Ihania :)!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan hyvin onnistu kävelemään koroilla :). Paitsi raskauden jälkeen on taas vaikeampi ja vast noin 6kk jälkeen jalat taas tottuvat kenkiin. Nahka ei ole mun juttu, en tykkää ja muoviset ihan hyviä ovat, mutta ei kaikki, jotkut ei voi pitää kun muutama tuntia...

Parit ihan kivat. Mä odotan, että saan nämä jalkaani
IMG_2013_zps36f610ce.jpg

• Tykkää
Reactions: Milanna85
Mä taas tätä mieltä että minimekot tai muutenkin mekot sekä korkokengät ovat naisellisia :)

Kuka täs on mekoista puhunu? Kyllä korkokengät on naisellisia, mutta tuollaaset nilkankatkaasukengät on kyllä aika kaukana naisellisesta, seksikkäästä ja kauniista. Olkoot niiden käyttäjä sitte minkä näköönen tahansa. Nuo kengät ny vain on mauttomia mun mielestä, ei voi mitää. Niin eikä se minimaallisen lyhyt mekkokaa kyllä mikää kaunis oo... Ku ne jotka niitä käyttää, nykii niitä jatkuvasti alaspäin tai sitte pakarat loistaa kaikelle kansalle. Kaunista joo. :laugh:

Kuka täs on mekoista puhunu? Kyllä korkokengät on naisellisia, mutta tuollaaset nilkankatkaasukengät on kyllä aika kaukana naisellisesta, seksikkäästä ja kauniista. Olkoot niiden käyttäjä sitte minkä näköönen tahansa. Nuo kengät ny vain on mauttomia mun mielestä, ei voi mitää. Niin eikä se minimaallisen lyhyt mekkokaa kyllä mikää kaunis oo... Ku ne jotka niitä käyttää, nykii niitä jatkuvasti alaspäin tai sitte pakarat loistaa kaikelle kansalle. Kaunista joo. :laugh:
Kauniit pakarat on hyvää esittää :). En näe kyllä mitään hauska. Eikö jokaisella omat mielipidet ja jokainen voi pukeutua miten halua ja miten sen näkee kauniina...

Kauniit pakarat on hyvää esittää :). En näe kyllä mitään hauska. Eikö jokaisella omat mielipidet ja jokainen voi pukeutua miten halua ja miten sen näkee kauniina...

Ei vaan pakarat kuuluu peittää, niin naisten ku miestenki. Ei mua ainakaa kiinnosta paskan vertaa nähdä toisten pakaroita julkisella paikalla, jotaki käytöstapoja luulis ihmisillä olevan eikä esittelevät itteään miten sattuu. Hyi helvetti. Ei oo kaunista vaikka kuinka olis kyse kauniin, hoikan ja nuoren naisen pakaroosta.

Ei vaan pakarat kuuluu peittää, niin naisten ku miestenki. Ei mua ainakaa kiinnosta paskan vertaa nähdä toisten pakaroita julkisella paikalla, jotaki käytöstapoja luulis ihmisillä olevan eikä esittelevät itteään miten sattuu. Hyi helvetti. Ei oo kaunista vaikka kuinka olis kyse kauniin, hoikan ja nuoren naisen pakaroosta.

Kuka sanoi että kuuluu peittää pakarat? :D Emme ole 20 luvulla eikä tämä olen muslimien maa. Jokainen voi ne esittää ja laittaa minihameita niin paljon kun halua. Ei voi mitään jos se sinua ärsyttää. On paljon enemmän ärsyttäviä asioita maailmassa kun että minimekko ja korot... Hohhoija en jaksa sinun kanssa tapella

Ei herranen aika! Niin halvan näköisiä kenkiä että ei mitään rajaa! Jos nuo vetää jalkaansa niin olemus oikein huutaa: katso minua!
Jos on oikeasti kaunis ja hyvännäköinen ei tuollaisilla kengillä tarvitse itseään halventaa. Vaatimattomuus kaunistaa minusta, sen lisäksi laadukas pukeutuminen myös. Ei naisen, eikä miehenkään, tarvitse olla mikään esittelyesine.

Yhteistyössä