The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
vähän liian julkista kuitenkin. Mutta sanottakoon, että tänään kosketeltiin sellaisia

kipeiden muistojen alueita. Olin tilanteessa, joka herkisti ja sai itkemään edesmennyttä

läheistä.
:|

Jotkut elämän mutkat eivät niin helppoja ole aina kulkea. Ajottain nuo samat mutkat löydämme edestämme tavalla tai toisella aina vaan uudestaan, vaikka kuinka koittaisimme kartalta etsiä suorempia teitä.

:hug: :hug:
 
Et kai sä käsipelillä moista maalaa? Tv-shopista äkäseen nyt joku näppärä ruisku-suihkutussysteemi.
No mä en teeveeshopista osta a)koskaan b) mitään. Mä en leluja käytä.

Toi kyl menis ruiskulla. Systerin raksafirmasta semmoinen löytyis, mut taitavat just ny olla kaikki työmailla käytössä. Käsipelillä joo. Onneks tolla ei o kiire.

Lähinnä pännii se, et toi aita on luokaton.
 
kahvikirahvi
[QUOTE="Samu";29919972]Jaahas, meinasit jo laittaa kuvaa sun massivisista kumitisseistä?:D[/QUOTE]

Muuten joo mutta kamera ei zoomaa niin paljon että ne kuvassa näkyis :LOL:
 
juuri näin, kompura ja maaliruisku hoitaa homman pikavauhtia eikä haittaa vaikka on sahapinnalla olevat laudat
On maaleja joit ei levitetä ruiskulla tai edes telalla. Ja joiden ohennin löytyy tekniikan sanakirjasta kohdalta "ranne". Maaleja joista tykkään, vaik ovat vaivalloisia.

Sahapintaa taas on monenlaista. Tommoinen pikasahattu, eli revitty ja osin vajaakanttinen on ihansaatanankaukana siitä, mitä näkyvillä paikoilla kehtaa tai kuuluu käyttää. Mikään maali ei tosta aidasta tee kelvollista.
 
Mä muutan.

Päivää tai edes vuotta en vielä tiedä, mut mun on pakko päästä isosta kaupungista ja betoniluukusta pois. Meikäläistä ei o tehty tämmöiseen.

Kun pääsen täältä pois niin hankin ilmammuuta pari kissaa. Ja sit koiran. Mialummin kuin naisen. Miksikö? Koiran voi kouluttaa hiljaiseksi, se syö melko vähän, se lämmittää vuodetta ja sillä on jo turkki.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Ai nii. Asiat jotka hämmästyttääkummastuttaa. Olen siis isäukkoni kämpillä eikä tääl tosiaankaan ole shakkilautaa???? Ja isäukkokulta kumminkin pelaa seurassa ja on kuulemma viel täs kuussa lähdössä seuran maksamalle turnausmatkalle???

Mä kun pelaan vaan huvikseni ja joskus kaljan toivossa. Kovin tuntemani vastus on nurkkabaarini kotiryssä, joka oli aikanaan Venäjän mestaruuskisoissa pikapelin kuudes. Mut tolle ny ihminen ei enää voi pärjätä.
 
Huomenta huomenta, ihanaa huomenta.:):flower:

Täällä ollaan jo touhukkaana pystyssä. Tänään tyttö esiintyy isolle yleisölle. Kenraalit oli perjantaina, yritin olla kurkkimati, mutta en pystynyt. Kivan näkönen esitys on tulossa. Ja hienot esiintymisasut.:)

Perhanan pirpapa, oli eilen illalla kavereidensa kanssa hillumassa. Kiipesivät puissa ja muutenkin rymysivät metässä. Oksasta oli tyttö saanut litsarin poskeen. Eilen pideltiin siinä kylmähaudetta. Kävin äsken katselemassa tuhisevan palleron hipiää fikkarin kanssa, ei näkyny enää juur mittään.
Rutiinin omaisesti lapset tuntuu telovan itsensä juuri ennen kuvauspäivää tai ennen näytöstä!

Jospa keittelis kahveet ja alkais lyömään kamppeita kasaan ja pitäis varmaan jotaki kahvileipää ostaa mummille samalla kun hakee hänet tänne, pakkanen huutaa pullatyhjyyttä ja viimeset keksitkin nakerrettiin eilen.

Viettäkää mukava sunnuntaipäivä ja ottakaa rennosti.:)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä