The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Vaikka on viikonloppu niin poikkeuksellisesti mää en oo siivonnut, vaan oon tehny kaikkee muuta mukavaa ja hyödyllistä. Mm. ulkoillut ja nähnyt kavereta, hypistellyt vanhoja vauvanvaatteita ja muita tarvikkeita ja siirtänyt niitä syrjään. Ne vaatteet, ihan järjettömän pieniä.
Muistan kun puolikasta odottaessa kattelin vauvanvaatteita ja ajattelin että "ei herranjumala, eihän mikään vauva maailmassa voi mahtua näin pieniin vaatteisiin." Sitten kun puolikas synty, niin nehän roikku kaikki sen pienen päällä.
Nyt selasin niitä samoja vaatteita ja ajattelin että "ei herranjumala, eihän mikään vauva maailmassa voi mahtua näin pieniin vaatteisiin!" Saatikka että mun iso pikkupoikani olis ollu niin hurjan pieni. Voi että mitä fiilistelyjä tänään.

Niin että jos jollekin on ylimääräsiä vauvoja tulossa, niin tänne saa lahjoittaa.
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Vaikka on viikonloppu niin poikkeuksellisesti mää en oo siivonnut, vaan oon tehny kaikkee muuta mukavaa ja hyödyllistä. Mm. ulkoillut ja nähnyt kavereta, hypistellyt vanhoja vauvanvaatteita ja muita tarvikkeita ja siirtänyt niitä syrjään. Ne vaatteet, ihan järjettömän pieniä.
Muistan kun puolikasta odottaessa kattelin vauvanvaatteita ja ajattelin että "ei herranjumala, eihän mikään vauva maailmassa voi mahtua näin pieniin vaatteisiin." Sitten kun puolikas synty, niin nehän roikku kaikki sen pienen päällä.
Nyt selasin niitä samoja vaatteita ja ajattelin että "ei herranjumala, eihän mikään vauva maailmassa voi mahtua näin pieniin vaatteisiin!" Saatikka että mun iso pikkupoikani olis ollu niin hurjan pieni. Voi että mitä fiilistelyjä tänään.

Niin että jos jollekin on ylimääräsiä vauvoja tulossa, niin tänne saa lahjoittaa.
vielä ei oo tulossa mutta voin auttaa niiden alkuunsaattamisessa :saint:
 
Kertokaa mulle millaista on nukkua yönsä putkeen? Mä en ole kykeneväinen muistamaan moista tunnetta. Rv 39. Mä olen niin valmis jakaantumaan. Niin valmis. *syvä huokaus*

Pikkulettu kotiutui vähän flunssaisena mökiltä eilen, joten pidetään kotona peiton alla varotoimenpiteenä. Edelleenkään ei saa neidin lämpö nousta yli 37.5 kouristusriskin vuoksi - vaikka onhan tuo riski laskenut iän mukana. Meille kuitenkin riitti se yksi tammikuinen yö kun lapsi kävi koomassa ja kuoleman porteilla influenssan takia, joten flunssakin otetaan vakavasti tämän tapauksen kohdalla.

Näyttäis tulevan taas ihan bueno sää, ei voi valittaa. Huomenta! :wave:
 
Kertokaa mulle millaista on nukkua yönsä putkeen? Mä en ole kykeneväinen muistamaan moista tunnetta. Rv 39. Mä olen niin valmis jakaantumaan. Niin valmis. *syvä huokaus*

Pikkulettu kotiutui vähän flunssaisena mökiltä eilen, joten pidetään kotona peiton alla varotoimenpiteenä. Edelleenkään ei saa neidin lämpö nousta yli 37.5 kouristusriskin vuoksi - vaikka onhan tuo riski laskenut iän mukana. Meille kuitenkin riitti se yksi tammikuinen yö kun lapsi kävi koomassa ja kuoleman porteilla influenssan takia, joten flunssakin otetaan vakavasti tämän tapauksen kohdalla.

Näyttäis tulevan taas ihan bueno sää, ei voi valittaa. Huomenta! :wave:
Influenssa A:ta on kait liikenteessä. Mutta toisaalta, aina on joku pöpö. ei niiltä voi välttyäkkään oikein.. Jospa ois vaan kesä lenssu ja menis menojaan pian.

Nukkumisessa olen sun kohtalotoveri. Olen nukkunut pätkä öitä nyt pian kymmenen vuotta. Se alkoi kun odotin esikoista, heräilin supistuksiin ja iskiaskipuun, sitten vauva herätteli ja tyttö alkoi nukkua kokonaisia öitä kun toinen lapsi syntyi, joka valvoi viisi vuotiaaksi öitä ja sittenpä siitä tulikin tapa että herään. Heräilen noin tunti nukahtamisen jälkeen ja käyn vessassa, Sitten ennen kolmea ja käyn juomassa ja ennen viittä jolloin joko nousen ylös tai juon jotain ja nukun vielä. Hyvä imetysrytmi päällä, vaikka vauva lakkasi syömästä tissiä reilusti yli viisi vuotta sitten :D
 
kahvikirahvi
Heippa. Uus työpäivä taas edessä, ja tänään olis puolikkaan vasukin päivän päätteeks.
Tein muuten eilen shittymarketissa hyvän löydön, rango-dvd 3 euroa :) siinä onkin illalle kattomista puolikkaan kanssa.
 
IhQ
:wave: Missä kaikki on?
Meillä lapset pihalla, mies töissä, mie oottelen päiväkahveja keittyväksi..taijan käydä kattoo saisinko partsin ikkunaverkon korjattua, linnut repineet sitä reunoista irti..sais pidettyä ikkunaa auki.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä