Mies sanoi ,että ei voisi kuvitellakaan seurustelevansa hoitsun kanssa

  • Viestiketjun aloittaja että näin
  • Ensimmäinen viesti
krkf
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29921438:
tiedoksi aapeelle että miehes juttelee just niin kun olettaa sinun haluavan asioita ymmärtää.

:rolleyes:
Minkälainen mies kuvittelee, että vaimo tahtoisi kuulla miehensä olevan noin yksinkertainen ja sairaalloisen mustasukkainen? :confused:

Tai kai sellaisestakin joku kiksinsä saa.
 
HUHUUH
Ap:n miehellä on kyllä erikoinen ajattelutapa, en ole koskaan edes ajatellut että asia voisi edes ketään häiritä. En osaa päättää kuulostaako tuo mustasukkaiselta vai muuten vaan suppealta, ehkä jopa vähän sairaalta ajattelutavalta. Tosin, en hoitajana kyllä pese nykyisessä työssäni kenenkään sukuelimiä enkä niitä useimmiten edes näe. Itse en kyllä voisi kuvitella seurustelevani ihmisen kanssa, jonka ajatusmaailma on ap:n miehen kaltainen, vaikka olisinkin jotain muuta kuin hoitaja.
 
"viekku"
Niin, miksi seurustella hoitajan kanssa - kannattaa mielummin treffata lääkäriä, niillä on parempi palkka. Tosin joutuu nekin palleja ja peräaukkoja tutkailla, nuoremmiltakin.
 
säpäle harmaana
Ap:n mies ei ilmeisesti ole ottanut huomioon sitä, että hän tai hänen vaimonsa ehkä ovat joskus jonkun hoitajan pestävänä. Antaisikohan hän mieshoitajan pestä vaimonsa alakertaa? Tai omaansa?
 
"bbb"
Onneksi mun mies ei lauo mitään noin tyhmää.
Hän ymmärtää että jokainen meistä vanhenee (myös miehet) ja tarvitsevat tällöin apua erinäisissä asioissa.

Mua suorastaan hävettäis noin tyhmä mies.
 
"yyhoo"
kaitpa hoitsun kamns vois seukkailla mutta eihän ne mitään vaimomatskua ole

ei siksi että joutuvat pesemään asiakkaiden munia vaan siksi että ne panee töissä lääkäreitä
Ai, no,, kerropas missä se lääkäri viipottaa, niin mulla olis sille paaaljonkin asiaa asiakkaistani. Eli voi rähmä, että joudun tuohon sun yleistykseen tuomaan poikkeuksen. Eipä ole kuule lääkäreitä pahemmin näkynyt mun työpaikoilla. ;) Tai lanssiaikoina joskus tuli vastaan, mutta sillon oli sattuneesta syystä pikkasen muuta kiirutta, ettei ehtinyt minnekään lakanavarastoon niiden kanssa... :D T: hoitsu
 
[QUOTE="yyhoo";29923889]Ai, no,, kerropas missä se lääkäri viipottaa, niin mulla olis sille paaaljonkin asiaa asiakkaistani. Eli voi rähmä, että joudun tuohon sun yleistykseen tuomaan poikkeuksen. Eipä ole kuule lääkäreitä pahemmin näkynyt mun työpaikoilla. ;) Tai lanssiaikoina joskus tuli vastaan, mutta sillon oli sattuneesta syystä pikkasen muuta kiirutta, ettei ehtinyt minnekään lakanavarastoon niiden kanssa... :D T: hoitsu[/QUOTE]

no ainaski kaikissa teeveen sairaalasarjoissa lääkäreillä ja hoitsuilla on hyvinkin paljon sutinaa

nekö ei muka ole totuudenmukaisia?
 
"yyhoo"
no ainaski kaikissa teeveen sairaalasarjoissa lääkäreillä ja hoitsuilla on hyvinkin paljon sutinaa

nekö ei muka ole totuudenmukaisia?
Voi ei. Nyt kehoitan hakemaan jotain rauhoittavaa, sillä paljastan salaisuuden... Ei, ne sairaalasarjat eivät ole realityä, vaan fiktiota. Ne ovat vain ikuista miesten fantasiaa; Olla lääkäri ja vehdata hoitsujen kanssa... :D Eli väitän, että varmaan suurimman osan siraalasarjoista on kirjoittanut mies...:whistle: :D
 
[QUOTE="yyhoo";29923940]Voi ei. Nyt kehoitan hakemaan jotain rauhoittavaa, sillä paljastan salaisuuden... Ei, ne sairaalasarjat eivät ole realityä, vaan fiktiota. Ne ovat vain ikuista miesten fantasiaa; Olla lääkäri ja vehdata hoitsujen kanssa... :D Eli väitän, että varmaan suurimman osan siraalasarjoista on kirjoittanut mies...:whistle: :D[/QUOTE]

eli saan lopettaa haaveilemisen siitä että opiskelisin vanhoilla päivilläni lekuriksi?
 
[QUOTE="yyhoo";29923954]No luulen näin, sillä kuka enää mitään vanhaa ruttu..sta lääkäriä enää himoilisikaan? Jos joku hoitsu lääkäriä himoitsee, niin epäilen, että sen pitää olla nuori ja komee?? ;)[/QUOTE]

hyvä pointti, charmantisti varttuneet herrasmiehet ei tosiaan taida olla kuuminta hottia lasareetin p*llunsaantijärjestyksessä
 
"Kätilö"
kaitpa hoitsun kamns vois seukkailla mutta eihän ne mitään vaimomatskua ole

ei siksi että joutuvat pesemään asiakkaiden munia vaan siksi että ne panee töissä lääkäreitä
Meillä ei töissä nää kun pimppejä :), niitähän me kyllä sormetetaan päivät ja yöt pitkät. Kaikki gynekologit on tällä hetkellä naisia meidän lafkassa, että huono on panna niitäkään (heteron)
 
minä olen
Minä olen lesbo & gynekologi eikä oo koskaan vaimolla ollu ongelmaa minun ammatin takia, joskus tosin heitetään aika karua läppää minun duunista, kai se on yksi tapa käsitellä tätä kuviota :D kotielämään ei onneksi vaikuta mitenkään.
 

Yhteistyössä