Ehkä se kuuluisa Elämän Kova Koulu?Alkuperäinen kirjoittaja alempi kädellinen;29811470:Hei mites se kysymys, että oletko ylioppilas?
Ehkä se kuuluisa Elämän Kova Koulu?Alkuperäinen kirjoittaja alempi kädellinen;29811470:Hei mites se kysymys, että oletko ylioppilas?
Siinä tapauksessa, että sinä olet palstamamma.missä minä niin muka olen sanonut?
tyhmä, tyhmempi, palstamamma
Kuule, sinä ja kaltaisesi haluatte toki painottaa tuota korkeakoulu-sanaa, mutta kyllä siinä se ammatti on. Ihan ensimmäisenä vielä.Kuule, paino on tuossa KORKEA-sanassa, tai mieluummin KORKEAKOULU-sanassa. Ammattikorkeakoulu on nimenomaan korkeakoulu. Se tuntuu joillekin ottavan liian koville. Itse olen yliopiston käynyt, joten en tässä omaa häntääni ole nostamassa.
Karvamunkin vahtijat on yleisesti ottaen miehet, joten saatat olla vallan oikeassa. Tietenkään ei voi yleistää, mutta ainakin joidenkin tälle palstalle kirjoittavien miesten ja myös naisten älynlahjat on kyllä huolestuttavalla tasolla.Olen karvamunkin vahtijoiden aivotusten selvittämisen yliprofessori ja tullut selkeään tulokseen, että heikolta näyttää.
No, naisilla on erikoinen tapa nähdä tätä maailmaa Ja ehkä se korostuu tällä palstalla ja suht matalalle koulutetuilla.missä minä niin muka olen sanonut?
tyhmä, tyhmempi, palstamamma
Jaksan kommunikoida laiskasti argumentaatiovirheisiin, se on totta. Keskusteluun ei ole velvollisuutta tuolloin, ja olkiukoista huomauttaminen on paikallaan. Kyse ei ole vain omasta mielipiteestäni, vaan yleispätevistä keskustelun säännöistä.Alkuperäinen kirjoittaja iu:Kommunikoinnin pitäisi olla vuorovaikutteista ja kaksisuuntaista, mutta sinä näytät koko ajan peilaavan kaikkea olevaa sen kautta, mitä se on sinulle. Oman agendan puusilmäinen paasaaminen ei ole keskustelua, vuorovaikutusta eikä hyvää argumentointia - ei, vaikka kuinka huutaisi olkiukkoa apuun.
Päinvastoin, keskusteluhan harvoin lähtee tuosta monimutkaisempaan ja syvempään suuntaan täällä. En voi koskaan lähteä siitä liikkeelle vaikka saisinkin heidän siunauksensa niin. Vaadin liikaa muilta, tiedän liikaa. Elleivät muut ylitä asettamaani rimaa, ei voi mitään, laskea sitä en ala. Jos se merkitsee konfliktia, olkoon niin, se on minulle myös nautinnollista, kunhan se käydään sääntöjen mukaan, herrasmiesmäisesti Pidän jopa enemmän haasteista, enkä tanssi täysin minkään verkoston mukaan, koskaan.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29812386:Mutta pointtihan on juuri se, että kun keskustellaan jalkapallosta, sinä tulet heittämään sen "aurinko on jalkapallo"-kommentin siihen.
totta tuokin mutta jo parin viestin jälkeen joku tulee huutamaan että miten kehtaat väittää aurinkoa koripalloksiAlkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29812386:Mutta pointtihan on juuri se, että kun keskustellaan jalkapallosta, sinä tulet heittämään sen "aurinko on jalkapallo"-kommentin siihen.
Pidän hänessä siitä, että hän on selkeästi nainen viestinnältään. Pidän myös hänen hengestään (energeia, kr. ????????) jutuissaan, se viehättää naisessa. Hänen naiseutensa on siis niin vahvaa, että se on jo radikaalia täällä, ja tämä radikaalius onkin mulle myönteistä koska se on niin poikkeavaa ja erilaista.Kai sekin jotain kertoo, että sopivan korkealentoista, syvällistä ja naisellista tekstiä suoltaa HG..
Totta, piilotan sen, vain vihjaan siihen suuntaan Tietyllä tapaa kyse on leikistä hieman kuten lapsen ja aikuisen välillä. Rakastan piilotettuja asioita, "mysteerejä" ja allegoriaa, tietyissä asioissa.yllättävän hyvin onnistut kuitenkin sen kätkemään
En ole tainnut pitää sitä hyvänä. Asian voi kuitenkin ymmärtää esim., jos kumppani ei ole oikeasti ollut sopiva. Ei maailma ole niin helppo, että ihastuminen on rikos. Tunnen moraalisesti upean naisen, joka myös valitsi vähän heikomman suhteen ja kaipailikin toisen miehen perään, tapailikin tätä. Kyse on toisaalta aika femininiistä tavasta olla ailahteleva.Mä edelleen ihmettelen sitä, että miks sä pidät pettämistä viehättävänä ja naisellisena. Tai toimintaa joka on lähellä pettämistä ja siihen suuntaan menos.
Tuo sanahan nämä koulutukset toisistaan erottaa - näkemyksestä, alasta ja tehtävästä riippuen joko amkin eduksi tai yliopiston eduksi. Molemmille linjoille on paikkansa, eikä yliopistokoulutus todellakaan ole aina se työelämässä arvostetuin tie.Kuule, sinä ja kaltaisesi haluatte toki painottaa tuota korkeakoulu-sanaa, mutta kyllä siinä se ammatti on. Ihan ensimmäisenä vielä.
Niin erottaa, sitähän minä yritän kokoajan sanoa. En minä väheksy yhtään YAMK:n käyneitä, ei se kuitenkaan sama tutkinto ole kuin yliopistossa suoritettu korkeakoulututkinto.Tuo sanahan nämä koulutukset toisistaan erottaa - näkemyksestä, alasta ja tehtävästä riippuen joko amkin eduksi tai yliopiston eduksi. Molemmille linjoille on paikkansa, eikä yliopistokoulutus todellakaan ole aina se työelämässä arvostetuin tie.
Ei ole kukaan väittänytkään, että se on sama tutkinto. Silti se on ylempi korkeakoulututkinto niin kuin on maisterin tutkintokin ja jopa jotkut kandin tutkinnot.Niin erottaa, sitähän minä yritän kokoajan sanoa. En minä väheksy yhtään YAMK:n käyneitä, ei se kuitenkaan sama tutkinto ole kuin yliopistossa suoritettu korkeakoulututkinto.