Lääkärin vaitiolovelvollisuus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päivystyksest hatkat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se lääkäri oli sanonut äitille, että mut oli tuotu ambulanssilla, koska oli niin paska olo henkisesti. Tuo taas ei liity mitenkään siihen, että miks piti olla vahtikoira kotona tai mennä sen vahtikoiran luo vahattavaks! 3 eri ihmistä sanonut, että se rikko vaitiolovelvollisuuttaan!!!

Luulen että saat kirkua tuota asiaa ihan miten paljon vaan, sua tuskin juuri kuunnellaan.

Samaa mieltä kuin joku tuolla aiemmin: ota hatkat koko Suomesta, mieluiten kauas ja ilman paluupostimerkkiä.

Jos se noutaja ja paikalla olija on kotiutuksen ehtona, sulla on vaihtoehtona olla sen kanssa tai jäädä osastolle. Nyt oot just niin paljon sekaisin, ettet sitä ymmärrä. Kun pyysit äitisi sinun hakemaan ja läsnä olemaan, annoit samalla luvan, että syyt kerrotaan.

no omapahan oli valintas että soitatko mutsilles (tai jollekki muulle) vai jäätkö sinne (tai lähdetkö karkuun). turha jälkeenpäin itkeä. itse päätit mutsilles soittaa, kai niiden nyt on kerrottava jotain tilanteesta kun kerran tollasesta jutusta kyse

no omapahan oli valintas että soitatko mutsilles (tai jollekki muulle) vai jäätkö sinne (tai lähdetkö karkuun). turha jälkeenpäin itkeä. itse päätit mutsilles soittaa, kai niiden nyt on kerrottava jotain tilanteesta kun kerran tollasesta jutusta kyse

Ei niiden olis todellakaan tarvinnut mistään ambulanssikyydistä kertoa! Katotaan mitä eräs taho vastaa, että toimiko lääkäri oikein vaiko eikö.

[QUOTE="huoh";29870619]Luulen että saat kirkua tuota asiaa ihan miten paljon vaan, sua tuskin juuri kuunnellaan.

Samaa mieltä kuin joku tuolla aiemmin: ota hatkat koko Suomesta, mieluiten kauas ja ilman paluupostimerkkiä.[/QUOTE]

Ja mitäköhän sä tosta hyötyisit jos näin tekisin?

Alkuperäinen kirjoittaja päivystyksest hatkat;29870743:
Ja mitäköhän sä tosta hyötyisit jos näin tekisin?

Niinpä. Aloittajan kaltaiset vain kiikutetaan suomen valtion kustannuksella takaisin kotimaahan, mikä tulee vielä kalliimmaksi kuin tää luuserin hengissäpitäminen suomessa.

Nopea ratkaisu olisi paras.

[QUOTE="hmh";29870757]Niinpä. Aloittajan kaltaiset vain kiikutetaan suomen valtion kustannuksella takaisin kotimaahan, mikä tulee vielä kalliimmaksi kuin tää luuserin hengissäpitäminen suomessa.

Nopea ratkaisu olisi paras.[/QUOTE]

Mikäs saatana sinä olet täällä haukkumaan sulle täysin tuntemattomia ihmisiä??

Joku vitun vajakki ainakii tunnut olevan!

On kyllä viimeisen parin vuoden aikana Mitäs nyt-palstan laatu mennyt vaan huonompaan suuntaan. Häiriköitä pesiytynyt jo tännekin. Eikö niillä häiriköillä ole muuta tekemistä enää??

Ap:lle voimia, joillekii vaan tulee välillä paska fiiliksiä, mut älä tee itelles mitään, se ei ratkaise mitään.

[QUOTE="hmh";29870907]Olenpahan semmoinen yhteiskuntamme NETTOMAKSAJA.[/QUOTE]

Niin että tollanen "yhteiskuntamme nettomaksaja" vaan haukkuu netissä ihmisiä!? Keksi parempaa tekemistä itelles, aloita vaikka siitä, että HANKI ELÄMÄ!

Kenenkään enää turha jankata ja kinata siitä, että rikkoiko se lääkäri vaitiolovelvollisuuttaan, nimittäin rikkoi. Laitoin eräälle taholle viestiä, ni vastasivat mm. näin; Lääkärin alkuperäinen ajatus oli varmaan, että henkilö, kuka tulee Sinua hakemaan, tarvitsee jotain tietoa tilanteesta. Lupa keskustella asioistasi olisi tullut kuitenkin siinä selkeästi kysyä ja sopia.

Eli joo hyvä ajatus, että kertoo mun tietoja, mut ei sille tullut mieleen, että en ehkä halunnut, että äiti olis jotain psykologi-jutusta kuullut, se kun ei sitä ymmärrä ja luulee, että mut olis pakotettu juttelemaan jollekin, joka "aivopesee sut ja lääkitsee täyteen lääkkeitä". Siitä se ei kerinnyt kertoa sille, onneks. Sen olis pitänyt SELVÄSTI kysyä lupa siihen, että rollii mun asioita.

Mut joo tää oli tämän keskustelun osalta nyt tässä.