Miten ois saippua?jos et voi kädellä koskea mihinkään likaiseen saadaksesi sen pestyä, niin sitten sinun kai täytyy hinkuttaa näitä likaisia kohtia paperilla.
ei veden suihkuttaminen ole mitään pesemistä... Mitenköhän tälläisiltä onnistuu vauvan kakkapyllyn pesu...
Ihan oikeasti peset alakertasi saippualla monta kertaa päivässä? Johan tuo on epäterveellistä naiselle. Itse ainakin saisin tulehduksia tuommoisesta, kyllä kerran päivässä pesu riittää.