VAstaamaton puhelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sasa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja siis Google ei anna mitään tietoa numerosta.
Yleensä puhmyyjien numeroista on lista siellä.
Mutta outoa on se, että sieltä kuuluu vain "numero ei ole käytössä!"

Ja sinä taidat olla niitä puhelin pelkureita jotka ei uskalla vastata edes puhelimeen jos siinä lukee tuntematon numero tai ylipäänsä numero jota et tunnista :laugh: :laugh:

En vastaa en. Minulle eivät psykologit soittelekaan, se tuntematon numero on yleensä puhelinmyyjä. Tuo pelkuri oli älyttömän upea veto. Miten osasitkin niin osuvan napauksen antaa vyön alle? Jään ällistelemään loppupäiväksi, miten joku voikin noin nerokkaasti teilata toisen ihan tuosta vaan.

[QUOTE="sasa";29924046]Huomasin äsken että mulle soitettu.
Soitin takasin, ja sieltä kuului "numero ei ole käytössä"
Onkohan mahdollista, että olis vaan puhelinmyyjä ?[/QUOTE]
ökkärikin voi soittaa:)
Työtön, vastaa puhelimeen, kun sinulle soitetaan 0295-alkuisesta numerosta! - ESS.fi

Tuntematon numero soittaa – vastaatko? | Yle Uutiset | yle.fi
Tuntemattomasta numerosta soitetaan. Vastaatko? Soittaja voi olla puhelinmyyjä tai puhelu voi tulla Kelalta
Monet asiointipalvelut vaikeutuvat, kun asiakkaat eivät vastaa tuntemattomiin puhelinnumeroihin. Teleasentaja ei pääse asuntoon, kun asukas ei vastaa asentajan outoon puhelinnumeroon. Postipaketin sopivasta toimitusajasta ei saada sovittua, kun sen vastaanottaja ei vastaa.

Tuskin on työkkäri kun olen työssä käyvä!
Postipakettikaan tuskin on, ellei joku lahjoja lähettele ;)
Lähinnä nyt ihmettelen NEUMERO ei ole käytössä juttua!

Jännä miten nykyaikana on varautunut kun puhelin ilmoittaa puhelun tulevan tuntemattomasta numerosta. Kun lankapuhelin aikoinaan soi, niin ei tullut mieleenkään suuremmin ihmetellä vaan vastattiin heti. Vastaan aina itse edelleen, ja jos jää vastaamatta, niin ajattelen, että jos soittajalla oli tärkeääkin asiaa, niin soittaa uudelleen. Jos on jotain kauppamiehiä asialla, niin en niiden kanssa jää kinastelemaan, vaan sanon, että kiitos ei, suljen nyt puhelimen. Klick.

[QUOTE="sasa";29924194]Tuskin on työkkäri kun olen työssä käyvä!
Postipakettikaan tuskin on, ellei joku lahjoja lähettele ;)
Lähinnä nyt ihmettelen NEUMERO ei ole käytössä juttua![/QUOTE]
Tai:
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2332919-valitsemanne-numero-ei-ole-kaytossa/
14.02.14, 18:43 #3
"vieras."
Vierailija
Mulle soitettiin kerran KELA:sta noin, numero näkyi mutta kun koitin soittaa takaisin, tuli ilmoitus ettei numero ole käytössä. Ilmeisesti se numero oli vain "yhdensuuntaisia" puheluita varten. Myöhemmin tuli kyllä tekstiviesti, jossa kerrottiin että KELA yrittää tavoitella, soittaisitko takaisin.

Jos on jostain tärkeästä kyse, niin soittelevat kyllä uudestaan. Harvemmin noita puheluita jää vastaamatta. Ihmettelen kyllä tätä nykymeininkä, ettei puhelimeen vastailla, jos tulee puhelu itselle tuntemattomattomasta numerosta. Kyllä olisi monet asiat jääneet hoitamatta ja muutama arvontavoittokin saamatta.

Puhelinmyyjää voi aina poistamaan oma numeronsa heidän rekistereistään, heillä on siihen jopa velvollisuus. Typerämpää on saada niitä myyntipuheluita kerta toisensa jälkeen, kun ei vaivaudu tuota ilmoittamaan ensimmäiseen puheluun.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Tai:
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2332919-valitsemanne-numero-ei-ole-kaytossa/
14.02.14, 18:43 #3
"vieras."
Vierailija
Mulle soitettiin kerran KELA:sta noin, numero näkyi mutta kun koitin soittaa takaisin, tuli ilmoitus ettei numero ole käytössä. Ilmeisesti se numero oli vain "yhdensuuntaisia" puheluita varten. Myöhemmin tuli kyllä tekstiviesti, jossa kerrottiin että KELA yrittää tavoitella, soittaisitko takaisin.

Eipä ole KELAAn mitään asioita. Tuskin nyt sentään lapsilisä jutuista soittelee kun ei ole mitään syytä.

Itse epäilen että nämä puhelin pelkurit on sitä sukupolvea jo keillä on ollut itsellään se kännykkä kouluissa mukana, minulla kun olisi mennyt hiukan pitkäksi sitä lankaluuria kantaa jos puhelimen olisin kouluun halunut :D
Mutta tosiaan itselläni ihan kaiken näiden puh.myyjien takia salainen numero, eräs tuttava sitten hölmöyksissään meni antamaan yhdelle puhelinmyyjälle minun numeroni kun kuvitteli että olisin kiinnostunut jostakin lehdestä,
vastasin ja kun kuulin mitä asia koski kysyin mistä sai numeroni sillä numeroni on salainen.
Hän kohteliaasti ilmoitti poistavansa minun numeroni listoilta ja ei ole koommin puheluita tullut ;)
Tosin sai tämä tuttavakin minulta kuulla huutia kuinka hänelle olen aina painottanut että minulla on salainen numero ja hänellä ei sitä ole lupa jaella, ei edes poliisille jos niikseen tulee ;)

Yhteistyössä