Mieheni haluaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HuonoVaimo(ko)?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HuonoVaimo(ko)?

Vieras
Lähes kokoajan seksiä, mutta itse en lämpene enään niinkuin ennen..
Ahdistaa todella paljon koska eileenkin hän kysyi, muistanko vielä kuinka paljon harrastettiin seksiä kun yritimme esikoista ja viime kuussakin oltiin vain 2 kertaa petipuuhissa... Huoh.. Ei nappaa, ei niin yhtään... Eileenkin annoin vain pakon edestä koska tuo 2 kertaa kuukaudessa särähti kuitenkin korvaani niin pahasti.. Yritin ensiksi ehdottaa, et huomenna kun tulee töistä ja ennenkuin ehdin sanomaan lausetta loppuun niin mies tokaisee tyyliin "Tuo on kuultu ennenkin..." :(
Synnytyksen jälkeen seksistä on vain tullut epämukava asia, inhoan vartaloani ja varsinkin rintoja! Painon tiputtua pyllykin on menettänyt muotonsa, en tunne yhtään itseäni haluttavaksi ja siksi seksiin lämpeneminenkin on työlästä..
Neuvoja ?

Sinun kannattaa selittää miehellesi että haluttomuutesi johtuu noista tuntemuksistasi, eikä hänestä. Huomaathan, että miehesi silmissä olet varmasti haluttava noista "vioista" huolimatta. Arvosta miehen tunteita, mutta älä suostu seksiin jos et itse halua. Pakkopullaseksi on kurjaa.

No täräytä pöytään et omien rintojes ja pepun vuoksi ei haluta. Huoh vaan.. Tämä ei varmaan hirveästi lohduta mutta jos miehesi tosissaan sua rakastaa ja haluaa, niin ei se kuule ehdi paljoa tiiraileen miltä sun peppus tai rintas nykyään näyttää.. :D Pakko se on todeta, että yleensä naiset ovat itselleen ja muille naisille paljon kriittisempiä kuin miehet. "Se ykssilmäinen käärme on sokia" ;)

Ainahan voit ruveta jumppailemaan? Vaikka tuskimpa se korvienväliä parantaa kun tuohon olet jumittinut.

Ah, kiitos teille jotka ootte vastailleet :) ! Juu, kyllä olen miehelle puhunut ja mieheni kyllä sanoo minun olevan kaunis ja haluttava mutta se ei tunnu riittävän kun näen ite itseni peilissä ihan toisenlaisena.. Ja en oikein ymmärrä sitä että jos vaikutan "noh, anna mennä vaan" niin mies silti on valmis seksiin, joko mies on sokea eikä näe että en nauti tai sitten tekee sen vain siksi että panetus on kova..
Kuntosalille meno ei nappaa, kotonakin olen yrittänyt vetää treeniä mutta kiinnostus loppuu viikossa ja luovutan.. :/

Avainsana tässä taitaa kuitenkin olla keskustelu. Miestäkin pitää hieman ymmärtää koska halu voi olla pakottava ja mies voi kuvitella ettet välitä hänestä kun et halua. Jostain sun pitäis saada nyt itsekunnioitusta ja sinun pitäisi alkaa arvostaa itseäsi. Ei meistä kukaan ole täydellinen ja meitä voidaan silti rakastaa ja haluta.

Mihin intohimo on hävinnyt? Oletko aiemmin ollut estoton ja nauttinut seksistä? Vauvavuoden aikana voi olla kausia ettei niin haluttaisi vauvasta, väsymyksestä jne. Johtuvista tekijöistä. Näistäkin voisit yrittää puhua miehen kanssa. Lähtekää kahdestaan viikonlpoppulomallejohon molemmat panostatte!

Meillä tilanne on toisin päin. Mieheni seksihalut on laantuneet tässä vuosien mittaan ja lapsimäärän lisääntyessä. Nyt ollaan siinä tilanteessa, että seksiä on ehkä n kahden viikon välein ja se kestää vain lyhyen hetken. Kuinka kaipaankaan sitä aikaa, kun oltiin vielä todella halukkaita ihmisiä. En tiedä onko meillä tämä lapsiperheen kuormittava arki tehnyt sen, että mies ei enää halua niin usein vai ikä vai mistä kiikastaa. Puhuttu ollaan moneen kertaan, asiallisesti ja välillä asiattoastikin. Tämä aihe kun herättä monenlaisia tunteita...

Olen samaa mieltä kuin mies3. Toisen haluttomuus tuntuu siltä, kuin mieheni ei haluaisi minua. Kuin minussa olisi jotain vikaa. Tiedän, että siitä ei ole kyse, tai niin mies ainakin vakuuttaa. Mutta kyllä tämä syö itsetuntuoa.

Kun nainen pihtaa, hänellä on AINA siihen hyväksyttävä syy.

Kun mies pihtaa, hän on joko:

-homo
-impotentti
-salasuhteessa toisen naisen kanssa
-muuten vaan kelvoton paska
-ammattiavun tarpeessa koska miehen pihtaamisen vuoksi parisuhde on kriisissä tai ainakin se otetaan sellaisena signaalina

Näin palstalla.

Kun nainen pihtaa, hänellä on AINA siihen hyväksyttävä syy.

Kun mies pihtaa, hän on joko:

-homo
-impotentti
-salasuhteessa toisen naisen kanssa
-muuten vaan kelvoton paska
-ammattiavun tarpeessa koska miehen pihtaamisen vuoksi parisuhde on kriisissä tai ainakin se otetaan sellaisena signaalina

Näin palstalla.

Ei kai täällä kukaan noin ole sanonut :) Ja itse ainakin yritän tuoda esille sitä tosiasiaa, että vuosia jatkunut haluttomuus syö aina myös sen puolison itsetuntoa. Oli kyseessä sitten miehen tai naisen haluttomuus.

Itse kuitenkin aluksi pidin mieheni haluttomuutta aika ihmeellisenä asiana. Siihen ikään mennessä en ollut koskaan kohdannut muita kuin halukkaita miehiä. Nyt ymmärrän jo vähän paremmin. Palstalta olen oppinut, että muillakin on miehiä jotka eivät halua koko ajan seksiä ;)

Onko siitä lapsen saannista kauankin aikaa? Onko ne siun hormoonit palautunu vielä? Ethän ole imettänyt enää aikoihin? Tai eihän ikää ole jo toisesta päästä liikaa, että vaihdevuodet alkais kuluttaa estrogeeniä?

Laita ittes kuntoon, nii voit olla ylpiä ittestäs!

Ja ei se peppu sinne tai tänne muuta mitää. Asiat on sun oman pään sisällä, mieti ny. Sulla on ihana mies joka vielki haluaa sua. Ja aina jokatapauksessa tuolta kyliltä löytyy joku joka pitää sua haluttavana vaikka painaisit 150kg, sun kohdalla on vasn käynyt nii hyvä tuuri, että sää olet jo löytänyt sen jonkun.

Ja mene hyvä nainen käymää lääkärillä jos ennen olet ollut noin halukas ja nyt oot täysin muuttunu.

Pitkässä parisuhteessa on kaikenlaisia aikoja, kylmempiä ja kuumempia. Se on aivan tavallista ja se kannattaa hyväksyä. Naisen elämässä on monenlaisia asioita jotka vaikuttavat seksuaaliseen halukkuuteen. Kuten esim. odottamisen, imetyksen, jne. aiheuttamat hormonaaliset muutokset ja niiden vaikutus mielialaan. Lisäksi vielä pienten lasten hoitamisesta tuleva kiire, stressi ja väsymys.

On myös enemmänkin sääntö kuin poikkeus, että nainen ei ole tyytyväinen ulkonäköönsä ja vartaloonsa. Varsinkin kun siihen tulee lasten saamisen myötä muutoksia. Silloin voi olla vaiketa kokea itsensä kauniiksi ja haluttavaksi. Usein nainen seksin aikanakin miettii ja häpeää ulkonäköään. Lohdutuksen sanoiksi ja kannustuksesksi haluan kertoa, että mies rakastaa naistaan juuri sellaisena kuin tämä on. Moni mies pitää vaimoaan maailman kauneimpana ja haluttavimpana naisena. Emme me ajattele että nainen olisi vähemmän kaunis kun hänen vartalonsa elämän myötä muuttuu.

Yhteistyössä