Miten pilailet puhelinmyyjien kanssa?

• Viestiketjun aloittaja "dgr"
  • Ensimmäinen viesti
"dgr"
Oma suosikkini:

Puhelinmyyjä: Matti Meikäläinen Puhelinmyyntifirmasta päivää.
Minä: Päivää.
P: Meillä olisi nyt tarjolla juuri sinulle...
M: Anteeksi, voitko toistaa vielä nimesi?
P: Matti Meikäläinen
M: Ja yritys oli?
P: Puhelinmyyntifirma
M: Voitko antaa vielä laskutusosoitteenne?
P: Tämä nyt ei kyllä...
M: Niin olen siis liiketoimintakonsultti ja veloitan puhelinkonsultaatiosta 130 euroa tunti plus alv. Jotta pääsemme eteenpäin niin tarvitsen laskutusosoitteenne. Minulla olisi nyt tämä laskutusohjelma tässä valmiiksi auki joten voisitko antaa...
P: tuut, tuut, tuut

Nekö soittelavat sinulle kotiin, häiriköivät ja pettävät sopimuksissa?
Samalla tavalla nuo mainitut tekevät työtään kuin puhelinmyyjätkin. Mistä tiedät, joutuuko "pilan" kohteeksi rehti, edes jotain työtä leipänsä eteen raatava Aku Ankka-kauppias vai paholaismainen, ilokseen ihmisiä kusettava puhelinterroristi? "Ei kiitos" on aika tehokas ase puhelinmyyjiä vastaan. Häiriköintiin auttaa repliikki: "Ota minut pois soittolistaltanne." Ei siihen mitään ihmisarvoa alentavaa ja halveksuvaa "pilailua" tarvita.

Viimeksi muokattu:
"susu"
en nyt pilaile mutta kun kysyvät minulta (viimein) että pannaanko tilaukseen sanon että en nyt tilaa ja paan puhelimen kiinni.Mulle on koitettu myydä kaikenlaista mm.sähköhammasharjaa,säärikarvahöylää,vihreätee kapseleita(laihdutusvalmiste),vakuutusta jos saa rintasyövän ja tietysti lehtiä.

IhQ
Enpä jaksa pilailla mitenkään, nehän yrittävät tehdä vaan työtään. En itekään tykkäis jos joku jatkuvaan v*ttuilis kesken työpäivän. Jos vastaan puhelinmyyjän soittoon, painan punaista luuria ja sillä selvä.

"Kiltti"
Ai kuinka hauska oletkaan. Mitäpä jos sanoisit, ettet osta mitään ja sulkisit puhelimen. Säästyisi sekä sinun että myyjän aika.
Mä sanon aina heti puhelin alkuun ,etten aio ostaa mitään. En raski laittaa luuria korvaan. Sit ne kertoo kuitenkin juurta jaksais tuotteestaan. J. Sit vielä lopuks sanon että ei kiitos, meän nyt siltikään tilaa. Turhaa ajankulua molemmilla!

"dgr"
[QUOTE="noh";29932733]Miksi tehdä kiusaa? töitä he vaan tekevät. Parempi tehdä edes puhelinmyyntiä kuin olla sossun luukulla.[/QUOTE]

Itsepä nuo minulle soittelevat. Kai minä saan päättää mistä asioista haluan puhelimessani jutella.

En pilaile,sanon suoraan etten tilaa mitään kiitos. Miestä ahistelivat yhestä firmasta niin että lopuksi palo käpy ja anto tulla tuutin täydeltä uhaten poliisille ilmotuksesta. Eipä oo sen koommin kuulunu. Monesti viikossa, monesti päivässä soittivat yhtä ja samaa tyrkkyä.
Eikä menny perille kohtelias älkää soitelko en tilaa mitään.

"noh"
[QUOTE="dgr";29932936]Itsepä nuo minulle soittelevat. Kai minä saan päättää mistä asioista haluan puhelimessani jutella.[/QUOTE]

Jos puhelinmyynti lopetettaisiin tulisi paljjon lisää työttömiä sekö olisi parempi vaihtoehto?

Yhteistyössä