Lyövää naista saa täräyttää nekkuun?

  • Viestiketjun aloittaja "Hellu"
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tapahtuuhan tätäkin;29834376:
Eikö tämä ketju lähtenyt juuri siitä tilanteesta ja ensimmäiseksi taisit osallistua siihen kommentilla, että mies ei ikinä koskaan lyö naista, se on itsestään selvää.

Ja on ikävä kyllä totta, että on olemassa väkivaltaisten teinityttöjen porukoita, jotka käyvät kyllä miestenkin kimppuun, ei siinä joku rinnuksista nostaminen taida auttaa.
Ei sais lyödä naista!! Sais ottaa kovan otteen ja tönäistä tai muuta mitä nyt meistä jokainen varmaan toimis jos joku alkaa nyrkkiä heiluttaa. Paitsi me naiset kiljuttais ja ehkä raavittais mut se oiskin siinä:D
 
muista tää seuraavassa raiskausketjussa
No mulla tulee näistä yön pikkutunti-kahakoista/tappeluista mieleen julkiset paikat jolloin ihmisiä on ympärillä. Jos joku ukko käy toista miestä ekana hakkaamaan niin eiköhän siinä ole heti porukat sen uhrin puolella. Sama jos näkevät että naista lyödään. Luontainen reaktio. Joten ei voi verrata raiskauteen.
 
sellasta vaan
Alkuperäinen kirjoittaja tapahtuuhan tätäkin;29834376:
Eikö tämä ketju lähtenyt juuri siitä tilanteesta ja ensimmäiseksi taisit osallistua siihen kommentilla, että mies ei ikinä koskaan lyö naista, se on itsestään selvää.

Ja on ikävä kyllä totta, että on olemassa väkivaltaisten teinityttöjen porukoita, jotka käyvät kyllä miestenkin kimppuun, ei siinä joku rinnuksista nostaminen taida auttaa.
Mulla on kavereitakin jotka on vieläkin valmiita tappelemaan miestenkin kanssa jos on pakko. Minkä tahansa miehen pystyy voittamaan porukalla. Ihan kuin miehet olisi tehty jostain sellaisesta ettei ne tunne kipua ollenkaan. Koko tappeleminen on tietenkin tosi typerää ja kannattaa oikeasti välttää ja olla provosoitumatta noihin tahallisesti ärsyttäviin porukoihin. Ne voi näyttää ihan rääpäleiltä mutta kun niitä on paljon niin huonosti siinä käy.
 
"vieras."
[QUOTE="venla";29834422]No joittenkin pitää valita noista kahdesta. Mut jos joku rimpula mun miehen kanssa haluais tapella nii turpaansa sais.[/QUOTE]

Sillä rimpulalla voi olla mukana vaikka puukko tai mutka, niin siinä ei kokoeroa silloin katsota, silloin ratkaisevaa voi paremminkin olla nopeat jalat tai hyvät puhelahjat.
 
Pessimisti
Alkuperäinen kirjoittaja tapahtuuhan tätäkin;29834470:
Ei se rouville piisaa, pitää tulla verta kummaltakin osapuolelta...
Ehkä niinkin. Mun naispuoleinen kaveri kerran sanoi, että olisi todella kiihottavaa seurata kahden miehen tappelevan hänestä.
 
samaa mieltä
Alkuperäinen kirjoittaja tapahtuuhan tätäkin;29834399:
Puhu sinä itsestäs vaan.
Just niin. Tuommonen tynnyrissä elävä kakara kirkukoot tynnyrissään ja parempi kun pysyy siellä. Tynnyristäkin voi silti vaikka katsoa netistä miten täynnä se on muijien välisiä tappeluita ja kasvaa vähemmän naiviksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä;29834481:
Just niin. Tuommonen tynnyrissä elävä kakara kirkukoot tynnyrissään ja parempi kun pysyy siellä. Tynnyristäkin voi silti vaikka katsoa netistä miten täynnä se on muijien välisiä tappeluita ja kasvaa vähemmän naiviksi.
Eläpäs vähättele yhtään, meitsi kun huutaa niin se kuuluu kyllä hitoksen pitkälle ja oikeasti tositilanteessa saisin äkkiä apuja sillä.;) Mun ääni kohoaa aivan tajuttomiin korkeuksiin jos vähääkään hermostun.
 
Viimeksi muokattu:
Vierasmiess
Jos mies vetää jotakuta pataan niin se on luultavasti ihan harkittua. Kyllä tollaiset epäilyttävät kannattaa tiputtaa heti kun siihen on mahdollisuus, tiedä millä huumeneulalla ne tulee ja tuikkaa, purevat ja syleksivätkin.:x Pthyi!

Mut joo, aina itsepuolustuksena.
Ihan kuten naistakin. Sukupuoli on epäolennaista kun teemana on väkivalta ja kiinni käyminen.
 
Ehkä se on puhetta vaan, ei oikeasti olla jouduttu niihin tilanteisiin. Kyllä se mieli voisi muuttua, jos puoliso makaisi pää halki sairaalassa, kun ei luonto antanut periksi ottaa jalkoja alle.
No mä en selvinnyt 15 vuotiaaks saakka (täällä tsadissa) kun ensimmäisen kerran käytiin kunnolla kimppuun.
Olen ollut vähän kaikenlaisissa tilanteissa. Asuinpaikka ratkaisee tosi paljon. En edes liikkunut missään kovin pahoissa jengeissä nuorena.

Mies tekee ihan omat ratkaisunsa, hän on aikuinen, eikä holhouksen alla.:rolleyes:
Karkuun juokseminen on varmasti joissain tilanteissa ihan fiksua. Täytyy vaan toivoa ettei kukaan lähde perään, aina löytyy nopeajalkaisempia.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
"too"
Ei yhtään hassumpi vaihtoehto olisi antaa tuollaiselle läimäyttelijänaiselle kunnon selkäsauna, mieluiten paljaalle peffalle. Varmasti opettavainen kokemus ja nainen tuskin kehtaisi asiasta jälkikäteen lähteä valittamaan.
 
Ehkä se on puhetta vaan, ei oikeasti olla jouduttu niihin tilanteisiin. Kyllä se mieli voisi muuttua, jos puoliso makaisi pää halki sairaalassa, kun ei luonto antanut periksi ottaa jalkoja alle.
Kenen tarvii joutua itse siihen tilanteeseen että tietää niitä tapahtuvan ihan joka puolella Suomea? JAtkuvasti joutuu lukemaan lehdistä ja kuulemaan ihmisiltä kun on jotain sattunut. Kyllä se on ihan tosi tärkeää, että ihminen ei lamaannu siinä vaan osaa toimia. Aivan hirveää jos itsepuolustuksesta tehdään jokin mörkö:/ Hyvät isät ja puolisot makaisi tuolla hautuumaalla monissakin tapauksissa ellei osaisi pistää kampoihin.
 

Yhteistyössä