The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä en välitä duudsoneista. Aihe on mulle vähän paha. Mua kiusattiin 6v. ajan.
Mua kiusattiin. Ekaluokalla viikon.

Sit kiusaajat oppi, et toi pikkujätkä lyö takaisin ja ihan saatanan lujaa.

Mikä on väärin.

Mä tykkään olla rauhallinen, mukava ja joviaali tyyppi ja semmoinen joka selviää tilanteesta kuin tilanteesta puhumalla paskaa. Ja paskanpuhumisen jalon taidon mä osaan, sitä ei kande eppäillä.

Mä myös hyvin tiedän, et maailmassa on läjäpäin mua isompia ja vahvempia. Ko itte olen pieni, eikä mulla ole lihaksia.

Mut on myös mahdollista et maailmasta löytyy semmoinenkin joka on vittumaisempi kuin mä ja ampuu paremmin kuin mä. Semmoiseen olis vihapäissään inhottavaa törmätä. Niinpä mä olen laskelmoivan kiltti. Ja toistaiseksi laskelmani sanoo, et on kivampaa olla kiltti ja kohtelias. Hyvät tavat ja kaunis käytös ei o toistaiseksi maksanu mulle lanttiakaan, joten se tulee halvaksikin.
 
Mua kiusattiin. Ekaluokalla viikon.

Sit kiusaajat oppi, et toi pikkujätkä lyö takaisin ja ihan saatanan lujaa.

Mikä on väärin.

Mä tykkään olla rauhallinen, mukava ja joviaali tyyppi ja semmoinen joka selviää tilanteesta kuin tilanteesta puhumalla paskaa. Ja paskanpuhumisen jalon taidon mä osaan, sitä ei kande eppäillä.

Mä myös hyvin tiedän, et maailmassa on läjäpäin mua isompia ja vahvempia. Ko itte olen pieni, eikä mulla ole lihaksia.

Mut on myös mahdollista et maailmasta löytyy semmoinenkin joka on vittumaisempi kuin mä ja ampuu paremmin kuin mä. Semmoiseen olis vihapäissään inhottavaa törmätä. Niinpä mä olen laskelmoivan kiltti. Ja toistaiseksi laskelmani sanoo, et on kivampaa olla kiltti ja kohtelias. Hyvät tavat ja kaunis käytös ei o toistaiseksi maksanu mulle lanttiakaan, joten se tulee halvaksikin.
Mies puhuu kauniisti ja asiaa!
 
Mua kiusattiin. Ekaluokalla viikon.

Sit kiusaajat oppi, et toi pikkujätkä lyö takaisin ja ihan saatanan lujaa.

Mikä on väärin.

Mä tykkään olla rauhallinen, mukava ja joviaali tyyppi ja semmoinen joka selviää tilanteesta kuin tilanteesta puhumalla paskaa. Ja paskanpuhumisen jalon taidon mä osaan, sitä ei kande eppäillä.

Mä myös hyvin tiedän, et maailmassa on läjäpäin mua isompia ja vahvempia. Ko itte olen pieni, eikä mulla ole lihaksia.

Mut on myös mahdollista et maailmasta löytyy semmoinenkin joka on vittumaisempi kuin mä ja ampuu paremmin kuin mä. Semmoiseen olis vihapäissään inhottavaa törmätä. Niinpä mä olen laskelmoivan kiltti. Ja toistaiseksi laskelmani sanoo, et on kivampaa olla kiltti ja kohtelias. Hyvät tavat ja kaunis käytös ei o toistaiseksi maksanu mulle lanttiakaan, joten se tulee halvaksikin.
Mä olin niin arka ja ujo lapsena. En koskaan puhunut siitä kellekään. :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29930021:
Kyllä sie uskallat ostaa Mynthoneita :D. Sitten ihan kuin ohimennen vahingossa yllätät rouvan :rolleyes:.


Tykkäisin tuommosesta ylläristä :p.
voin vakuuttaa että tommosen tempun jälkeen olis ruutilan kammarissa HELVETIN pitkä matalapaine
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29930021:
Kyllä sie uskallat ostaa Mynthoneita :D. Sitten ihan kuin ohimennen vahingossa yllätät rouvan :rolleyes:.


Tykkäisin tuommosesta ylläristä :p.
mä oppisin ton kun joku joskus yllätti mynttis suussaan ja...no juu nou;) ja onneks yllätti sen verran mukava ylläri oli.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä