Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Haluaisin keskustella yksinäisyydestä.
Meillä ei ole perhe-ystäviä, eikä juurikaan lähipiiriä. Omat sisarukseni asuvat ulkomailla ja mieheni pitää tosi vähän yhteyksiä omin sisaruksiinsa.
Olen tästä asiasta todella surullinen ja toivoisin muutosta. En vain tiedä mistä voisimme saada ns perheystäviä.
Miten teillä muilla on? Onko teillä paljon lähipiiriä ja perheystäviä?
Meilläkään ei ole ketään. Olen yrittänyt lämmitellä välejä nuoruudenystävääni, jolla on myöskin perhettä, muttei häntä mitä ilmeisimmin kiinnosta. Puolisonsa ei koskaan ole mukanaan missään eikä tämä ystävänikään koskaan muista mitä on sovittu ja milloin tai tulee käymään selvästi vain velvollisuudentunnosta.
Naapurissa on yksi lapsiperhe, jonka kanssa ollaan moikkailuasteella. Hitusen olen yrittänyt lasten kautta tehdä tuttavuutta mutten tiedä eikö häntäkään kiinnosta vai yrittikö hän kovemmin silloin kun muutimme tähän ja minä vaikutin välinpitämättömältä masennukseni vuoksi. Päiväkodin kautta ei tule tehtyä tuttavuuksia, ei ole kovin yhteisöllinen ilmapiiri. Se harmittaa eniten, kun nimenomaan päiväkodissa on lapsemme ainoat kaverit.
Saa nähdä saadaanko koskaan perhekavereita. :|
Meillä ei ole perhe-ystäviä, eikä juurikaan lähipiiriä. Omat sisarukseni asuvat ulkomailla ja mieheni pitää tosi vähän yhteyksiä omin sisaruksiinsa.
Olen tästä asiasta todella surullinen ja toivoisin muutosta. En vain tiedä mistä voisimme saada ns perheystäviä.
Miten teillä muilla on? Onko teillä paljon lähipiiriä ja perheystäviä?