Lekmer, ei kannata tilata!

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Onko muilla huonoja kokemuksia Lekmeristä...tilasin tytölle 100 euron toppapuvun ja se tuli rikkonaisena ja eläimen karvoissa!!! Tein reklamaation ja lupasivat peräti 15% alennuksen uuteen tilaukseen (100 euroa). Juu, kiitos ei.

Nyt muistin että Disney-prinsessa reppu oli myös viimeksi rikki, mutta se pidettiin kun se vain vähän repsotti ja oli kiire saada käyttöön, sekin maksoi siellä 25 euroa ja kohta ja kohta Lidl ilmoitti samannäköistä reppua 9 eurolla...

Nyt loppui mun tilaamiset lekmeriltä.

Wieruus
Kaksi kertaa tilannut legoja ja molemmilla kerralla ensimmäisessä lähetyksessä ei ollyt yhtään oikeaa/tilattua pakkausta vaan täysin eri legopakkaukset. Palautus ja vaihto kyllä toimi.

"kati"
mä oon tilannut myös lekmeriltä ja toimi kyllä ilman moitteita, sitä paitsi sain hyvät alennukset. :) tossa mitä tilasin, ihania vaatteita: http://leikinaika.vuodatus.net/lue/2014/02/lekmerilta-tilattua-haaveita
ellos on vähän samanlainen, joskus sieltä tulee aivan laadutonta tavaraa, mutta yleensä toimii hyvin.

Sama juttu
tilasin kävelyvanun joululahjaksi ja kun avattiin 2 kk myöhemmin niin se oli likainen ja joku muoviosa väännetty rikki, en koskaan enää tilaa! Miten voi myydä asiakkaiden palauttamia rikkinäisiä tavaroita noin vain?

vierailija
Itse sieltä tässä kesällä tilasin ja koskaan en tilaamaani (ja maksamaani) tuotetta saanut. Kuukauden odotin ja mitään ei postiin ilmestynyt. Pari viikkoa sai pommittaa viesteillä, että asiakaspalvelusta joku viitsi vastata kyselyihin. Purin kaupan ja pyysin rahat takaisin. Ei kuulemma heilläkään ollut tietoa missä paketti meni ja mistään viesteistäni ei näkynyt jälkeäkään.

vierailija
Joo sama kokemus, tilasin joululahjaks lelun marraskuun lopulla ja nyt kuukausi myöhemmin sitä maksettua tuotetta ei missään.. Joulukin se mennä jolkotti jo. Jännä, luulis että jouluna näillä ois high season ja haluais ne samat asiakkaat ens vuonnakin tilaamaan joululahjansa sieltä.
No, täältä en enää ikinä hommaa mitään, asiakaspalvelussa ei ollu suomenkielistä asiakaspalvelijaa ja ku oli ni käski ite selvittää mihin tuote on juuttunu. Paska aspa on mun kohalla jo se, etten enää palaa samaan paikkaan ja maksan kympin enemmän jossain muualla :) onneks näitä kauppoja on paljon mistä valita, ja niihin muihin suuntaankin ostoksille sillä asiakas voi kun voikin äänestää jaloillaan (tai hiirikädellään hehee :D). Ehkä ens jouluna kukaan ei tilaile lekmeriltä yhtikäs mitään kun palaute ei oo löytäny oikeeseen osotteeseen hyvällä. Varsinki ku on varmasti lelukauppoja jotka hoitaa jälkimarkkinointinsa hyvin.

vierailija
En suosittele!
Väittävät että tuotetta on varastossa mutta lähetätkin vaan rahat 2 viikon reissulle...
Tuotetta oli varastossa, maksoin ja 4 päivän odottelun jälkeen sain ilmoituksen että tuote on varastosta loppu ja tämän jälkeen sain odotella reilu viikon että sain rahat takaisin...

Muutaman kerran tilannut. Yhdellä kerralla oli jotain rasittavaa säätöä, kun ilmoittivat, että tarjoustuotetta ei löydykkään, vaikka edellen sitä mainostivat (joskin kalliimmmalla hinnalla), mutta pari muuta kertaa mennyt ihan ok.

vierailija
En voi suositella! Palautetun tuotteen ovat kyllä vahvistaneet saapuneeksi, mutta laskua ei mitätöidä eivätkä enää vastaa ollenkaan viesteihin. Kusetukselta vaikuttaa

Yhteistyössä