The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Böööööööööö :wave: TSIH! :p

Crowmoor korkattu, juna on 1,5h päästä Hesassa, harmi vaa et tää junanetti pätkii ihan hirveesti, nii toi musiikin kuuntelu on hivenen hankalaa, mut enköhä mä nyt sitte kuitenki pärjää :D

Sheivailusta, niin tota kyllä mulla saattaa talvella väli olla välillä vähän pidempi, onneks nyt on käyty uimassa nii useesti, että pitää sinnikkäästi vaan sheivailla niitä jalkoja. Nyt tietty on viimätten päälle, ku on shortsikelit :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hermione Granger
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29942210:
Böööööööööö :wave: TSIH! :p

Crowmoor korkattu, juna on 1,5h päästä Hesassa, harmi vaa et tää junanetti pätkii ihan hirveesti, nii toi musiikin kuuntelu on hivenen hankalaa, mut enköhä mä nyt sitte kuitenki pärjää :D

Sheivailusta, niin tota kyllä mulla saattaa talvella väli olla välillä vähän pidempi, onneks nyt on käyty uimassa nii useesti, että pitää sinnikkäästi vaan sheivailla niitä jalkoja. Nyt tietty on viimätten päälle, ku on shortsikelit :)
Mitä sä täällä päin teet? :p
 
Wax 'em Off!!!

Paitsi miekin annan rehotella välillä kun laiskottaa.
Sit pakoilen villahousujeni kanssa ukon hiplailua vaikka se kuin vakuuttaa et häntä ei karva tai kaks haittaa :D Se ei kuulemma voi ymmärtää naisten neuroottisuutta ihokarvoista.

Ei muakaan karva tai kaks haittais... Mut kun niit on MONTA :O
 
Mitä sä täällä päin teet? :p
Meen kattoo Tomi Björkiä :lääh: :D

Syömään Brondaan kaverin kanssa ja sit vähä juomaaaaan.. Sellanen irtiotto arjesta :) Ei noloa, konnari tuli kysyyn lippua ja just sillon tuli joku helvetin katvealue, enkä saanu mobiililippua auki, sitte vaa sönköttää, ettäko ei tää aukee. Nyt sitte sain sen auki ja oottele, et tuis uusiks kyselee.. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29942245:
Meen kattoo Tomi Björkiä :lääh: :D

Syömään Brondaan kaverin kanssa ja sit vähä juomaaaaan.. Sellanen irtiotto arjesta :) Ei noloa, konnari tuli kysyyn lippua ja just sillon tuli joku helvetin katvealue, enkä saanu mobiililippua auki, sitte vaa sönköttää, ettäko ei tää aukee. Nyt sitte sain sen auki ja oottele, et tuis uusiks kyselee.. :LOL:
Tomi Björk :x
Mä en sen yhen kerran kun junalla matkustin niin luottanut mobiililippuun vaan tulostin varuiks paperisen version ja hyvä niin kun mobiililippu ei auennut ,en nyt muista oliko meno vai tulomatka mut kuitenkin.
 
Tomi Björk :x
Mä en sen yhen kerran kun junalla matkustin niin luottanut mobiililippuun vaan tulostin varuiks paperisen version ja hyvä niin kun mobiililippu ei auennut ,en nyt muista oliko meno vai tulomatka mut kuitenkin.
Tomi on niiiiiiiiiin ihana :p

Mut makuja on monia...

Tarvii varmaa huomenna, ku tulee takasi, nii avata se lippu jo valmiiks toho luurii, että sitte ko konnari tulee, nii on valmiina, ettei käy samalla lailla :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä