Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jestas, noin paljon nakkeja?:O![]()
Johtuuko tekemisen puute savuttomuudesta? Onko lopettamispäätös pitänyt?![]()
Sä oot ilmeisesti StaRR siivonnut tuon jääkaapin vasta?
Ne laittaa kuvan ketkä juuri ennen kuvan ottamista siivonneet ja puunanneet jääkaapin![]()
Paitsi tietysti kooäffä, sehän voitais tunnistaa jos se laittais kuvan jääkaappinsa sisällöstä : /
mulla on nyt kamerasta patteri tyhjä mut niin on kyllä jääkaappikin: 2 purkkia maitoa, mehukeitto-purkki, margariini, juusto, raejuustoa, koiranmakkara, ketsuppi, soijakastike ja salaatinkastike.
Ihmetellen katselin muiden kuvia että hei, tuoltako sen pitäis oikeesti näyttää?![]()
Ne laittaa kuvan ketkä juuri ennen kuvan ottamista siivonneet ja puunanneet jääkaapin![]()
Mun jääkaappi ei oo ainakaan mitenkään erikoisen siisti. Tai no, onhan se perussiisti mut tolta meillä aina näyttää. Käsi sydämellä voin sanoa etten siivonnut tai järkännyt tota mitenkään ennen kuvaamistase oli hetken mielijohde.
Minkä näköinen se kaappi sit on " yleensä " ?opcorn:
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29792287:Meillä on tavaroita tavaroiden päällä. Ihan täyteen tungettu siis. Voi kun sen saisikin pidettyä jotenkin hienossa järjestyksessä miten teillä on. Mä vaan aina tungen ne kauppakassista kaappiin ajattelematta sen enempää että miten.