Varmaan osa on ja osa ei. Ihan niinku naisissakin on.miehet ei ole lähellekkään niin pinnallisia kuin te luulette
mää sanosin niinpäin, että aika moni mies arvostaa keskimääräsen näköstä aulista naista enempi kuin hemmetin kaunista pihtariprinsessaaVarmaan osa on ja osa ei. Ihan niinku naisissakin on.
Vaikka toisaalta musta se ei oo pinnallista, jos haluu että toimen miellyttää silmää. Toisille se vaan on tärkeempää kun toisille. Ja jotkut tykkää muhkummasta.
No varmaan noinkin ja riippuu varmaan vähän siitä mimmoset markkinat sille miehelle ylipäänsä avautuu.mää sanosin niinpäin, että aika moni mies arvostaa keskimääräsen näköstä aulista naista enempi kuin hemmetin kaunista pihtariprinsessaa
keskimääräselle miehelle avautuu hieman keskimäärästä heikommat markkinatNo varmaan noinkin ja riippuu varmaan vähän siitä mimmoset markkinat sille miehelle ylipäänsä avautuu.
Keskimääräisen näköinen... no joo, mutta lihava ei saa olla. Lihavia ei miehet huoli.mää sanosin niinpäin, että aika moni mies arvostaa keskimääräsen näköstä aulista naista enempi kuin hemmetin kaunista pihtariprinsessaa
on niillekkin ottajansaKeskimääräisen näköinen... no joo, mutta lihava ei saa olla. Lihavia ei miehet huoli.
Missä maailmassa sä elät?Keskimääräisen näköinen... no joo, mutta lihava ei saa olla. Lihavia ei miehet huoli.
Ainahan tällä palstalla kaunottaret tulee piipittämään "ku siis mä oon niin karseen ruma". Sama juttu esim. näissä 'Lihavat älkää pukeutuko legginseihin' -ketjuissa, ne samat hoikat ellei jopa laihat kaunokaiset tulee huutamaan että "minähän kuule puen päälleni mitä haluan". Toiset sit kilvan kehuu ja ylistää, että eiku sä oot kulta tosi hoikka ja kaunis :heart:Sä olet kyllä kaunis nainen, mä oon nähnyt sun kuvan. Tyhmää että tällaisiin aiheisiin tulee oikeasti kauniita ihmisiä selittämään että "voi meistä rumistakin joku tykätä". Mä tarkoitin tässä nyt oikeasti epänaisellisen näköistä laittautumatonta sotkusirkkaa.
Sama pätee miehiin...Alkuperäinen kirjoittaja äijä..;29858634:Moni nainen ei tunnu ymmärtävän, että vittumainen luonne ja kusipäisyys ei ole kauhean kaunista vaikka naama olisi kuinka kaunis. Ei ole kovin helppoa löytää kaunista naista jolla on mahtava luonne. Yleensä kaunis nainen on oman arvon tunteva kusipäinen kiukutteleva prinsessa joka luulee, että koko maailma pyörii hänen napansa ympärillä.
Kyllä ulkonäöstä moni on valmis tinkimään todella paljon, jos luonne on kohdillaan.
Tästä olen hyvin samaa mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja äijä..;29858634:Kyllä ulkonäöstä moni on valmis tinkimään todella paljon, jos luonne on kohdillaan.
Näin on asiat, todellakin. Tietenkään ei voi yleistää, mutta parhaimmat tapaamani tyypit, siis miehet, eivät ole olleet todellakaan mitään Mr Universum- tyyppejä.Sama pätee miehiin...
Kyllä lihavatkin kumppanin ittelleen löytää ja ihan tavallisista miehistä. Ei tarvitte tulla tähän sönköttämään mitää luusereista tms. kuten palstalla on aina tapana. Jotenkin huvittavaa kuvitella, että lihavat jää ilman kumppania.Keskimääräisen näköinen... no joo, mutta lihava ei saa olla. Lihavia ei miehet huoli.