P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis itse teen ruuat mutta en osaa maustaa. Käytetään siis paljon lihaliemikuutioita. Siis niitä tulee tungettua lähes kaikkeen missä on nestettä.
Haluaisin päästä tästä tavasta kun lapsi syö kohta samaa ruokaa. Ei niistä nyt kokonaan tarvií luopua mutta kun edes vähentäisi..
Miten oppia maustamaan? Mausteita saa olla mutta tulisuus on ehdoton ei.
Mun mielestä ap sun ongelma saattaa olla se, että sun mielestä ruuan oma maku ei riitä. Esimerkiks peruna, sen kuuluu maistua perunalle. Parhaimpia ruokia on ne, jotka on just sen makusta, mistä ne on tehty.
Ja anteeksi että olin ilkeä aiemmin, se oli tarpeetonta ja tyhmää.
Osta keittokirja ja katso siitä ohjeita, siinä kerrotaan, miten maustetaan.
Perunamuusi maustetaan suolalla ja voilla, muuta se ei tarvitse.
Pastan keitinveteen riittää suola (ja halutessaan öljy)
Keittoihin liemikuutio tai fondue tuo kivan lisän, on ihan ok käyttää niitä keitoissa.
Kastikkeita voi maustaa soijalla, tomaattipyreellä, pippureilla, paprikajauheella, yrteillä, valkosipulilla jne, riippuen kastikkeesta.
Keittoihin liemikuutio tai fondue tuo kivan lisän, on ihan ok käyttää niitä keitoissa.
Perunamuusin voi halutessaan maustaa sipulilla, valkosipulilla, persiljalla tai muilla yrteillä. Tai pestolla tai vaikka parmesaanilla. Vain mielikuvitus on rajana.
Fondue on oma ruokalajinsa, se ei kuulu keittoihin. Liemikuutioissa kannattaa suosia luomua ja lisäaineettomia vaihtoehtoja.
Minä käytän Reformin liemikuutioita, pääsääntöisesti kasviskuutioita, joissa on hiivauutetta. En osaa itse olla hiivauutteesta huolissani, mutta jos sitä haluaa välttää, voi liemet keittää itse ja pakastaa esim. jääpalapusseissa. Myös lipstikka toimii lihaliemen korvikkeena.
Niin VOI, mutta ei tarvitse, kuten kirjoitin.
Tarkoitin fondia, jos et sitä tajunnut.![]()
![]()