Noi piletit on sit myyty. Sulle ja mulle.ei sais hulluja yllyttää
Sä tuot popkornit ja sipsit, mä tuon ison lekan viskiä. Sit istutaan soffalle ja nautitaan esityksestä. Diil or not?
Noi piletit on sit myyty. Sulle ja mulle.ei sais hulluja yllyttää
Olet hoksaavainen naaras.Mun isipappa toteaa aina että taas yrittää muna neuvoo kanaa
ei kestä enää maha (eikä pää) viskiäNoi piletit on sit myyty. Sulle ja mulle.
Sä tuot popkornit ja sipsit, mä tuon ison lekan viskiä. Sit istutaan soffalle ja nautitaan esityksestä. Diil or not?
Deal.ei kestä enää maha (eikä pää) viskiä
jos sää tuot purtavat niin mää käyn systeemistä aa-olutta, ne hakkaa suomikurat 6-0
Se on sitten pojat aamulla lähtö töihin klo.7.30. Joten sen puolesta alkakaa suunnittelemaan omaa aikataulua.Deal.
Enää tarvitaan kyöpelittären suostumus. Mut kuka naaras ny vois vastustaa peräti kahta ihailijaa, joten eiköhän toi muodollisuus ole ihan läpihuutojuttu.
ei haittaa vähääkäänAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29922764:Ja eihän sitten haittaa, että saatan hiukan tuoksua valkosipulilta . Tämä nimittäin oli aika ytyä tavaraa Valio Crea
Öitä ihku :kiss:.Jaaha, on ollu taas pitkä päivä. Joutaa nukkumaan nyt, joten öitä kaikille ja kauniit unet!
Eiku kaiken pitää olla neutraalia eikä mikään saa haiskahtaa vähääkään millekäänei haittaa vähääkään
hajussa ne lapsetkin kasvaa
Joo, nou hätä. Mee vaan ihan rauhassa, mut älä paukuta ovea kauheen kovaa. Ja jätä kaffepaketti johonkin näkösälle. Kyl me isot pojut sit pärjätään.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29922740:Se on sitten pojat aamulla lähtö töihin klo.7.30. Joten sen puolesta alkakaa suunnittelemaan omaa aikataulua.
aijjaa, täällä maalla ollaan vielä vanhanaikasempiaEiku kaiken pitää olla neutraalia eikä mikään saa haiskahtaa vähääkään millekään
Elämä ei o sairaala. Joka seinän ei tartte olla valkoinen ja hajut ja maut tulee sen elämäksi kutsutun mukana.Eiku kaiken pitää olla neutraalia eikä mikään saa haiskahtaa vähääkään millekään
Ja kun tulen kotiin on parasta olla siistiä ja ruoka valmiina. Kyöpeli voi olla "vähän" hankala nälkäisenä :vampire:.Joo, nou hätä. Mee vaan ihan rauhassa, mut älä paukuta ovea kauheen kovaa. Ja jätä kaffepaketti johonkin näkösälle. Kyl me isot pojut sit pärjätään.
Oikeesti, yks Mr Mytyn parhaita puolia on se, että se rakastaa sipulia ja valkosipulia En kestäis ilman, ja hajupoliisin kans eläminen olis liikaa.aijjaa, täällä maalla ollaan vielä vanhanaikasempia
Ilman valkosipulia ei voisi elää .Oikeesti, yks Mr Mytyn parhaita puolia on se, että se rakastaa sipulia ja valkosipulia En kestäis ilman, ja hajupoliisin kans eläminen olis liikaa.
Otakko ruutis vähän sitä hirveä matkaan?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29922878:Ja kun tulen kotiin on parasta olla siistiä ja ruoka valmiina. Kyöpeli voi olla "vähän" hankala nälkäisenä :vampire:.
Ei niinAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29922895:Ilman valkosipulia ei voisi elää .
saatampa vain ottaa, alakoko tekemään mieli hirvikäristystä?Otakko ruutis vähän sitä hirveä matkaan?
tuo se niinki saattas onnistua mutta älä kurkkaa köökiin ennenkuin maha on täynnäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29922878:Ja kun tulen kotiin on parasta olla siistiä ja ruoka valmiina. Kyöpeli voi olla "vähän" hankala nälkäisenä :vampire:.
lupaan olla vilkuilematta.tuo se niinki saattas onnistua mutta älä kurkkaa köökiin ennenkuin maha on täynnä
korjataan jäljet jälkeenpäin porukallaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29922926:lupaan olla vilkuilematta.
Jos kyöpeli on väsynyt/saatampa vain ottaa, alakoko tekemään mieli hirvikäristystä?
Porukalla touhuuminen kuulostaa hyvältä .korjataan jäljet jälkeenpäin porukalla
tosin meillä kotona fru krut tekee sen ihan ite mielihyvin, koska hän on niin kiitollinen siitä ettei tartte kokata