Tunnistatko tekstistä ja kirjoitustyylistä palstalaisen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 888
19 184
113
SORI ensiksikin niille joita siteeraan. Yritän ottaa näitä randomina ja yritän vältellä arkoja aiheita.
Mutta ihan pakko testata että tunnistatteko te muka aina montako kirjoittajaa on, tää viittaa kuvaketjun väitteeseen siitä että yksi tyyppi kirjoittaa HG:na, mies1:nä jne.
Ja sä joka tunnistat oman tekstisi, älä sano mitään.
Keitäs nämä on?

(Kihomadoista siis kyse tässä ekassa)
1. Ei ne munat näy. Ne on niin pieniä, että niitä mahtuu kynnen alla tuhansia.
Ne madot on pieniä lankamaisia ja ne liikkuu. Ja ne kutittaa.

Joku ällöketju...
2. Ei millään pahalla muttei hyvälläkään, mutta luuletko että tuo otsikon *ällövaroitus* ajaa asiansa kun ennen sitä jo lataat suolesi sisällön.

3. Niin ja mun miehellä on komea harja jonka aina välillä ajaa kokonaan pois kun tympääntyy sen laittamiseen. Parta-viiksi-yhdistelmäkin häneltä löytyy ja tatuointeja.
On nyt treenaillut aika ahkeraan ja vaikka en mistään lihaskimpuista tykkää niin sellaiset kauniit, luonnolliset lihakset ovat kyllä komeat. Miehen kroppa vain paranee iän myötä ja mun mielestä ne naururypyt iän myötä tuo vain charmia.
Miehen iho on aina ollut tolkuttoman hyvä, arpia siinä on nuoruudesta ja lapsuudesta mut nekin antaa vain särmää. Poskia ja otsaa kuin katsoo niin kateeksi käy, ei ole uurteita eikä laajenneita ihohuokosia. Saatika yhden yhtä finniä.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Huomaan sen että ekasta ja tokasta olisi voinut ottaa pitemmät siteeraukset.
Ja kaikkein paras testi tulisi, jos nuo kolme palstalaisia puhuisivat samasta aiheesta.

Ok, vill arr on tarkka eli

Peyote
Kepsis
Vaimo-rakas.

No ei kyllä ole... :D :D Mä noin tarkkaan kuvaile.

Totta, seuraavaksi olisin sanonut Vaimo-Rakas, kuten tuo vill arr :D

On täällä ollut muutamia harmailuita, joista on aika varmasti tunnistanut nimimerkin. Joillain on nin tunnistettavia sanontoja, lauserakenteita, välimerkkien käyttöä jne. Mutta en mä kyllä mikään fakiiri näissä ole, varmaan tämänkin rivin bingous meni ihan väärin :D

Omasta puolestani voin sanoa, että mä en pystyis kirjoittaa harmaana tai vaihtaa nimimerkkiä "salaisesti", koska en vaan pääse tästä varsin tunnistettavasta kirjoitustyylistäni eroon. Löysin jonkun 2010-ketjun, johon olin kommentoinut ennen nimimerkkiä. En muistanut edes palstailleeni silloin, mutta tunnistin itseni heti :D

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Mielestäni hämmästyttävää miten äidit täällä palstalla voivat leikitellä vakavilla asioilla, kuten semantiikalla ja tekstintuottamisella, näin epänaisellisella ja epäviehättävällä tavalla. Naisellisuus mielestäni kuitenkin tarkoittaa pyrkimystä viehättää vastakkaista sukupuolta, kuten minua. Mutta olen useinkin havainnut tätä juurikin suomalaisissa naisissa.

Esiinnyn nyt tuntemattomana, koska mikäli ilmaisisin tavallisesti käyttämäni nimimerkin, en saisi pahaakaan rauhaa värähtelevien rintalihasteni ympärillä pörräävistä palstanaisista...

Alkuperäinen kirjoittaja tuntematon herrashenkilö;29900641:
Mielestäni hämmästyttävää miten äidit täällä palstalla voivat leikitellä vakavilla asioilla, kuten semantiikalla ja tekstintuottamisella, näin epänaisellisella ja epäviehättävällä tavalla. Naisellisuus mielestäni kuitenkin tarkoittaa pyrkimystä viehättää vastakkaista sukupuolta, kuten minua. Mutta olen useinkin havainnut tätä juurikin suomalaisissa naisissa.

Esiinnyn nyt tuntemattomana, koska mikäli ilmaisisin tavallisesti käyttämäni nimimerkin, en saisi pahaakaan rauhaa värähtelevien rintalihasteni ympärillä pörräävistä palstanaisista...

helppo, meriteeraat olkiukkoa

Lisää, en saanut samasta aiheesta mutta tässä on nautintoaineista. :D

Narkkikin on aina narkki. Viimeisimpänä esimerkkinä Peaches Geldof. Ei riittänyt perhe ja pienet lapset ja rauhallinen kotielämä, heroiini tuli ja otti, vaikka oli ollut kuivilla.

Mun tarttis ostaa pari uutta piippua. En viittis stokkalle lähteä, niin tietääkö joku myydäänkö ärrällä vielä niit maissipiippuja?

Tämä on viimeinen
ja sitten menen nauttimaan viiniä tv- ohjelmia katsellen. Teinit toi äidille viinipullon ja korkkasivatkin sen valmiiksi ja täytyy sanoa että hyvää ovat osanneet ostaa.

Yhteistyössä