Suositelkaa hyviä tv-sarjoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tv junkie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tv junkie

Vieras
Hakusessa olisi hyviä draamasarjoja. Mukana saa olla jännitystä, yliluonnollisuuskin menee, jos on hyvin toteutettu/perusteltu.

Varsinaiset poliisisarjat ei kiinnosta, mutta jos on muuten mielenkiintoinen sarja, niin ei dekkarielementit haittaakaan. Scifin ystävä en oikein ole...

Ei mitään komedia- eikä hömppä/romantiikkasuosituksia tähän ketjuun, kiitos :)

Oon tykännyt kovasti muun muassa seuraavista:

Mullan alla
Mad Men
Walking Dead
Homeland (olikohan Isänmaan puolesta suomeksi...)
Damages
Orphan Black
Black Mirror
Resurrection

Game of Thrones, Viikingit, Boardwalk Empire, Sopranos, Wire, Grimm, Sleepy Hollow, Salaiset kansiot, Fringe, Once Upon a Time, True Blood ym. vampyyrijutut EI nyt ainakaan tällä hetkellä kiinnosta yhtään...

Under the Domea, Dexteriä ja Havenia on katsottu, ihan ok muttei mitään järisyttävän hyviä.

Kiitos vinkeistä!

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="minka";29875191]Blacklist oli hyvä.(en tiedä onko oikein kirjoitettu)[/QUOTE]

Joo, tästä muistan kyllä myös kuulleeni. Vaikuttaa ihan potentiaaliselta ehdokkaalta :)

Alkuperäinen kirjoittaja mä...;29875211:
Täydelliset naiset, Lost, Big Love. Itse tykkään myös historiaan perustuvista sarjoista kuten Call the midwife ja The Tudors.

Täydellisiä naisia olen katsonut, ei kuitenkaan mikään suosikkisarja. Lostia yritin seurata, mutta mielenkiinto lopahti aika nopeasti... Big Loveakin olen joskus katsonut pari jaksoa enemmän tai vähemmän sivusilmällä. Jokin siinä tökkii, ehkä se aihepiiri saa mut ärsyyntymään... :D

Monia sarjoja pitää katsoa useampi jakso ennen kun tietää jääkö niihin koukkuun vai eikö kiinnosta.. itse olen yrittänyt pari kertaa aloittaa heroesin mutta en vaan pääse kiinni vaikka varmasti loisto sarja onkin :)

Itse ollaan tykätty myös mm. terra novasta ja alcatrasista ... Myös kotimainen mustat lesket oli ihan hyvä varsinkin suomalaiseksi sarjaksi :)

Hakusessa olisi hyviä draamasarjoja. Mukana saa olla jännitystä, yliluonnollisuuskin menee, jos on hyvin toteutettu/perusteltu.

Varsinaiset poliisisarjat ei kiinnosta, mutta jos on muuten mielenkiintoinen sarja, niin ei dekkarielementit haittaakaan. Scifin ystävä en oikein ole...

Ei mitään komedia- eikä hömppä/romantiikkasuosituksia tähän ketjuun, kiitos :)

Oon tykännyt kovasti muun muassa seuraavista:

Mullan alla
Mad Men
Walking Dead
Homeland (olikohan Isänmaan puolesta suomeksi...)
Damages
Orphan Black
Black Mirror
Resurrection

Game of Thrones, Viikingit, Boardwalk Empire, Sopranos, Wire, Grimm, Sleepy Hollow, Salaiset kansiot, Fringe, Once Upon a Time, True Blood ym. vampyyrijutut EI nyt ainakaan tällä hetkellä kiinnosta yhtään...

Under the Domea, Dexteriä ja Havenia on katsottu, ihan ok muttei mitään järisyttävän hyviä.

Kiitos vinkeistä!

Tästä listasta puuttu Supernatural!! Selkeesti tän listan jatkeeks kuuluis! :heart:

Minä tuohon viime kesänä tutustuin, ja vei kyllä samantien mennessään, äärimmäisen koukuttava.

Tykkäämissäsi sarjoissa oli monta omaa suosikkiani, joten suosittelen lämpimästi:

-House of Cards
-Orange is the new black
-Game of Thrones (tämä on vain yksi televisiohistorian hienoimmista sarjoista, huikeasta kirjasaagasta saatu hengästyttävän hieno televisiointi!)
-Breaking Bad
-Heroes

Monia sarjoja pitää katsoa useampi jakso ennen kun tietää jääkö niihin koukkuun vai eikö kiinnosta.. itse olen yrittänyt pari kertaa aloittaa heroesin mutta en vaan pääse kiinni vaikka varmasti loisto sarja onkin :)

Itse ollaan tykätty myös mm. terra novasta ja alcatrasista ... Myös kotimainen mustat lesket oli ihan hyvä varsinkin suomalaiseksi sarjaksi :)

Totta, ei saisi tuomita liian nopeasti. Heroesia voisi muuten joskus yrittää katsoa, mutta ei nyt... Toi Alcatraz vaikutti mielenkiintoiselta! Ehkä kokeilen sitä nyt seuraavaksi. Kiitos vinkistä :)

Tästä listasta puuttu Supernatural!! Selkeesti tän listan jatkeeks kuuluis! :heart:

Minä tuohon viime kesänä tutustuin, ja vei kyllä samantien mennessään, äärimmäisen koukuttava.

Joo, tää on varmaan ihan hyvä, menee mun mielessä ehkä tohon Fringe ja X-Files -kategoriaan, mutta oon joskus miettinyt, onko Supernatural vähän liian pelottava mulle, heh... :D Sama juttu American Horror Storyn kanssa. Ehkä joskus, mutta ei just nyt.

Viime vuosina on tullut monia hyviä, laadukkaita sarjoja, ja aikomuksena on tutustua jossain vaiheessa moneen noista aloitusviestissäkin mainituista, "ei-listalle" joutuneista sarjoista, mutta just tällä hetkellä ei ole fiilistä katsoa noista mitään. Kuulostaa ehkä oudolta... :D Vaikea selittää.

Tykkäämissäsi sarjoissa oli monta omaa suosikkiani, joten suosittelen lämpimästi:

-House of Cards
-Orange is the new black
-Game of Thrones (tämä on vain yksi televisiohistorian hienoimmista sarjoista, huikeasta kirjasaagasta saatu hengästyttävän hieno televisiointi!)
-Breaking Bad
-Heroes

Tuota Breaking Badia hehkutetaan joka paikassa! Se on varmasti myös tosi hyvä, mutta unohtui aloitusviestin "ei nyt tällä hetkellä kiinnosta" -listasta... :D Jossain vaiheessa varmasti tutustun tähänkin.

Hmm, tuliskohan tähän ketjuun vielä jotain ihan uusia ehdotuksia...? Kiitos kuitenkin kaikille vinkeistä :)

True detectives oli keväällä kova juttu täällä Amerikassa. Ensimmäiset kolme jaksoa on hyvin hidasta ja puuduttavaa sementtiä, mutta viimeiset 5 on pakko katsoa jos siihen asti jaksaa.

Yhteistyössä