onnelliseksi. Voi olla, et hän ei o maailman komein, kyvykkäin tai parhaiten varustettu, mut hän on sun. Todennäköisesti asuu naapurissasi, mutta et ole vielä avannut silmiäsi. Ehkä ei hänkään.

Mä taas olen hirveesti vaikeempi tapaus. Mulle maailmassa on vain yksi Peppi. Mitään ex- rouvakultaani kaltaista en tule koskaan löytämään, mut tunnistan Peppini heti. Tai mikä tärkeämpää, hän tunnistaa minut.

Sinä pääset helpolla. Minä en. Mun Peppini ei tosiaankaan pääse helpolla. Hänen tarttee sietää mua loppuikäni, mikä on kauhee kohtalo.

Kandee muistaa, et maailmassa on toistaiseksi elänyt vain yksi täydellinen mies. Hänet naulattiin ristille kolmekymppisenä ja useimpien lähteiden mukaan poikamiehenä.

Eli naiset saa yleensä tyytyä semmoiseen vähemmän täydelliseen. Haisee pahalle ja käy paskalla. Mut jos sen kans viihtyy ja tuntee olonsa hyväksi, ni ei se o pöllöin valinta.
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Olen aina ollit tyytyväinen kerrostaloasuja. Onko tämä jonkinlainen keski-iän merkki, kun kaipaan omakotitaloon sekä omaa puutarhaa? Myös kukat kiinnostavat. Asia, joka ei olisi aiemmin voinut sen vähempää kiinnostaa. Opettelin myös kutomaan sukan kantapään uudelleen kouluvuosien jälkeen. Mitähän tässä vielä...
Yyh, tommostakinko vielä joutuu pelkäämään :O Mää ehdin jo olla niin tyytyväinen keski-ikään : /
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä