Mies sanoi ,että ei voisi kuvitellakaan seurustelevansa hoitsun kanssa

  • Viestiketjun aloittaja että näin
  • Ensimmäinen viesti
tuotah
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29921438:
tiedoksi aapeelle että miehes juttelee just niin kun olettaa sinun haluavan asioita ymmärtää.

:rolleyes:
Aijaa, ootteko te miehet siis mielestäsi noin munattomia pellejä, vai olisko ennemmin niin että sä olet, ja kuvittelet muidenkin olevan?
 
tuotah
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29921463:
missäs sanoin noin ite tekeväni. aapeen miehestä tässä oli kyse. mun ei edes tarvitse selitellä kellekkään mitään. :xmas:
Ja sä tunnet juuri ap:n miehen läheisestikin? Vai oletatko että kaikki parisuhteessa olevat miehet on munattomia pellejä?
 
cdi
No onneks mun mies meni mun kanssa jopa naimisiin. Ehkä se saa sitten jotain kiksejä siitä että mä " kaiket päivät pesen kasseja ja munia". Oikeesti hyvä jos kerta viikkoon edes tarvii. Jos kädet vaan pelaa niin pappa on hyvä ja pesee vehkeensä ihan itte.
 
hoituritaituri
Eipä mun miehellä oo asian kanssa ongelmaa. Ei edes sen kanssa, että aina joskus työvuoron aikana tanssitan pappoja. :D Papat on onnessaan kun nuori nainen tanssahtelee heitin kanssa muutaman askeleen ja itellääki mieli piristyy kun huomaa miten pienillä asioilla sitä saakaan toiselle hyvän mielen. :)
 
ja ajatelkaas miehet
Ne vanhat papparaiset joiden munia me hoitsut pestään kertoilee vielä kaikenlaisia seksistisiä juttuja ja välillä jotkut luulee omaksi vaimokseenkin. Kantsii olla mustasukkainen kun kaikenmaailman 80-vuotiaat viriilit papparaiset yrittää lääppiä teidän vaimoja töissä näiden pestessä niitten munia! :) Sellaista se on alzheimer-potilaiden hoito. Hoitajat joutuu usein seksuaalisen ahdistelun kohteeksi.
 
7860
Mä pesen joka työvuorossa, mutta en tiedä mitä mies siitä ajattelee, emme keskustele siitä kuinka pesen mummoja ja pappoja. Tai siis tuskin edes on ajatellut asiaa ei ainakaan ole koskaan tuonut asiaa esille. Ja miksi pitäis? Aika hassua..
 
hoituri minäkin
Mitä jos kysyisit ukoltasi olisiko hänestä kovinkin eroottista pestä 80-kymppisiä mummeleita?

Ja ei, oma mieheni ei ole koskaan ilmaissut mitään ongelmaa ammattini tai työni suhteen.
 
vieras*
jokainen saa tässä maassa laittaa kriteerit puolison valinnalleen. Joku ei halua hoitsua, joku toinen ei insinööriä, kissanomistajaa, pitkää, pätkää...

en mä näe oikeastaan syytä sille, miksi mun pitäisi näin hoitsuna(kaan) olla mitään mieltä siitä miten joku kumppaninsa valitsee
 
santeri78v
Eipä mun miehellä oo asian kanssa ongelmaa. Ei edes sen kanssa, että aina joskus työvuoron aikana tanssitan pappoja. :D Papat on onnessaan kun nuori nainen tanssahtelee heitin kanssa muutaman askeleen ja itellääki mieli piristyy kun huomaa miten pienillä asioilla sitä saakaan toiselle hyvän mielen. :)
Voi hyvänen aika. Mä laitan heti paprut vetämään vanhainkotiin...
 

Yhteistyössä