Miksi mamut ei tajua/ei halu ymmärtää sairaaloitten sääntöjä!!! >:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dure
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja taas on mamu perhepaikalla. En ymmärrä miksi eivät yritä mitenkään kommunikoida siitä viruksen vaarasta kun täällä on vastasyntyneitä omani lisäksi muutama.
Osaston työntekijöijen vika tämä ei ole mutta silti olen ihan ymmällä miksi kielletään suomalaisten vierailut mutta mamut saa käydä. Laittaisivat edes vartian asialle jos ei mene perille sana.. elekieli vaikka tai kääntäisivät kätevällä googlella suomen kielen ohjeet mamujen kielelle ja luulis sitte ainaki ymmärtävän.

[QUOTE="ketjun aloittaja";29894922]Ja taas on mamu perhepaikalla. En ymmärrä miksi eivät yritä mitenkään kommunikoida siitä viruksen vaarasta kun täällä on vastasyntyneitä omani lisäksi muutama.
Osaston työntekijöijen vika tämä ei ole mutta silti olen ihan ymmällä miksi kielletään suomalaisten vierailut mutta mamut saa käydä. Laittaisivat edes vartian asialle jos ei mene perille sana.. elekieli vaikka tai kääntäisivät kätevällä googlella suomen kielen ohjeet mamujen kielelle ja luulis sitte ainaki ymmärtävän.[/QUOTE]

Onhan se osaston työntekijöiden vika jos eivät käytännössä noudata ohjeita ja kerro niitä kieltoja ulkopuolisille tulijoille. Mistäs ne tulijat tietää mitkä sairaalan säännöt on jos ei niitä kukaan heille kerro ja äiti on sanonut että voi tulla vierailemaan?

Ja sinäkin voisit täällä valittamisen sijasta ilmoittaa mielipiteesi oikealle taholle eli siellä olevalle työntekijälle.

Somaliassa suurin osa kansasta ei ole koskaan käynyt koulua edes sen vertaa että olisivat oppineet lukemaan. Koulusivistyksen puutteesta johtuen myös tietämys bakteerien ja virusten olemassaolosta ei ole kovinkaan laajalle levinnyt, vaan sen sijaan tautien uskotaan johtuvan mm. pahoista hengistä. Tämä on ainakin osaselitys sille, miksi monet somalit käyttäytyvät enemmän tai vähemmän harkitsemattomasti terveydenhuoltoon liittyvissä yhteyksissä.

Miksei modet poista tällaisia ala-arvoisia, rasistisia kommentteja?

onpas paljon saman tyyppisiä kokemuksia. Minullakin tuollainen kokemus synnytysosastolta. Ikkuna paikalla mamu nainen ja vieraita (kaikki miehiä) ramppas pitkin päivää 4-5 kappaletta huoneessa. Parhaana iltana ajettiin pois pari, kolme kertaa ja aina tulivat takaisin. Mun vauva nukahti ja olin itse väsy edellisen yön synnytyksestä, niin nää äijät marssi vielä 22-23 välillä vierailemaan. Ai että vitutti....

[QUOTE="vieras.";29895121]Suurin osa mamuista ei ole kärsinyt mistään nälänhädästä.[/QUOTE]

Harva sellainen, jolla on varaa maksaa ihmissalakuljettajille kymmeniätuhansia euroja per henkilö matkalipusta Eurooppaan turvapaikkaa hakemaan on kärsinyt nälänhädästä.

Kiintiöpakolaiset ovat toki asia erikseen.

Kyllä se on henkilökunnan tehtävä tehdä selväksi, ettei osastolle saa tulla, oli syy mikä hyvänsä...

Suomessa leimautuu erittäin herkästi rasistiksi jos ei anna mustaihoisen, islaminuskoisen tai mustalaistaustaisen henkilön toteuttaa vapaasti omaa kulttuuriaan (johon kulttuuriin saattaa esim. kuulua sairaalasängyn ympärillä parveileminen koko suvun voimin).

Työsuhteensa jatkuvuutta toivovan on koko ajan muistettava monikulttuurisuuden ja suvaitsevaisuuden vaatimukset.

Jos tätä lähtee kyseenalaistamaan, niin sen jälkeen voi olla ettei töitä jatkossa heru kuin korkeintaan perussuomalaisten puoluekokouksen ensiapuvastaavana.

ja minulla taas meni hermot, kun naapuripedin eukko piti huulipeliä ukkonsa kans vielä yhdeksän aikaan! vaikka vierailuaika oli jo loppu.. kun hoitaja kävi sanomassa asiasta, niin akka sai jonku hysteriakohtauksen ja ulvo vauva kainalossa käytävällä "älä mee !!" ja loppuyön sitten nyyhki sekä näpräs kännyään :mad: :headwall:

Yhteistyössä