"milla"
Kun meillä vanhemmilla ja tulevalla lapsellamme on tietenkin sama sukunimi mutta kahdella pojallani on kummallakin eri sukunimet koska ne ovat heidän isänsä nimet. Miten saisi kaikki nimet laatikkoon?
No ihan siksi miksi aikuisten nimetkin. Typerää jättää lasten nimet pois, jos omatkin nimet on. Siististi saa kyllä nimet kirjoitettua tarratulostimella tai koneella kirjoittamalla, tulostamalla ja kontaktimuovilla kiinni.Meillä niin, että minulla ja vanhemmalla lapsellani sama nimi, kuopuksella eri nimi ja miehellä eri. Olemme laittaneet vain meidän aikuisten nimet laatikkoon.
Miksi siinä lasten nimiä pitäisi olla?
Varmaankin siksi, kun niissä posteissakin lukee nimi. Hankala on postinjakajalle, jos pelkän osoitteen kans postia jaettain.Miksi siinä laatikossa pitää nimi lukea?
Lajitteletko ollenkaan postia vai jaatko vain? Aika väärin teet jos vain osotetta tuijotat... Tosin siinä vaiheessa kun on reitillä postia jakamassa pitäisi mukana olla vain oikeat postit.Vielä kerran: posti lajitellaan ja jaetaan osoitteen mukaan.
Määkin, avasin ketjun siinä toivossa ja hämmennyin postikeskusteluista.Mä luin "kun kaikkien sukuelimet eivät mahdu postilaatikkoon."
Ei jakaja niitä nimiä enää siitä laatikosta lue. Lajittelu on tehty jo ennen jakoon lähtöä. Osoitteen mukaan pudotetaan laatikkoon.Aikuiset vastaavat perheen taloudesta, heille tulee laskut ja muu tärkeä posti. Siksi siinä ensisijaisesti tulee olla aikuisten nimet. Lehtitilaukset voi tehdä kaikki aikuisten nimille.
Jos saat mahtumaan niin toki voit laittaa itse kontaktimuovin avulla lasten nimet myös, mutta mitä useampi nimi, sitä hankalampi postinjakajan niitä on lukea. Toki siis joo, osoite on tärkeämpi tieto postin jakamisessa.
Lukihäiriö ei anna armoaMääkin, avasin ketjun siinä toivossa ja hämmennyin postikeskusteluista.