Suositelkaa hyviä tv-sarjoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tv junkie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle toi netflix on ollu siunaus, en muuten kattois varmaan mitään leffoja tai sarjoja nykyään. Ei oo vaan tätä päivää, että pitää johonkin kellonlyömään olla pelipaikoilla, muuten menee ohi. Näkeehän noita nettitelkustaki, mut ne mistä mä oon yleensä kiinnostunu ni pitäis imuttaa jostain, ei jaksa, helpompaa ku lämäät vehkeet auki ja rupeet kattomaan.

Ap, luetkohan vielä tätä ja olitko West Wingit jo katsonut? Mun lista hyvin samanlainen kuin sulla (paitsi GoT on parhautta), ja West Wing toimii hyvin, vaikka onkin vanhempi. Newsroom mulla myös katsomislistalla.

Avausviesti jo semmonen, että turha ehdotella mitään viimeaikaiset omat suosikit kun on scifin kulmilta (Supernatural, Doctor Who), romanttisia komedioita (How I Met Your Mother), poliisi-/etsiväsarjoja (Paljastavat valheet, Lewis, Sherlock). Mä vaan nautin murhista Oxfordissa, diileistä demonien kanssa ja Robinin suhteesta Barneyyn.

True detectives oli keväällä kova juttu täällä Amerikassa. Ensimmäiset kolme jaksoa on hyvin hidasta ja puuduttavaa sementtiä, mutta viimeiset 5 on pakko katsoa jos siihen asti jaksaa.

Katsoin tätä yhden jakson ja oli kyllä niin raskassoutuista, ettei oikein mielenkiinto herännyt... Pitäisikö kuitenkin antaa tälle toinen mahdollisuus? Ainakin näyttelijäkaarti oli hieno.

[QUOTE="qwerty";29876218]Ap, luetkohan vielä tätä ja olitko West Wingit jo katsonut? Mun lista hyvin samanlainen kuin sulla (paitsi GoT on parhautta), ja West Wing toimii hyvin, vaikka onkin vanhempi. Newsroom mulla myös katsomislistalla.[/QUOTE]

En ole katsonut West Wingiä, mutta sitäkin on mulle jo joskus kehuttu. Jotenkin se Sheen ärsyttää mua :D Pitää laittaa tääkin katsomislistalle. Newsroomia oon katsonut vähäsen, mielenkiintoisen oloinen laatusarja, mutta vaatii enemmän keskittymistä kuin mihin nyt on resursseja...

Joo, tää on varmaan ihan hyvä, menee mun mielessä ehkä tohon Fringe ja X-Files -kategoriaan, mutta oon joskus miettinyt, onko Supernatural vähän liian pelottava mulle, heh... :D Sama juttu American Horror Storyn kanssa. Ehkä joskus, mutta ei just nyt.

Ei se nyt mitenkään kamalan pelottava oo, ekan muutaman kauden jaksoissa vähän on jännitystä, mutta ei mitenkään liikaa. Minäkin yleensä säpsyn kaikkea, enkä suostu kaikkea katsomaan, mutta noista nautin ja kovasti.

Avausviesti jo semmonen, että turha ehdotella mitään viimeaikaiset omat suosikit kun on scifin kulmilta (Supernatural, Doctor Who), romanttisia komedioita (How I Met Your Mother), poliisi-/etsiväsarjoja (Paljastavat valheet, Lewis, Sherlock). Mä vaan nautin murhista Oxfordissa, diileistä demonien kanssa ja Robinin suhteesta Barneyyn.

Kyllä mä tykkään monista komedioista (HIMYM on tosi hyvä) ja dekkareistakin, mutta tällä hetkellä en nyt etsi sellaista katsottavaa :) Scifi menee semmosina sopivan kokoisina annoksina...

Ei se nyt mitenkään kamalan pelottava oo, ekan muutaman kauden jaksoissa vähän on jännitystä, mutta ei mitenkään liikaa. Minäkin yleensä säpsyn kaikkea, enkä suostu kaikkea katsomaan, mutta noista nautin ja kovasti.

Ok, hyvä tietää :D Ootko muuten itse katsonut Fringeä? Onko siinä ja tuossa Supernaturalissa mitään yhteistä...? Vai oliko tuo vain mun omaa kuvitelmaa? Nuo "yliluonnolliset" sarjat vois toimia hyvin kesällä, pitääpä tutustua... :)

Yhteistyössä