Itsetyydytyksestä, kehtaatko myöntää jos tulee puheeksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sormeilija minäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sormeilija minäkin

Vieras
Jos teidän ystäväpiirissä tms. tulisi puheeksi, niin kehtaatko sinä myöntää avoimesti, että kyllä masturboit useinkin ja se on ihanaa? Vai kiellätkö kiivaasti tai peittelet, että kai oon joskus ihan pakko kun mies ei anna tms?

Naisten masturbaatio taitaa olla aika tabu kun sitä jollain tavalla peitellään, ehkä pidetään jopa seksin korvikkeena?

No en mä sitä ihanaksi hehkuta, mutta tunnustan sitä tekeväni jos puheeksi tulee.

Orgasmi on hyvä kivunlievittäjä, joten päänsärkyynkin nautin mieluummin orgasmin kun Panadolin.

[QUOTE="Hanna";29876937]No en mä sitä ihanaksi hehkuta, mutta tunnustan sitä tekeväni jos puheeksi tulee.

Orgasmi on hyvä kivunlievittäjä, joten päänsärkyynkin nautin mieluummin orgasmin kun Panadolin.[/QUOTE]

No mitä se masturbointi ja orgasmi on jos ei ihanaa?

Myöntää? En koe sitä häpeällisenä asiana, mutta en myöskään sellaisena asiana josta puhuisin ystävieni kanssa. En muutenkaan puhu ystävien kanssa asioista jotka kuuluvat "makuuhuoneen puolelle".

Ystäväpiirissäni ei jutella seksuaalisuudesta ja seksistä ollenkaan, joten kai se on tabu sitten. Mies tietää, että itsetyydytän hänen poissa ollessa. Hän on minulle välineitäkin ostanut, jottei paineet kasvaisi minulla liian suuriksi.
Seksikutsuille/ tyttöjen kutsuille en ehkä kehtaisi kuitenkaan mennä. Tuntisin itseni noloksi, koska tiedän täsmälleen, että millaisia ominaisuuksia välineissä pitää minulle olla, jotta orgasmi irtoaisi.

Mielestäni silloin ennemmin on jotain vikaa, jos henkilö ei tyydytä lainkaan itseään. Taitaa tällaisella ihmisellä seksuaalisuus olla jotenkin lukkiutunutta tai estoista. Enemmän siis hävettäisi sanoa, etten tyydytä itseäni.

Kyllä sen myöntäisin, jos puheeksi tulisi. Eipä ole tullut.
Mä näen itsetyydytyksen ja parisuhdeseksin tavallaan erillisiksi. Siis sillä tavalla, ettei kumpikaan ole olemassa korvatakseen toisen. Nautin molemmista, teen molempia, enkä haluaisi luopua kummastakaan.

Mulla on vilkas mielikuvitus, joten itsetyydytys voi olla psyykkisesti monitahoisempaa ja tyydyttävämpää, kuin parisuhdeseksi (tai seksi yleensä toisen ihmisen kanssa). Tämä tuskin aukeaa millään selittelyllä ihmiselle, jolle oma käsi on surkea korvike "aidolle asialle". ;)

• Tykkää
Reactions: dipt
En peittele enkä häpeile, mutta ei me ystävien kanssa tuollaisista asioista hirveesti puhuta. Eli en kyllä hehkuta masturboinnin ihanuutta ystävilleni. Mun mielestä tälläisistä asiosita puhutaa yksityiskohtaisesti vain oman kumppanin kanssa. Mutta jokainen tietty tavallaan. Toki on tilanteita joissa voidaan jakaa seksi/masturbointi kokemuksia, mutta ne ei kuulu meillä ystävien keskeisiin kahvipöytäkeskusteluihin.

No jaa, tabu ja tabu, väittäisin että suurin osa ei siitä puhu kun ei koe että se kuuluu kenellekään muulle kuin itselleen, eikä tunne että siitä puhuminen antaisi itselleen yhtään mitään.

Nykyaikana on paha mennä sanomaan tabuista, niitä on niin vähän mitä tulee keskustelemiseen netissä, liekö niitä juurikaan. Paitsi tuntuu että minkäänlainen väriin tai etnisyyteen yleensäkin liittyvä kommentointi aiheuttaa helpommin moderointia kuin esimerkiksi raiskauksista ällöttävästi puhuminen jne.

Kyllä aika useinkin keskustellaan kavereiden kanssa seksistä ja masturboinnista. En näe asiassa mitään pahaa tai hävettävää, kun asian pitää sillä asteella ettei loukata kumppanin yksityisyyttä.

Itselleni masturbointi ei ole niin miellyttävää, kuin seksi kumppanini kanssa, joten pidän kyllä masturbointia korvikkeena omalla kohdallani. Ei se oma käsi korvaa toisen kosketusta.

Kyllä sen myöntäisin, jos puheeksi tulisi. Eipä ole tullut.
Mä näen itsetyydytyksen ja parisuhdeseksin tavallaan erillisiksi. Siis sillä tavalla, ettei kumpikaan ole olemassa korvatakseen toisen. Nautin molemmista, teen molempia, enkä haluaisi luopua kummastakaan.

Mulla on vilkas mielikuvitus, joten itsetyydytys voi olla psyykkisesti monitahoisempaa ja tyydyttävämpää, kuin parisuhdeseksi (tai seksi yleensä toisen ihmisen kanssa). Tämä tuskin aukeaa millään selittelyllä ihmiselle, jolle oma käsi on surkea korvike "aidolle asialle". ;)

Tässä on joku loistavasti kiteyttänyt asian, juuri näin minä ajattelen itsetyydytyksestä.

Eipä ole tullut kavereiden kanssa puheeksi, kun ei seksistä muutenkaan puhuta. Ajattelen että se on hyvin yksityinen asia, en puhu siitä edes puolison kanssa.

No en mä sitä ihanaksi hehkuta, mutta tunnustan sitä tekeväni jos puheeksi tulee.

Orgasmi on hyvä kivunlievittäjä, joten päänsärkyynkin nautin mieluummin orgasmin kun Panadolin.
Jos mulla on pää kipeä, niin kyllä itsetyydytys ja orgasmi saa sen vain pahemmaksi. Tuntuu pää räjähtävän sen kivun takia. Eli kyllä mä otan mielummin särkylääkkeen.

En halua puhua kasvotusten ihmisten kanssa itsetyydytyksestä. Se on mun henkilökohtainen asia eikä mua kiinnosta muiden itsetyydytykset.

Yhteistyössä