HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta vaan!
Meillä on kouluun tutustuminen tänään. Taitaa äitiä jännittää enemmän kuin lasta.
Kirkas aamu, lämpömittariin en ole vielä uskaltanut kurkistaa.

Huomenta :wave:
Väsyttää. Valvottiin liian myöhään ja herättiin tänään liian aikaiseen..
Mä oon päättäny et ostetaan tänään grilli. en yhtään vaan tiedä mistä ja millainen. sähkögrilli se kuitenkin kerrostalossa olla pitää :rolleyes:
Tekis mieli kömpiä tagas sänkyyn mut ehkä heitän vaatteet niskaan ja lähden kaupungille..

Huomenta,

Aurinko paistaa rehellisesti,muutama aamu onkin ollut sellaista epävakaista..En ois vielä 7.30 jaksanut repiä itseäni ylös,mutta jonkun on pakko laittaa laps kouluun..Taitaa tämä tauti saada ylivaltaa =/

Rippikutsut postiin,apteekkiin,ja synttärikakku kaupan pakastealtaasta..kunhan tässä jaksan...

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Haluan jalallisen ja vähän isomman ;)
Kuuluu kesään et grillataan partsilla vaikka asutaanki kerrostalossa ja oon tottunu jalalliseen grilliin. Saa myös olla edullinen :D Ajattelin Tokmannissa käydä katsastelemassa.. Meillä on monena vuonna ollu semmonen kolmenkympin halpisgrilli ja hyvin on pelittäny. entisen grillin annoin siskolleni viime syksynä ja sille tielle jäi.. JA muutenki ajattelin haluta uuden..

Haluan jalallisen ja vähän isomman ;)
Kuuluu kesään et grillataan partsilla vaikka asutaanki kerrostalossa ja oon tottunu jalalliseen grilliin. Saa myös olla edullinen :D Ajattelin Tokmannissa käydä katsastelemassa.. Meillä on monena vuonna ollu semmonen kolmenkympin halpisgrilli ja hyvin on pelittäny. entisen grillin annoin siskolleni viime syksynä ja sille tielle jäi.. JA muutenki ajattelin haluta uuden..
Siellä on:
https://www.toknet.fi/bbq-king-the-king-of-barbeque-sahkogrilli-2000w/6438114452042/dp

Huomenta!
Ihana katseitten vaihto kävi tänään aamulla kaksi kertaa ja sydän hypähteli kanssa aika rajusti, jalat meinasi lähteä alta. :heart:
Ei saisi, ei saisi! Se on rikollista. :stick: Mutta en voi sille mitään. :snotty:

004.JPG

Yhteistyössä