Mitä tää ignore-läppä on?
Ootko sä joku omega ku et tajuu?
(kivittäkää)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä tää ignore-läppä on?
Valitset huonomman vaihtoehdon? No vaikka miten tuota kääntelee niin ei Beetasta saa huonompaa vaihtoehtoa! Sillä verukkeella että saat tuntea itsesi riittäväksi ja olosi turvalliseksi (ettei mies lähde pettää) niin mielelläni otan beetan. Alfat on todella nälkäisiä kaikkeen menestykseen myös naismarkkinoilla. Naisena tärkeintä on että sulla on parisuhteessa hyvä ja turvallinen olo. Sitten yhden illan jutuissa homma eri.
Valitset huonomman vaihtoehdon? No vaikka miten tuota kääntelee niin ei Beetasta saa huonompaa vaihtoehtoa! Sillä verukkeella että saat tuntea itsesi riittäväksi ja olosi turvalliseksi (ettei mies lähde pettää) niin mielelläni otan beetan. Alfat on todella nälkäisiä kaikkeen menestykseen myös naismarkkinoilla. Naisena tärkeintä on että sulla on parisuhteessa hyvä ja turvallinen olo. Sitten yhden illan jutuissa homma eri.
No toi nyt on ihan luus.. anteeksi beta ajattelua. Jos olisit alfa niin ajattelisit, että haluat parhaan mahdollisen ja uskoisit tai oikeastaan tietäisit saavasi sen pidettyä, koska noh olet vaan itsekin niin tavoiteltava. Toisin sanoen valitset tyytymisen tai oikeastaan joudut tyytymään.
Jos otetaan vertailuna käsite joka liittyy "alfaan", on se käsite juurikin alfa/omega.
Alfa/beta ei sinänsä tarkoita mitään muutakuin ensimmäinen ja toinen järjestyksessä. Eikä se minusta ole mikään kauhea tappio jos jossain sosiaalihierarkiassa on kakkosena ykkösen sijaan.
Vähän sama kuin alkaisi puhumaan siitä että miksi viitsit kilpailla kun et voittanut maailmanmestaruutta, tulit vain toiseksi.
Kun taas jos olet kilpailujen viimeinen, on ilmeisesti jo jotain syytä miettiä kaksi kertaa onko järkeä jatkaa. Joidenkin mielestä.
Minusta kun siinä on jotain lähtökohtaisesti vikana, kun valitset omasta mielestäsi huonomman vaihtoehdon niistä mitä on valittavissa, tai siis tyydyt. Semmoisten ihmisten kuuluukin miettiä elämäänsä.
Mutta se, että joku on toisen mielestä huonompi kuin toinen, ei taas merkkaa mitään kumppanin valinnassa, siinä on merkitystä vain omalla mielipiteellä.
Älkää nyt viitsikö, aikuiset miehet!
niimpä, c-luokan nainen ei saa a-luokan miestä
tai no puoleksi tunniksi voi ehkä saada
hylkiöihmisiä.
Ei nyt viitsi taas lähteä siihen, että karvalaukku on aina A tai väh A- ja penis olisi jotain välillä A-O
Rivien välistä on luettavissa, että moni on valmis tyytymään vähempään kuin mihin potentiaali on, koska uskovat silloin saavansa turvallisemman vaihtoehdon. Tyyliin eipä ainakaan peru kauppojaan kun sai paremman tuotteen kuin mihin rahat riitti. Ja tätä ajattelua juuri aloituksellani mietin, että onko kukaan alkanut katumaan tyytymistään myöhemmin? Että olisinhan minä paremmankin kuin *tuon* saanut.
Rivien välistä on luettavissa, että moni on valmis tyytymään vähempään kuin mihin potentiaali on, koska uskovat silloin saavansa turvallisemman vaihtoehdon. Tyyliin eipä ainakaan peru kauppojaan kun sai paremman tuotteen kuin mihin rahat riitti. Ja tätä ajattelua juuri aloituksellani mietin, että onko kukaan alkanut katumaan tyytymistään myöhemmin? Että olisinhan minä paremmankin kuin *tuon* saanut.
Älkää nyt viitsikö, aikuiset miehet!
Mä ainakin laitan tästedes niin kun joku sanoo jotain oikein tyhmää mihin se haluais, että mä tartun että koko keskustelu alkais pyörii jonkun karvakassin ja kaljurotan ympärillä.vääntäkääpä nyt oikein rautalangasta tuo ignore-läppä
vanha on (taas) ulkona kuin tamppoonin naru
Lispetti kaivaa nenästään miesten Ignore-kommenttia?
Pitääskö meidän huudella ignooria aina kun ei miellytä?
Mä ainakin laitan tästedes niin kun joku sanoo jotain oikein tyhmää mihin se haluais, että mä tartun että koko keskustelu alkais pyörii jonkun karvakassin ja kaljurotan ympärillä.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;29935971:Miksi sulla Krutti tulee niin kovasti esiin tämä ulkonäkö?
Itse olen mielestäni ottanut itseäni paremman puolison. Olisi sille ollut muitakin ottajia. Luoja ties miksi on minut valinnut ja siinä valinnassa pysynyt. Ei ihmissuhteitä pysty yksinkertaistamaan aakkosiksi tai lukuarvoiksi.
Onko Suomessa Sigma-miehiä lainkaan?
Mua jotenkin puistattaa tuollainen tapa ajatella ihmissuhteista: Arvioidaan omaa ja toisen markkina-arvoa, vertaillaan tarjolla olevia tuotteita, tehdään kaupat. Jälkikäteen reklamoidaan tai annetaan palautetta asiakastyytväisyydestä. Mun on suuria vaikeuksia käsittää ylipäätään tuollaista tapaa solmia parisuhde saati sitten soveltaa moista mallia itseeni.
yritän saada teidät myöntämään oikeaksi väitteeni #83 jonka mukaan naisille alfuus on ulkonäköjuttu
Menee tappeluks ja toistoks.
Alkaa muistuttaa mies1 ketjuja.