Ammatillinen koulutus, en tarkemmin halua sanoa koska joku voisi sitten paremmin tunnistaa :/Miksi et kooäffä vastaa? Mikä on koulutuksesi?
Ellet ole kirjotellu täällä ihan puuta heinää niin on kyllä daijuja tuttuja sulla jos ei ole jo sua tunnistanu.Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29784376:Ammatillinen koulutus, en tarkemmin halua sanoa koska joku voisi sitten paremmin tunnistaa :/
Joo, joku kuulemma niin erikoinen ammatti, että Turun seudulta ei sellaisille löydy töitä ja paljastuisi heti, jos kertoisi.Ellet ole kirjotellu täällä ihan puuta heinää niin on kyllä daijuja tuttuja sulla jos ei ole jo sua tunnistanu.
Juu ja ei ole paljastavaa kertoa lasten määrä ja iät, perinnöstä, uudesta talosta, uudesta autosta, verkkokaupasta, raskauksista, se että maksaa ongelma kaverinsa vuokran jne. jne. Ja sit ollaa huolissa jos koulutuksen sanoo niin paljastuuJoo, joku kuulemma niin erikoinen ammatti, että Turun seudulta ei sellaisille löydy töitä ja paljastuisi heti, jos kertoisi.
Äläs nyt. Kooäffä pyörittää ihan kivasti menestyvää firmaa, ja mä jonka ÄO on 110-113 eli yli keskitason, en pystyisi siihen.Onko sun älykkyysosamäärää koskaan mitattu? Jos on, niin paljonko oli tulos?
Ootko kokeillu?Äläs nyt. Kooäffä pyörittää ihan kivasti menestyvää firmaa, ja mä jonka ÄO on 110-113 eli yli keskitason, en pystyisi siihen.
No en. Mutta kun miehenkin laskupinoa siirtelen pöydältä toiselle vaikka mun pitäisi ne maksaa hänen tililtään ja omia laskuja välttelen kuin ruttoa, niin tiedän, että mulla ei olisi itsekuria yrittäjyyteen.Ootko kokeillu?
Noni, et voi siis varmasti tietää!!!11:stick:No en. Mutta kun miehenkin laskupinoa siirtelen pöydältä toiselle vaikka mun pitäisi ne maksaa hänen tililtään ja omia laskuja välttelen kuin ruttoa, niin tiedän, että mulla ei olisi itsekuria yrittäjyyteen.
Mutta eikös firma ole toiminut vasta alle vuoden, mistä sen menestyksen vielä voi tietää.Äläs nyt. Kooäffä pyörittää ihan kivasti menestyvää firmaa, ja mä jonka ÄO on 110-113 eli yli keskitason, en pystyisi siihen.
Jaa, en tiedä firman ikää, mutta ihan kivasti on ilmeisesti pyörinyt.Mutta eikös firma ole toiminut vasta alle vuoden, mistä sen menestyksen vielä voi tietää.
(vai oliks toi taas jotain sarkasmia ja minä tyhmä tosikko)
Ei mulla ole bisnesideaa. Mitä myisin, itseänikö. No, jos alkaisin oikein tuotteliaaksi taiteilijaksi niin tauluja voisi mennä kaupaksi jonkin verran, mut en usko että mun töherryksistä ihan rikastuisin.Noni, et voi siis varmasti tietää!!!11:stick:
No käskettiin kysyä jotain, en mää muutakaa keksiny |OÄläs nyt. Kooäffä pyörittää ihan kivasti menestyvää firmaa, ja mä jonka ÄO on 110-113 eli yli keskitason, en pystyisi siihen.
Tietysti palkkaat loistavan managerin, kumpaa tahansa päätätkin myydä.Ei mulla ole bisnesideaa. Mitä myisin, itseänikö. No, jos alkaisin oikein tuotteliaaksi taiteilijaksi niin tauluja voisi mennä kaupaksi jonkin verran, mut en usko että mun töherryksistä ihan rikastuisin.