Minä vihaan kesää!

  • Viestiketjun aloittaja Psyko
  • Ensimmäinen viesti
Psyko
Minun mielenlaatuuni soveltuu parhaiten oikein kylmä, märkä, sateinen, tuulinen, synkkä ja syksyinen keli, kun kesän ja kevään kasvit kuolevat ja eläimet lähtevät pois suomesta tai menevät talviunille. Silloin on todella ihanaa olla aivan yksin jossain saastaisella ja syrjäisellä paikalla ihan yksin. Silloin tunnen kuinka sieluni eheytyy, toipuu ja paranee kesän, valon, kasvien, eläinten ja muiden kesään liittyvien inhottavien asioiden jälkeen.
 
ihana marraskuu
Minäkin inhoan kevättä ja kesää; liikaa valoa, liian kuuma, pölyistä ja allergiat pahana. Katupöly kaikkein kamalinta.
Tykkään laillasi sateesta, pimeydestä ja kylmästä talvesta.
 
vihaan helteitä!!!
Helteet on ihan kamalia. Ei jaksa tehä mitään, kämppä kuumee liikaa, tekipä mitä tahansa niin hiki valuu ja tästä kaikestako pitäisi vielä nauttia? Pskat sanon minä!!!

Miksi kesää ei saa avoimesti vihata? Haluaisin oikeasti tietää tähän kysymykseen vastauksen. Ja vastaukseksi en kelpuuta slogania "kun kesä on niin lyhyt niin siitä on nautittava" tai "valtaosa ajasta Suomessa on pimeää ja märkää". Kun miettii järjellä niin talviaika on ihan yhtä pitkä kuin kesäaika. Kesä alkaa yleensä huhti-toukokuussa ja loppuu elo-syyskuussa, talvi alkaa marras-joulukuussa ja loppuu helmi-maaliskuussa. Lopput kuukaudet on syksyä ja kevättä. Mitenkä niin talvi olisi muka yhtään sen pidempi kuin kesäkään?

Huoh, sainpas purettua taas tätä ketutustani pois.

Ja kyllä, tämän kesän helteet saisi olla tässä!
 
Mä inhoan kaiken maailman pörriäisiä ja mönkijäisiä jotka kesä tuo tullessaan mutta muuten rakastan kesää.
Tänään on kyl ollut aivan järkyttävän seisahtunut ja trooppinen päivä mut ei haittaa, kylmä suihku virkistää =)
Päätin muutama talvi sitten sikapakkasilla että vihaan kylmiä talvia enkä jaksa valittaa kesästä vaan nautin lämmöstä. Ja niin aion tänäkin kesänä tehdä =)
 
joopa joo
Hommatkaa ilmalämpöpumppu, niin saa jäähdytettyä kuumia tunteita.
Miks pitäis tuhlata rahaa laitteeseen joka syö ison summan rahaa niin sähkönkulutuksen kannalta kuin hankintahinnan ja huoltojen osalta? Jos haluan laittaa paljon rahaa pskaan niin ostan sitten vaikka audin.
Mieluummin viilennän tunteitani muuten ja säästän sievoisen summan rahaakin siinä sivussa.

Ja ei, en ole köyhä saati työtönkään, mutta mulla on merkitystä sillä mihin ne roposeni tungen.
 
minnee
Inhoan hikoamista ja sitä, että iho meinaa palaa. Inhoan aurinkorasvoja, prkl. Mutta rakastan valoa, sitä ettei varsinkaan pennulle tarvi pukea kymmentä kerrosta vaatetta, sitä että nivelkivut helpottavat, vihreyttä jne.
 

Yhteistyössä