Minkä pituisia työmatkoja pyöräilette?

Hi. it's my pleasure meeting you. My name is Susan Helms. I am US military officer . I will like to get acquainted with you.
I am romantic and fun to be with. I am loving,I read your profile and I really wish to indicate my interest,I'm looking for genuine and meaningful intimate relationships with love, passion and romance.
please I'll be glad if you send me mail at my email address (gensusanx1@aol.com)
I will send you my pictures and tell you more about myself. i hope to hear from you soon.
gensusanx1@aol.com
Susan Helms

Alkuperäinen kirjoittaja kysyttiinkö sitä;29909869:
Ei vaan se, että toisten käyttämiä aikoja arvostellaan. Eikä sekään häiritse, kunhan kysyin, että kisako tämä nyt oli.

No, minä en ainakaan ole arvostellut. Kuten mainitsinkin.

Mulla työmatka on reilu 5 kilsaa suuntaansa ja siinä menee n. 20 minsaa aamulla ja 15 minsaa iltapäivällä riippuen vähän tuulen suunnasta ja voimakkuudesta. Kesällä poljen yleensä säällä kuin säälläja keväällä ja syksyllä vaihdan metroon, jos sataa kaatamalla tai myrskyää. Mun pitää ylittää yksi pitkä silta, jossa ajaa vieressä autoja ja se on sadesäällä aika vaarallinenkin ylitettävä.

Tuubihuivi on kätevä vetää kolealla ilmalla pään ja kaulan suojaksi ja jos joku sellaista käyttää kesähelteillä, niin siitä vaan ei se mua haittaa. Eihän siinä polkiessa kukaan edes ehdi mitään kommentoimaan, joten ihan samahan se on mitä sulla on päällä. Yhtenä helteisenä kesänä olisin varmaan pyöräilly kotiin pelkässä t-paidassa ja pikkuhousuissa, jos ei olisi tarvinnut kulkea työmatkalla yhden ostarin läpi, eikä kukaan olisi ihmetelly mitä mulla on päällä, vaikka täällä Suomen pääkaupungissa asustellaan. Joten siitä vaan ap rohkeasti pyöräilemään vaikka karvalakki päässä!

En mä nyt tiedä onko kukaan arvostellut kenekään matkoja tai aikoja. Aina kai fillarointi/kävely/juoksu on parempi kuin auto tai julkiset ovelta ovelle vaikka tahti olisi verkkaisempikin. Vanhan himokuntoilijan sydäntä lämmittää aina kun ihmiset viitsii eees jotenkin liikkua!

Hommatkaa sinkulat, jos alkaa olla liian löysää.;)

Alkuperäinen kirjoittaja kysyttiinkö sitä;29909869:
Ei vaan se, että toisten käyttämiä aikoja arvostellaan. Eikä sekään häiritse, kunhan kysyin, että kisako tämä nyt oli.

Tuo yhden mainitsema aika nyt oli aivan mahdoton, ellei satu olemaan huippu-urheilija.

Pyöräilet sitten aika verkkaisesti.

Eikä siis ole tarkoitus arvostella, vaan sitä tarkoitan että jos pyöräilyn ottaa kuntoilun kannalta, niin silloin ei aikaa mene noin paljoa.

Helposti menee 15 km matkalla 42 min ja enemmänkin. Itse ajan kesällä työmatkaa maantiepyörällä 12,5 km ja aikaa menee 35-40 min. Ja poljen lujaa silloin kun pääsen. Hidasteena muut pyöräilijat, koiran ulkoiluttajat ja liikennevalot ja idioottiautoilijat.

Mä haluisin sähköpyörän, on muutama veemäinen ylämäki matkalla jotka masentavat mieltä.

Samoin nyt meilläkin, tosi pitkä ja jyrkkä ylämäki pitäisi sahata joka kerta. Mutta enpä ole kyllä muutenkaan missään pyöräilykunnossa. Eli seli seli vaan täältä suunnalta :D. Enkä nyt edes ajattele sitä että olen viimeisilläni raskaana, kun en laiskuuttani ole ennenkään tätä pyöräillyt muutamaan vuoteen. Pitäs ja pitäs...ja mutkun sitkun..

Täällä Helsingissä pääsee välillä nopeammin pyörällä, kuin autolla tai bussilla.

Varsinkin kun ei noudata mitään liikennesääntöjä.
Poukkoilaan miten sattuu ja ajetaan punaisiapäin ja kirotaan kun autoilija ei kunnioita.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29910144:
Helposti menee 15 km matkalla 42 min ja enemmänkin. Itse ajan kesällä työmatkaa maantiepyörällä 12,5 km ja aikaa menee 35-40 min. Ja poljen lujaa silloin kun pääsen. Hidasteena muut pyöräilijat, koiran ulkoiluttajat ja liikennevalot ja idioottiautoilijat.

Enemmän mietin tuota yli tuntia.
Siihen reiluun puoleen tuntiin tuli pyöräiltyä se n.12km selkä hiessä, ja sillä tavalla että se oli päivän liikunta sitten.

Mutta siis en YHTÄÄN ajattele että joku on jotenkin huono jos ei pyöräile selkä hiessä, tai että jokaisen pitäisi pyöräillä hampaat irvessä. Kunhan pohdin.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29910157:
Piti kumminkin ihmetellä että miksi menee niin kauan matkaan :o

Vai että ihmettelin...jaa

Kannattaako nyt vähän joskus relata ja ajatella ettei kaikki vittuile ja kuittaile koko aikaa. Ihan normaalisti vaan mietin.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Vai että ihmettelin...jaa

Kannattaako nyt vähän joskus relata ja ajatella ettei kaikki vittuile ja kuittaile koko aikaa. Ihan normaalisti vaan mietin.

En ajattele, että kaikki vittuilis ja kuittailis koko ajan. Mietin vaan sitä että ko. ihminen saattaa itse olla tosi tyytyväinen siihen että jaksaa ja viitsii polkea 15 km työmatkat. Useimmat ei viitsisi. Nostan kyllä hattua.
Itse olen aktiiviliikkuja ja tottunut treenaamaan paljon ja kovaa, 30 km lenkki pyörällä ei ole vielä kummoinenkaan. Silti minusta on hienoa että ihan tavikset pyöräilee töihin 15 km, ajasta riippumatta. Kaikki ei tosiaan tykkää mennä töihin hikisenä, itse käyn aina suihkun kautta.

Niin siis oma työmatka on suuntaansa 12,5 km ja ajan sen aina kun vaan pystyn ettei ole reissuja tai aamukokouksia tms. Talvella sitten nastarenkailla, mutta 5 astetta on itselle se pakkasraja.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29910211:
En ajattele, että kaikki vittuilis ja kuittailis koko ajan. Mietin vaan sitä että ko. ihminen saattaa itse olla tosi tyytyväinen siihen että jaksaa ja viitsii polkea 15 km työmatkat. Useimmat ei viitsisi. Nostan kyllä hattua.
Itse olen aktiiviliikkuja ja tottunut treenaamaan paljon ja kovaa, 30 km lenkki pyörällä ei ole vielä kummoinenkaan. Silti minusta on hienoa että ihan tavikset pyöräilee töihin 15 km, ajasta riippumatta. Kaikki ei tosiaan tykkää mennä töihin hikisenä, itse käyn aina suihkun kautta.

Nomutta tasan samaa mieltä olen minäkin. En edes urheile nyt mitään, ei minulla siis olisi mitään millä yrittää päteäkään. Vaikken muutenkaan sitä tekisi. Ja niitä jotka liikkuvat niin kannustan aina, mm. siksi koska liikunnasta tulee niin hyvä olo, ja se on kuin laittaisi rahaa pankkiin.

16,5km suuntaansa. Siinä menee yhtä kauan tai vähemmän kuin julkisilla, eli noin 35-40min. Pyöräilen (sillon ku oon töissä, nyt ä-vapaalla) keväästä syksyyn, kunnes lehet tippuu puista. Ne tekee tosi liukkaaksi reitin missä on paljo asfalttia ja isojakin alamäkiä missä vauhti nousee välillä jonnee neljään kymppiin. Kerran vetäsin sellaset lipat et nykyään en enää syksyllä sitä reittiä pyöräile.

Täällä Helsingissä pääsee välillä nopeammin pyörällä, kuin autolla tai bussilla.

Varsinkin kun ei noudata mitään liikennesääntöjä.
Poukkoilaan miten sattuu ja ajetaan punaisiapäin ja kirotaan kun autoilija ei kunnioita.

Vuoroin vieraissa.;)

Yhteistyössä