Minkäslainen tyyli miehellä ois sit hyvä olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hmh";29895033]Tässä muuten justiin semmoinen mikä mulle on turn-off. Liian naisellinen mies mulle... Vyötärö-lantiosuhde liian ämmämäinen makuuni.[/QUOTE]

Nooo, just katoin että on melkein sama ruumiinrakenne kun omalla miehellä :D hankala löytää sopivaa kauluspaitaa kun hartiat on L-kokoa, vyötärö S-kokoa ja lantio M-kokoa :confused:

Viimeksi muokattu:
Sellainen rock/biker/äijä-tyyli. Joku laittoi SOA:n Jaxin, niin just sellainen :).
Tollanen kiiltonahkakenkäinen turkkilainen piraattipaitakauppias kun tulis ovelle niin sais lähdöt kengännauhat solmussa.

Nooo, just katoin että on melkein sama ruumiinrakenne kun omalla miehellä :D hankala löytää sopivaa kauluspaitaa kun hartiat on L-kokoa, vyötärö S-kokoa ja lantio M-kokoa :confused:

Tästä sen huomaa että jokaiselle joku on kai jossain...

Kaikkien ei tarvi kaikista tykätä. Ihanaa että miehesi löysi sinut! (Ja epäilemättä mun miehessä on paljon puolia jotka ei sinua ehkä miellyttäisi...)

[QUOTE="hmh";29895063]Tästä sen huomaa että jokaiselle joku on kai jossain...

Kaikkien ei tarvi kaikista tykätä. Ihanaa että miehesi löysi sinut! (Ja epäilemättä mun miehessä on paljon puolia jotka ei sinua ehkä miellyttäisi...)[/QUOTE]

Mutta vaatteet ei saa sit olla mitään ylitiukkoja ja naisellisia, vaan vähän saa olla sellanen renttu :P

Tarkoitin tuota pukeutumista enkä kroppaa.

Kengät liian formaalit muuhun asuun.

Jmia: ei noi hartiat kovin isot ole mut jännä miten mullekin menee jotkut m-koot vaikka hartiat on selvästi isommat tuosta. Luin aluksi että hmh moitti vyötärön ja hartioiden suhdetta liian naiselliseksi. :)

Kiinnostavaa muuten, että jotkut pitää isosta perseestä miehellä, jotkut ei. Mulla on sekä vyötärö että lantio suht kapeat.

[QUOTE="mies1";29895080]Kengät liian formaalit muuhun asuun.

Jmia: ei noi hartiat kovin isot ole mut jännä miten mullekin menee jotkut m-koot vaikka hartiat on selvästi isommat tuosta. Luin aluksi että hmh moitti vyötärön ja hartioiden suhdetta liian naiselliseksi. :)

Kiinnostavaa muuten, että jotkut pitää isosta perseestä miehellä, jotkut ei. Mulla on sekä vyötärö että lantio suht kapeat.[/QUOTE]

En ajatellut noita kenkiäkään. Farkut ja paita.

Makunsa kullakin. Mä pidän pienistä perseistä.

Viimeksi muokattu:
Ei ole yhtä tyyliä, joka ois paras. Omalle kullalle passaa sellainen new wave-rokkari tyyli a la Ian Curtis. :D Minähän näkisin ympärilläni mielelläni vähän vaihtelevammin pukeutuvia ihmisiä, meikkaaviakin miehiä. Harmittaa, että monen mielestä meikkaaminen on akkamaista ja maskuliinisuudesta pois. Vähän äärimmäisiä esimerkkejä, mutta nää on hienon näköisiä:

nero-bellum--large-msg-123236079237.jpg

tumblr_n390sqT3eZ1r7w4tno1_500.png

photo+2+copy.JPG

En ajatellut noita kenkiäkään. Farkut ja paita.

Makunsa kullakin. Mä pidän pienistä perseistä.

Pienehkö persehän on klassinen miehisyyden tunnus. ;) Iso perse on varmaan tuoreempi ja lätkä vaikuttanut siihen. Antiikin patsaillakin pääsääntöisesti jalat on hieman sirommat ku ylävartalo. Mut jalkoja ei pidä silti unohtaa kuntosalilla.

Tuollainen ohut ja slimmisti istuva neule mun pitäis ostaa, niitä on liian vähän mut ei löydä helpolla ebaystakaan. Voi vinkata jos tietää hyvän miesten liikkeen noille :)

[QUOTE="mies1";29895117]Pienehkö persehän on klassinen miehisyyden tunnus. ;) Iso perse on varmaan tuoreempi ja lätkä vaikuttanut siihen. Antiikin patsaillakin pääsääntöisesti jalat on hieman sirommat ku ylävartalo. Mut jalkoja ei pidä silti unohtaa kuntosalilla.

Tuollainen ohut ja slimmisti istuva neule mun pitäis ostaa, niitä on liian vähän mut ei löydä helpolla ebaystakaan. Voi vinkata jos tietää hyvän miesten liikkeen noille :)[/QUOTE]

Nimiä ei tule mieleen. Oletko kattonut ostareilla olevista miesten vaatekaupoista?

^ Hyi helevetti, mistä nuo on karannut? Mitä nuo edes ovat?

:laugh:

Kaksi alempaa ovat kuvia David Hornen teoksesta The Art of Male Makeup. Eräänlaisia taidonnäytteitä taiteilijalta, siis. Laitoin ne tuohon esimerkkeinä siitä, että näinkin voi tehdä - miesten tyylistä kun on kyse. Ylin on musta kaunokainen. Ja nuo kulmakarvoiksi piirretyt viivat todella toimivat hänellä. Ei kaikkien tarvi mun mielestä todellakaan näyttää tuolta, eikä mulla ole mitään yhtä tyyli-ihannetta. Mutta kun miesten tyylistä on kyse, niin halusin sanoa, että olisi kiva nähdä kaikenlaista. Ei kaikkien tarvitse olla mitään perusmaskuliinisia retroseksuaaleja.

Sporttinen tai fruittari. Ei missään nimessä liian sliipattu, se ei jotenkin herätä luottamusta ja on turn off. Naisen pitää olla se osapuoli joka viettää peilin edessä enemmän aikaa eikä toisinpäin =D

Itse tykkään pukumiehistä, mutta eipä tuo mies niihin pukeudu, kuin häissä ja hautajaisissa :D Mies voi olla seksikäs myös ihan verkkareissa ja t-paidassa ja hupparissa ;) Mutta farkut ja joku siisti paita (sama se onko kaulus vai t-paita), iin on nami namia :)

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Oma mies pukeutuu Bootcut-leviksiin ja hyvännäköisiin T-Paitoihin. Lisäksi päällä on Leatherheavenin huppareita + tennarit tai maiharit. Ne on sen arkivaatteet, työvaatteet erikseen tietysti.
Sitten kun lähtee viihteelle, niin pistää kyllä kauluspaidan päälle.
Puku päällä on syötävän näköinen ja hänellä niitä on pari hyvin istuvaa. Niitä pitää juhlissa ja edustustilanteissa.

Mut kaikista seksikkäin tuo ihanuus on kun hän iltaisin hengailee kotona ilman paitaa pyjamahousuissa ilman boxereita. Namnam... Ymmärrän miksi miehet tykkää terhakoista rinnoista paidan alla jos naisella ei ole liivejä ;)

Rakastettavin, lämpimin ja turvallisin tunne tulee ilta-auringossa katsoa miestä veneen kokassa tai kalliolla kun hänellä on korkeakauluksinen villapaita päällään, maastohousut ja puukko tupessa vyöllä.

Ai että rakastan. Tykkään sen tyylistä ja muuntautumiskyvystä tilanteen mukaan.

Niin ja mun miehellä on komea harja jonka aina välillä ajaa kokonaan pois kun tympääntyy sen laittamiseen. Parta-viiksi-yhdistelmäkin häneltä löytyy ja tatuointeja.
On nyt treenaillut aika ahkeraan ja vaikka en mistään lihaskimpuista tykkää niin sellaiset kauniit, luonnolliset lihakset ovat kyllä komeat. Miehen kroppa vain paranee iän myötä ja mun mielestä ne naururypyt iän myötä tuo vain charmia.
Miehen iho on aina ollut tolkuttoman hyvä, arpia siinä on nuoruudesta ja lapsuudesta mut nekin antaa vain särmää. Poskia ja otsaa kuin katsoo niin kateeksi käy, ei ole uurteita eikä laajenneita ihohuokosia. Saatika yhden yhtä finniä.

Yhteistyössä