Mihin aikaan käytte leikkipuistossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
Mihin aikaan te muut suht pienten lasten vanhemmat käytte leikkipuistossa? Aamupäivisin tuntuu olevan usein porukkaa siinä klo 10 maissa, me mennään jo heti klo 9 jälkeen.

Mutta entä iltapäivällä tai illalla? Me käydään päikkäreiden ja välipalan jälkeen klo 16 maissa, ja silloin ei yleensä muita ole seuraksi. Usein käymme myös illalla päivällisen jälkeen noin klo 18.30 tai 19, ja harvoin silloinkaan on muita liikkeellä.

Jos käytte aamupäivällä niin teettekö kotihommia/ruuanlaittoa sitten missä välissä? Vai laitatteko ruuan päikkäreiden jälkeen?

Käytiin aamulla n. 9-10 maissa ja iltapäivällä n. 15.30-16 maissa, ja iltapäivällä oli tosi harvoin seuraa kyllä. Lounaaksi syötiin eilistä/jotain todella nopeaa, ja päikkäreiden jälkeen valmistelin iltaruuan että tuli sitten nopeasti valmiiksi kun tultiin sisälle. Päikkäreiden aikaan nostin jalat pöydälle enkä tehnyt mitään ;)

Kerhopäivinä ollaan siellä jotain klo 9-12 (tosin yleensä joko sisällä perhekerhossa tai vaan pudotan ja haen esikoisen kethoon/kerhosta) kerhon jälkeen saatetaan jäädä leikkimään hetkeksi.

Muuten käydään leikkipuistoissa aika harvoin vain ulkona leikkimässä, sitä tehdään sitten kotipihalla n. Klo 10-11 ja klo 16-19.

Kotityöt teen aamulla (klo 8-10) tai iltapäivällä (klo 12-16).

[QUOTE="aloittaja";29869540]Joo, jotenkin on yksinäistä iltapäivisin ja iltaisin.[/QUOTE]

Joo, itse olen tullut siihen tulokseen ettei ihmiset lähde enää illalla ulos ainakaan pihaa kauemmas kun isät on tulleet töistä kotiin tmv. Ovat perheen kesken sitten.

Itsekään en jaksa enää kävellä kilsan päähän lähimpään puistoon päivällä/illalla vaan on helpompi ulkoilla sitten taloyhtiön pihassa vaan jos siltä tuntuu. Tai sitten ollaan kavereilla kylässä tmv päivällä/illalla. (Usein meillä on myös ystäviä kylässä)

Joo, itse olen tullut siihen tulokseen ettei ihmiset lähde enää illalla ulos ainakaan pihaa kauemmas kun isät on tulleet töistä kotiin tmv. Ovat perheen kesken sitten.

Itsekään en jaksa enää kävellä kilsan päähän lähimpään puistoon päivällä/illalla vaan on helpompi ulkoilla sitten taloyhtiön pihassa vaan jos siltä tuntuu. Tai sitten ollaan kavereilla kylässä tmv päivällä/illalla. (Usein meillä on myös ystäviä kylässä)

Joo, ja lisäks meillä kertyy tohon lähipuistoon mopopoikia ja teinipissiksiä iltaisin, varsinkin kesällä, ja niiden jutut on sellaisia että ei viitsi alle kouluikäisiä viedä niitä kuuntelemaan...

Aamulla ollaan leikkipuistossa klo9-10. Iltapäivällä käydään asioilla tai ollaan kotipihalla (tai sillä naapurin pihalla, jossa ei palstan mukaan saa olla). Aika riippuu lasten sen päivän rytmistä joskus ennen neljää ja joskus illemmalla kuuden aikaan. Mutta ei sillon puistoon kauemmas lähdetä.

Yhteistyössä