Mikä on rumin/pelottavin otus?

• Viestiketjun aloittaja ugly
  • Ensimmäinen viesti
minä,
Latinalainen nimi Swamp Buggerit on: Odocoileus Vergimanus hemionus. Intian Nimi SSA Liatetihw. Valikoima reviiriään: Pohjois-Amerikka ja Kanada

Swamp Buggerit on ujo syrjäänvetäytyvä yön olento, joka kulkee joko paikan päällä tai puusta puuhun. Harvoin, he elävät syvällä suolla mailla keskuudessa laurel pensaikot.

Swamp Buggers voi usein kuulla kahina pimeässä noin leirejä, leiriläisten ja ulkorakennuksia varten YYT tuntematon. Ne ovat olleet tiedossa kerätä ihmisten tavaransa kuten käsineitä, taskulamput, työkaluja, aurinkolaseja jne. He rakastavat raid roskapönttöjä ja jäähdyttimet, ja ovat kiehtoi lasten leluja! Matkien iltana olentoja kuten pöllöt, peuroja, Coyotes ja bullfrogs näyttää olevan heidän viestintävälineitä.

Read more: http://wiki.answers.com/Q/What_is_a_swamp_booger#ixzz313r140Tx

vierras
En kyllä osaa sanoa. Ei toi hai ole mun mielestäni kovinkaan ruma. Samannäköinen rumuustasoltaan on vaikkapa syvänmerenkrotti, kirveskala ja vaikka ihan tavallinen kampelakin.

Vierrrras
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Latinalainen nimi Swamp Buggerit on: Odocoileus Vergimanus hemionus. Intian Nimi SSA Liatetihw. Valikoima reviiriään: Pohjois-Amerikka ja Kanada

Swamp Buggerit on ujo syrjäänvetäytyvä yön olento, joka kulkee joko paikan päällä tai puusta puuhun. Harvoin, he elävät syvällä suolla mailla keskuudessa laurel pensaikot.

Swamp Buggers voi usein kuulla kahina pimeässä noin leirejä, leiriläisten ja ulkorakennuksia varten YYT tuntematon. Ne ovat olleet tiedossa kerätä ihmisten tavaransa kuten käsineitä, taskulamput, työkaluja, aurinkolaseja jne. He rakastavat raid roskapönttöjä ja jäähdyttimet, ja ovat kiehtoi lasten leluja! Matkien iltana olentoja kuten pöllöt, peuroja, Coyotes ja bullfrogs näyttää olevan heidän viestintävälineitä.

Read more: What is a swamp booger

Pyydettiinkö tässä muka potretteja omasta itsestä?

• Tykkää
Reactions: hipsterström
Lunatic
Olin jo tulossa oikopäätä vastaamaan että ihminen, mutta sitä ei saakaan vastata. :(

Vaikea keksiä mitään toista yhtä rumaa ja vastenmielistä. Joku hyönteinen ehkä. Tai sitten toi angler fish jonka ap laitto.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alkuperäinen kirjoittaja öks;29872687:
Mitä teillä tulee mieleen tästä eläimestä?

Näyttää siltä, kuin sillä olisi pää räjähtänyt :D Ei tuokaan niin ruma ole, mitä mopsit.

Karhukaiset kestävät 5 700 grayn annoksen röntgensäteilyä (5 grayn annos on tappava ihmiselle) [Wikipedia]

Ja samalla niiden suu näyttää joltain purkinavaajan ja imurin risteytykseltä, ne selviää avaruudessa, jopa liki absoluuttisessa nollapisteessä yms. Hrrr...
Joo, mie googlasinkin tietoja tästä mönkijäisestä :D

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Read more: What is a swamp booger

Hui. Kyllä tämä säikäyttäis jos vastaan tulisi pimeessä.
botox sapiens.

• Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä